ads

Khamis, 24 Mei 2012

05 di mantin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di mantin - Google Blog Search


GAMBAR KERETA FERRARI TERBAKAR <b>DI MANTIN</b>, NEGERI <b>...</b>

Posted: 17 Mar 2012 04:47 AM PDT

Mariott Putrajaya 10th Anniversary Photo Scavenger Hunt Contest! Klik HERE!

Perghh…..apa la perasaan tuan empunya Ferrari nie yea. Sebak, hiba, sayu, patah hati? Kalau hondacup cabuk sendiri terbakar pun dah nak nangis nie kan pula kereta yang bernilai jutaan ringgit. Begini lah nasib sebuah kereta Ferrari terbakar dalam satu kejadian di KM28.2 Lebuhraya Kajang-Seremban (Lekas) berdekatan Mantin dekat Seremban, petang tadi.

Bagaimanapun, pemandunya, seorang lelaki berumur dalam lingkungan 50-an terselamat selepas dia sempat keluar sebelum api menjilat keseluruhan kereta berkenaan.

Difahamkan lelaki itu, yang dipercayai berkonvoi bersama beberapa kenderaan mewah lain, sedang dalam perjalanan menghala ke Seremban bertindak memberhentikan kenderaan di lorong kecemasan apabila mendapati keretanya terbakar.

Apa yang abgteror leh nasihatkan agar tuan kereta banyak-banyak bersabar yea. Kalau kebakaran berpunca dari kesilapan elektronik comfirm dapat claim balik sebijik Ferrari tu.

Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
GAMBAR KERETA FERRARI TERBAKAR DI MANTIN, NEGERI SEMBILAN, 10.0 out of 10 based on 1 rating

05 di kuala klawang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di kuala klawang - Google Blog Search


Ceramah Motivasi Keibubapaan <b>di</b> SK <b>Kuala Klawang</b>

Posted: 24 May 2012 01:03 AM PDT



23 Mei 2012, Jelebu : Satu program Ceramah Motivasi Keibubapaan telah berlangsung bertempat di Sekolah Kebangsaan Kuala Klawang (SKKK) di sini. Program ini berlangsung mulai jam 2.00 petang hingga ke jam 5.00 petang. Program ini diadakan khusus buat para pelajar dan ibu bapa pelajar yang berada di dalam tahun 5 dan 6.
Program dimulakan dengan bacaan doa sebelum disambung dengan ucapan alu-aluan oleh Pn. Esah bt Hj Kassim, Guru Besar SKKK. Beliau menyampaikan latarbelakang pencapaian sekolah serta perkembangan semasa para pelajar di SKKK untuk makluman serta perhatian ibubapa yang hadir.
Majlis kemudiannya memberi laluan kepada Pn Rosminah, Naib Yang DiPertua Persatuan Ibu Bapa & Guru (PIBG) SKKK untuk menyampaikan sepatah dua kata.
Majlis kemudiannya diteruskan dengan Ceramah Motivasi Keibubapaan yang telah disampaikan oleh Sdr Syamsul Amri bin Hj Ismail, Presiden Pertubuhan Alumni Debat Malaysia (ADAM). Beliau menyampaikan ceramah mulai jam 2.30 petang hingga ke jam 4.30 petang.
Berikut dikongsikan gambar-gambar yang telah sempat dirakamkan di sepanjang program tersebut berlangsung.
Disediakan oleh : EDITOR

05 di rembau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rembau - Google Blog Search


Pendedahan Bersih 3.0 <b>di Rembau</b> 5 Mei 2012 - Anak Muda <b>...</b>

Posted: 29 Apr 2012 07:09 AM PDT


CERAMAH UMUM
Tarikh : 5 Mei 2012, Sabtu
Tempat : Pusat Komuniti DUN Chembong, Kg Mulia, Rembau (depan Majlis Daerah Rembau)
~ Shamsul Iskandar Mohd Akin, Ketua AMK Pusat
~ Ustaz Nor Azman Mohamad, Ketua Penerangan PAS N.Sembilan
~ Nazree Yunus, Ketua AMK N.Sembilan
~ Mohd Hakki, Ketua Pemuda PAS Rembau
~ Nazri Esa, Timbalan Pengarah Unit Amal N.Sembilan
~ Sahrizal Masrudin, Aktivis Jalanan
~ Abdul Syukur, EXCO Pemuda DUN Chembong
Anjuran : Pemuda Pakatan Rakyat Negeri Sembilan

05 di linggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di linggi - Google Blog Search


Dari Jari-Jari Halusku ....: Becuti <b>di</b> Desa Balqis, Kuala <b>Linggi</b>

Posted: 24 May 2012 02:09 AM PDT

Hai .. Hai .. hai .. I have a lot of Drafted Entry on queue. Banyak sangat sampai tak tau nak keluarkan yang mana satu. Tetapii .. memandangkan Cuti sekolah bakal bermula minggu depan, kita bagi laluan kepada Entry Cuti-Cuti Malaysia dulu.

Kalau mahu ke Melaka dan sedang mencari Hotel .. Chalet .. Rumah Rehat dan sebagainya .. pastu berhajat nak duduk jauh dari hiruk pikuk Kota Melaka yang sokmo traffik jem,  apa kata cuba 'idea' ni ~ Berehat, bersantai di Desa Balqis @ Kuala Linggi, Melaka. Tenang dan damai. Jauh dari hiruk pikuk kota. Tidur malam di dalam rumah tradisional yang dibuat dari kayu .. bertemankan bunyi alam yang tenang lagi mendamaikan dan bangun pagi dikejutkan oleh bunyi kokokan ayam dan menghirup udara segar tanpa pencemaran. Best. Best. Best = Best sangat-sangat.

Deretan rumah tradisional yang dibuat dari kayu.

Yang ni muat untuk satu famili ~ 8 orang
Padang rumput hijau sesuai untuk Acara santai dengan keluarga. Bayangkan kalau datang 3, 4 keluarga ramai-ramai .. ibu-ibu duduk tepi pangkin sambil minum kopi secawan .. bapak-bapak dan anak-anak berlarian bermesra-mesraan di padang .. Wahwahwah ... sah-sah la padang ini kita yang punya, kan. Bahagianyaaaa ..
Yang ni pun cantek, kannnn. Petang-petang .. malam-malam  .. jom la kita berkain batik bersila bersama sambil bergurau senda. Auwww .. bestnya.

Kita dulu duduk yang bawah. 

Dewan Makan
Swimming Pool mengadap laut. Sambil anak berenang-renang .. mak-mak boleh la mengadap laut sambil berangan dan mencari ketenangan .. pastu malam boleh ke Medan Ikan Bakar Kuala Sg. Baru .. yang hanya 5 minit dari tempat ini sahaja.
OK. Kalau ini tak cukup cantek dan menggoda .. sila ke website ini dan bersedialah untuk lebih "WoW". Jangan sampai juling mata macam ai ye.
 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved