ads

Selasa, 19 Mac 2013

05 di teluk kemang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

05 di teluk kemang - Google Blog Search


: : : FIDA AND FAMILY : : :: Berkelah <b>di Teluk Kemang</b>, Port Dickson

Posted: 12 Feb 2013 02:52 AM PST

Assalamualaikum wbt dan Selamat Sejahtera,
Pagi tadi kami 4 beradik pergi berkelah di Teluk Kemang. We all sampai dalam pukul 1030 pagi...ingatkan masih awal....bila sampai je...dah ramai orang..nak cari parking pun susah. 
Teluk Kemang ni kalau hujung minggu dan cuti2 macam ni memang la menjadi tumpuan. Macam-macam aktiviti untuk kanak-kanak ada kat sini...boleh naik kuda...naik kereta kuda dan berbasikal..siap duit je..hihihi
Budak2 la seronok. Sanggup tak makan nak main dulu... :) 

Dah jemu main pasir...masing2 sibuk nak naik banana boat. Berani betul budak2 ni. Ai pun takut...hihihi
Suka dorang bila dapat naik banana boat...semangat nih...tak padan dengan kechik...berani sungguh

Ready to go....jantung ai dup dap dup dap tengok Alin....risau uols. Tengok la dorang senyum je.
Alhamdulillah selamat sampai...nak naik lagi tu...dorang ingat murahhhhh....RM15 seorang uols...tu pun dah diskaun sebab budak. Sesekali boleh la kan... :) 
PPsstt...esok dah keja... :( 

0 ulasan:

Catat Komen

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved