ads

Isnin, 27 Februari 2012

05 di sikamat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di sikamat - Google Blog Search


2 BILIK UNTUK DISEWA <b>DI SIKAMAT</b>, SEREMBAN | Apartment <b>...</b>

Posted: 19 Feb 2012 10:48 AM PST

Dua kekosongan bilik untuk di sewa di Taman Indah, Sikamat, Seremban untuk perempuan Muslim.

Rumah teres 1 tingkat.

Bilik tengah – Sewa RM 250 seorang(2 orang RM300)
Bilik kecil – Sewa RM 150 (seorang)

Sewa termasuk sedikit perabut, katil, api dan air. Deposit sebulan boleh di ansur.
Bayar sewa sebulan untuk dapatkan kunci.

Kekosongan segera.

Hubungi kak Aini 013 343 7636

Incoming search terms:

  • bilik sewa seremban 2
  • rumah sewa seremban
  • rumah sewa taman sikamat jaya
  • rumah untuk disewa seremban 2012

Publish date: February 19, 2012 6:48 pm
Contact Name: Aini
Rental: 150
Region: N.Sembilan
Location: Sikamat
Phone: 0133437636

Share: Twitter | Facebook | Email

Report bad use or Spam

Contact Ad Owner

05 di ampangan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di ampangan - Google Blog Search


AR RISALAH الــرســالـة: Jalan Kg <b>Ampangan</b> Rosak Tak Sampai <b>...</b>

Posted: 27 Feb 2012 02:45 AM PST

Oleh Nazli Ibrahim

TANJUNG KARANG-: Tidak sampai dua bulan disiapkan, jalan di Kampung Ibu Ampangan mula rosak akibat kerja menaiktaraf jalan terbabit tidak mengikut piawaian yang ditetapkan.

Menurut ketua Kampung Ampangan, Hamidon Salim, projek menaiktaraf di Sepanjang Jalan RB menerusi peruntukan dari Kerajaan Persekutuan tersebut tidak dibuat dengan bahan binaan yang secukupnya dan sambil lewa.

"Jalan ini baru sahaja siap tak sampai pun dua bulan, tetapi banyak tempat, batu pasirnya dah disebabkan kenderaan lalu-lalang di sini

"Patutnya mula-mula kena letak batu kasar lepas itu barulah batu pasir, jadi jalan boleh tahan lama, batu pasir tak lari.

"Apa yang kita lihat tadi, tak sampai dua kilo meter sahaja yang ditambak dengan bahan yang betul.

"Tetapi kemudiannya ada yang ditaburkan batu kasar sahaja dan ada juga yang ditaburkan batu pasir sahaja.

"Tempat yang diletakkan batu kasar tanpa batu pasir itulah yang menyebabkan permukaan jalan tadi jadi kasar.

"Tempat yang awak tengok cuma diletakkan batu pasir pasir sahaja tadi pulak menyebabkan jalan jadi 'botak' sampai banyak yang dah nampak tanah merah.

"Sudahlah tu, tambakkan batu-batu tu pun cuma nipis sahaja, sekejap sahaja jalan dah mula rosak semula," beritahu beliau.

Hamidon turut melahirkan kebimbangan peruntukan projek tersebut telah diselewengkan oleh pihak-pihak tertentu hingga menyebabkan jalan tersebut dibina dengan bahan yang tidak mencukupi.

"Saya bimbang Peruntukan Kerajaan Pusat ini telah diselewengkan oleh pihak tertentu menyebabkan peruntukan yang turun cuma berapa peratus sahaja sebab dipotong di tengah jalan.

"Akhirnya yang jadi mangsa ialah masyarakat kampung ini dapat prasarana yang dibina dengan tidak sempurna," ujarnya lagi.

Dipercayaai projek menaik taraf jalan di seluruh Selangor merupakan salah satu projek kerajaan Pusat yang diperuntukan kepada Umno Selangor bernilai RM2.71b.

Projek tersebut diberikan kepada pemimpin-pemimpin Umno Selangor untuk tujuan pembangunan setempat bagi tujuan mengabui mata rakyat.

Projek-projek pembangunan tersebut akan dilakukan secara sambil lewa bagi mengaut lebih banyak keuntungan

Hakikatnya wang tersebut bertujuan diberikan kepada pemimpin-pemimpin Umno Selangor bagi menghadapi PRU13.

05 di lenggeng - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di lenggeng - Google Blog Search


PAKATAN RAKYAT NEGERI SEMBILAN: Mahfuz Omar <b>di Lenggeng</b> <b>...</b>

Posted: 07 Feb 2012 01:37 AM PST

CERAMAH PERDANA
Tempat : Markas PAS Lenggeng, Taman Ulu Beranang, Lenggeng, N.Sembilan
Tarikh : 11 Feb 2012, Sabtu
Masa : 9 mlm
Penceramah :
YB Dato Mahfuz Omar , Naib Presiden PAS
YB Cha Kee Chin , Setiausaha DAP N.Sembilan
Zulkefly Mohamad Hj Omar , AJK PAS Pusat
Semua dijemput hadir

05 di senawang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di senawang - Google Blog Search


2 BILIK UNTUK DISEWA <b>DI SIKAMAT</b>, SEREMBAN | Apartment <b>...</b>

Posted: 19 Feb 2012 10:48 AM PST

Dua kekosongan bilik untuk di sewa di Taman Indah, Sikamat, Seremban untuk perempuan Muslim.

Rumah teres 1 tingkat.

Bilik tengah – Sewa RM 250 seorang(2 orang RM300)
Bilik kecil – Sewa RM 150 (seorang)

Sewa termasuk sedikit perabut, katil, api dan air. Deposit sebulan boleh di ansur.
Bayar sewa sebulan untuk dapatkan kunci.

Kekosongan segera.

Hubungi kak Aini 013 343 7636

Incoming search terms:

  • bilik sewa seremban 2
  • rumah sewa taman sikamat jaya
  • rumah untuk disewa seremban 2012

Publish date: February 19, 2012 6:48 pm
Contact Name: Aini
Rental: 150
Region: N.Sembilan
Location: Sikamat
Phone: 0133437636

Share: Twitter | Facebook | Email

Report bad use or Spam

Contact Ad Owner

05 di jelebu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di jelebu - Google Blog Search


Carwash Terbaik <b>di Jelebu</b> ! | Silampuneon

Posted: 26 Feb 2012 04:00 PM PST

Thanks a lot kepada bintang eridanus sebab sudi luang masa basuh kereta neoryna saya ni...maklumlah dah lama rekues..hari ni baru dapat tau! Waiting list ramai woooo...

Sabun basuh pakai sabun basuh pinggan je..yang kaler hijau tu..huhu..katanya lebih banyak sabun..dan tak menghakis cat...
Bila tang lap body kereta pulak..guna wiper cermin kereta dulu...lepas tu baru guna kain khas yang serap air..jangan guna sebarang kain. Katanya kalau guna kain biasa..calar lah body kereta...hamboiii...
Selepas lap kereta..bersihkan bahagian dalam kereta pulak...bermacam macam sampah ade..sotong,tapak sulaiman,peti ais,gajah dan zirafah turut dihumban keluar dari kereta ku...huhu serabot!
Langkah terakhir ialah vakum kereta. Hoyehhhh...ni paling best sekali..kereta i tu dah macam padang pasir dah...huu tebal dengan pasir..




Penyudahnya...kereta ku jadi cantik berseri seri gituuuu...yahooooo thank you bintang eridanus...lalalallaa..boleh balik kl dengan hati yang girang...
Next time boleh lah servis kereta i lagi ye hehehhe...nanti i belanja you makan tomyam power lalalalalaaaa...:-D thanks thanks thanks....

hehehe.,..bukan kereta yang ni tau..ni kereta baru bintang eridanus...
haaa yang ni baru kereta viva neoryna =)
Alhamdulillah...selesai dan terima kasih kepada seisi keluarga Pakcik Asli...terima kasih sebab bagi saya tumpang toilet, tumpang solat semuanya sekali la=) segan saya...huhu

05 di rembau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rembau - Google Blog Search


Gempar : Mat Sabu &#39;Diserang&#39; <b>Di Rembau</b> Semalam | Panglima <b>...</b>

Posted: 07 Oct 2011 06:05 PM PDT

Kekecohan semasa ceramah Mat Sabu

Oleh FARABI SHEIKH SAID AL-JABRI
utusann9@utusan.com.my


INSIDEN tolak menolak berlaku hingga memaksa Unit Tindakan Ringan Polis dikejarkan ke tempat kejadian bagi meredakan pertelagahan antara penyokong Pas dengan NGO di Kapung Bintungan, Rembau, kelmarin.
REMBAU 7 Okt. – Bantahan orang ramai terhadap kehadiran Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu atau Mat Sabu ke negeri ini berterusan dan terbaru apabila beberapa buah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) menyerahkan memorandum kepadanya pada sesi ceramah parti itu di Kampung Pulau Bintungan di sini malam tadi.
Bagaimanapun kumpulan yang diwakili 70 orang terdiri daripada beberapa NGO yang diketuai Gerakan Memartabatkan Perjuangan Nasional (GMPN), kecewa selepas mereka dihalau dengan kasar oleh penyokong pembangkang ketika cuba menyerahkan memorandum kira-kira pukul 10.15 malam.
Berikutan itu, insiden tolak menolak berlaku antara kumpulan berkenaan sebelum pergaduhan tercetus antara mereka yang tidak berpuas hati dengan kehadiran rombongan GMPN.
Beberapa ahli kumpulan berkenaan cedera ringan dipercayai akibat ditumbuk dan terkena botol minuman serta objek yang dibaling oleh kedua-dua pihak.
Keadaan kemudian tidak terkawal menyebabkan Unit Tindakan Ringan (LSF) polis bergegas ke lokasi bagi meredakan keadaan.
Dua wakil GMPN akhirnya dibenarkan masuk bertemu Mat Sabu kira-kira pukul 10.30 malam selepas Ketua Cabang Keadilan Rembau, Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali Chegu Bard keluar untuk berunding sebelum menyerahkan memorandum berkenaan.
Di sebalik bantahan dan suasana tegang itu, Mat Sabu masih meneruskan ceramahnya sebelum ia berakhir kira-kira pukul 12 malam.
Sementara itu, wakil GMPN, Mohd. Arafat Muhammad kesal dengan insiden tersebut kerana penganjur sebelum itu memaklumkan wakil mereka akan dibenarkan masuk tanpa sebarang halangan.
''Sebelum ini kita telah berbincang dengan wakil penganjur sebelum ke kawasan ceramah itu kerana diberitahu empat wakil kami akan dibenarkan masuk menyampaikan memorandum kepada Mat Sabu," katanya.
Sebelum ini kehadiran Mat Sabu turut dibantah oleh beberapa NGO yang membantah kehadirannya pada sambutan Aidilfitri anjuran parti berkenaan di Ampangan dekat sini pada 24 September lalu berikutan kenyataannya menghina pejuang negara.
Malah peserta dari NGO berkenaan yang tidak berpuas hati dengan kenyataan pemimpin pembangkang itu yang masih mempertahankan pendiriannya dalam isu komunis, bertindak menyerbu majlis berkenaan.
Perkembangan itu menyebabkan beberapa siri pergelutan antara peserta perhimpunan dengan beberapa ahli Pas yang bertugas pada majlis berkenaan.
Mat Sabu sebelum ini mendakwa Mat Indera adalah wira sebenar dalam tragedi serangan ke atas Balai Polis Bukit Kepong pada 23 Februari 1950, bukannya anggota polis yang diserang kerana mereka bekerja dengan penjajah British.
Berikutan itu, Mat Sabu telah didakwa di Mahkamah Sesyen Butterworth, Pulau Pinang 21 September lalu atas tuduhan membuat tohmahan memburukkan nama baik anggota polis dan keluarga mereka dalam tragedi di Bukit Kepong sewaktu menyampaikan ceramahnya di Padang Menora, Tasek Gelugor pada Ogos lalu.
Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

05 di lukut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di lukut - Google Blog Search


Tanah untuk Stesyen Minyak <b>di</b> Taman <b>Lukut</b> Makmur, Port Dickson

Posted: 17 Feb 2012 02:08 AM PST








Keluasan Tanah: 2 ekar
Keadaan Tanah: Telah diratakan & infra
Jenis Tanah: Pegagangan Bebas
Kesesuaian Tanah: Tapak Stesyen Minyak
Tanah telah di Gezetkan & di Gerankan sebagai Tanah Stesyen Minyak
Lokasi: Ditepi Jalan Utama Lukut ke Sepang
Bersebelahan: Taman Lukut Makmur
Berhadapan: Kawasan kedai-kedai di Lukut
Jarak ke Port Dickson: 2km sahaja
Hanya 5km dari Pantai Port Dickson
Dalam 1km ke JPJ Port Dickson

Lokasi Tanah:-
- Berada di simpang Jalan masuk ke Taman Lukut Makmur
- Di tepi jalan Utama Lukut ke Sepang

Harga Tawaran terkini: RM 1,900,000
Sebarang Tawaran Harga dirunding

Tanah ini adalah kepunyaan Pemaju asal.
Syarikat kami adalah Exclusive Agent untuk pemilik Tanah ini.

Sila Lampirkan permohonan Tawaran kepada:-

IEC Properties E(3)1240
264C, Tingkat 3,
Jalan Bandar 12,
Metro Melawati, 53100
Kuala Lumpur

Pej: 03-41465184
Fax: 03-41475184
Hp: 010-3056823 @ 012-2140156
E-mail: putra.iec.properties@gmail.com

U.p: En Putra

05 di gemencheh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di gemencheh - Google Blog Search


Mohamad Taufek Abd Ghani: Adam Adli 2 Mac 2012 <b>di Gemas</b>, N <b>...</b>

Posted: 26 Feb 2012 06:33 AM PST


PROGRAM SISWA BANGKIT BERSAMA RAKYAT

Tarikh : 2 Mac 2012, Jumaat

Tempat: Markas PAS Felda Pasir Besar, Gemas, N.Sembilan

Bersama :

~ Sdr Adam Adli , PEMIMPIN Siswa UPSI

~ Sdr Shamsul Bakri , Naib Presiden ANAK

~ Dr Rosli Yaakob , Timbalan Pesuruhjaya PAS N.Sembilan

~ Hj Razakek Abd Rahim , Naib Yang Dipertua PAS Tampin

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved