ads

Jumaat, 3 Februari 2012

05 di rasah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rasah - Google Blog Search


Jabatan Kesihatan Negeri Sembilan Pindah Ke Bangunan Baru <b>...</b>

Posted: 02 Feb 2012 08:35 PM PST

SEREMBAN, 3 Feb  — Jabatan Kesihatan Negeri Sembilan akan berpindah ke bangunan baru di Jalan Rasah di sini secara berperingkat-peringkat mulai 22 Feb ini.

Menurut kenyataan jabatan itu hari ini, ia akan mula beroperasi sepenuhnya di bangunan baru itu pada 27 Feb.

Alamat baru jabatan itu ialah Jalan Rasah, 70300 Seremban dan nombor telefonnya ialah 06-7664800.

Sebelum ini jabatan itu terletak di Jalan Lee Sam di sini.

– BERNAMA

Full content generated by Get Full RSS.

05 di sikamat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di sikamat - Google Blog Search


Mangsa banjir Kg. Baru <b>Sikamat</b> diminta beri kerjasama | N9 Kini <b>...</b>

Posted: 03 Feb 2012 12:11 AM PST

SIKAMAT : 3 Feb. – Kejadian banjir yang berlaku semalam bukanlah 100 peratus datangnya dari masalah infrastruktur tetapi berlakunya banjir adalah disebabkan oleh hujan yang turun terlampau lebat di kawasan ini.

Keadaan anak longkang juga tidak diuruskan dengan baik dan apabila air hujan turun dengan lebatnya, saluran atau longkang yang sedia ada tidak dapat menampung air hujan dan ini mengakibatkan banjir.

Demikian kata Menteri Besar Negeri Sembilan, Dato' Seri Utama Haji Mohamad Bin Haji Hasan selepas membuat lawatan ke kawasan banjir di Kampung Baru Sikamat, dekat sini, hari ini.

Beliau amat memahami keadaan dan kesukaran yang dihadapi oleh penduduk di kawasan ini yang telah mengalami banjir sejak 20 tahun yang lalu.

"Kita akan cuba meminta sedikit belanjawan dari Kerajaan Pusat untuk pastikan sungai dapat diselenggara dengan baik dan pembinaan jambatan baru akan dibina.

Namun, diharap kepimpinan di kawasan ini boleh meyakinkan penduduk supaya mereka boleh berkorban untuk merobohkan bangunan-bangunan tambahan yang berada berdekatan sungai dan diharap juga semua pihak memberikan kerjasama,"jelas beliau.

Sementara itu, Ketua Kampung Kg. Baru Sikamat, En. Wong Phui Kan berkata, terdapat 18 buah rumah yang terlibat dengan banjir yang berlaku semalam dan di jangkakan air telah naik ke paras tiga kaki.

Beliau amat berterima kasih kepada Menteri Besar kerana sudi melawat kawasan yang telah mengalami banjir  semalam.

"Saya akan bermesyuarat dan berbincang bersama penduduk di sini mengenai cadangan yang diberikan oleh Menteri Besar dan diharap semua penduduk dapat memberikan bekerjasama untuk memperbaiki sungai ini," kata beliau.

Oleh : Ainaa@n9kini.com

Full content generated by Get Full RSS.

05 di ampangan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di ampangan - Google Blog Search


Sahabat Pena K7L : Pemuda <b>Ampangan</b> - Kenapa Perlu Undi BN <b>...</b>

Posted: 03 Feb 2012 04:33 AM PST

"KENAPA ANDA PERLU MENGUNDI BN, DAN BERSAMA-SAMA MENYOKONG 1 MALAYSIA" 
Perlaksanaan transformasi kerajaan yang mana menuntut semua rakyat di Malaysia agar bersama-sama mendukung 1 MALAYSIA adalah sesuatu perkara yang paling jarang di laksanakan di mana-mana negara moden pada masa ini.

Jika di imbas dari segi sejarah sebelum merdeka. Perbedaan kaum amatlah berbeda dengan apa yang kita kecapi sekarang ini. Paling mudah, cuba kita lihat pada dasar-dasar kerajaan di seluruh dunia. Adakah wujud sekolah mengikuti bangsa?? Tiada bukan?? Di Malaysia?? Ya, ia memang terjadi, Sekolah Jenis Kebangsaan memang wujud di Malaysia. Akan tetapi apakah penanda aras tersebut?? Ia menunjukkan yang Malaysia amat menghormati semua kaum dan bangsa tanpa mengenal usia dan darjat. Inilah keunikan Malaysia.

Akan tetapi, jika kita lihat Pakatan Rakyat. Adakah mereka ini berkredibiliti untuk memerintah?? Atau hanya mengenengahkan isu untuk diputar belitkan?? Oh yaa, jgn lupa Pakatan Rakyat tidak pernah ditubuhkan secara sah..ia hanya pakat-pakat sahaja..

Rakyat semua perlu tahu, mentadbir sesebuah negara bukannya mudah, ianya perlu di kaji dari semua sudut dan aspek, lebih-lebih lagi di negara yang berbilang bangsa,kaum,Agama dan budaya. Malaysia jika kita lihat, meraikan berbagai-bagai cuti perayaan, perkara ini tidak berlaku dimana-mana negara pun. Toleransi yang ditunjukkan oleh Malaysia sepatutnya difikirkan oleh semua pihak di Malaysia ini.

Kebebasan media juga perlu menjaga etika masing-masing...zaman sekarang..silap percaturan..surat saman yang menerjah ke muka pintu..

Baiklah, rasanya penulis sudah lama tidak menulis..akan kembali lagi dengan penulisan yang membawa kita bersama-sama untuk menasihat menasihati...Negara Makmur Rakyat Berwibawa!!

Salam 1 Malaysia
Wassalam
PEMUDA AMPANGAN

p/s: Memang Keris ada membuka ruangan untuk beberapa rakan yang ingin berkongsi tulisan mereka di sini..
K7L : Artikel selalu sampai..orangya tak jumpa lagi..apa daaa...
Full content generated by Get Full RSS.

05 di gemas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di gemas - Google Blog Search


Sepuluh Tahun Dari Sekarang, Anak Aku Akan Membaca Ini <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2012 07:44 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Cuti Tahun Baru Cina aku penuhi dengan menziarahi saudara di Bahau, Negeri Sembilan. Zura rindukan anak saudara lelaki tunggalnya yang baru berusia setahun setengah. Dia sudah bijak. Mahu berbicara dengan kita ...

05 di mambau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di mambau - Google Blog Search


Guru Tuisyen Dikehendaki <b>di Mambau</b> | Malaysia Job & Career

Posted: 01 Nov 2011 01:55 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Mambau, Negeri Sembilan – Advertising and such is forbidden and will be traced. Pemasaran dan lain-lain adalah dilarang dan akan dijejak. NEVER pay in advance to a seller you don't know. JANGAN membuat bayaran ...

ADUN <b>Mambau</b> Meroyan minta MB minta maaf Dalam sidang DUN <b>...</b>

Posted: 25 Nov 2011 05:15 PM PST

[unable to retrieve full-text content]ADUN Mambau Meroyan minta MB minta maaf Dalam sidang DUN??? Kedangkalan pemikiran ADUN pembangkang di lihat seolah olah jumud kerana mencari perkara yang remeh untuk diperbincangkan dan sukar memahami apa hasrat ...

Menteri Besar <b>di</b> Karnival Chin Woo 2011 dan sambutan Hari Raya <b>...</b>

Posted: 18 Sep 2011 01:30 AM PDT

SEREMBAN, 18 September –  Menteri Besar Negeri Sembilan,  Dato' Seri Utama Haji Mohamad Haji Hasan begitu perihatin  terhadap rakyat yang berbilang bangsa dan beliau sering menjadikan ianya sebagai satu  keutamaan yang bersesuaian dengan konsep Gagasan 1 Malaysia.

Hari ini beliau telah memenuhi undangan Persatuan Chin Woo di dalam satu Majlis Karnival Chin Woo 2011 yang di adakan di Dewan Chin Woo, Seremban di atas jemputan En Chong Kim Fatt selaku Pengerusi Persatuan Chin Woo Negeri Sembilan.

Beliau amat berbesar hati menghadiri  Karnival berkenaan dan kagum dengan semangat Persatuan Cina yang wujud sejak 1922 yang begitu berdisplin dan mempunyai nilai-nilai positif wujud dalam pentadbiran Persatuan.

Beliau yakin dan percaya, dengan pelbagai aktiviti yang dirancang oleh pihak persatuan ini untuk ahlinya terutama kepada sukan Wushu akan menjadikan persatuan  semakin progresif dan berpandangan jauh.

Persatuan Chin Woo Negeri Sembilan juga telah membuktikan kesungguhan itu dengan adanya Pelan Pembangunan 10 tahun di hadapan.

Menteri Besar mewakili Kerajaan Negeri Sembilan  berbesar hati menyumbangkan RM50,000.00 untuk tujuan baik pulih Dewan Serbaguna yang sedia ada sekarang.

Dato' Seri Utama Haji  Mohamad Haji Hasan juga turut disajikan dengan persembahan gendang, tarian singa dan persembahan Wushu oleh atlet SUKMA Negeri Sembilan yang berjaya mengharumkan nama Negeri Sembilan.

Majlis turut dihadiri oleh En Lau Chee Boon, Pengerusi Persatuan Cina Negeri Sembilan.

MAMBAU, 18 September –

Sementarai itu pada sebelah tengah hari nya pula ,  Menteri Besar telah meluangkan masanya menghadiri Majlis Pemimpin Bersama Rakyat dan Sambutan Merdeka Raya anjuran Penduduk Taman Kelab Tunku, Mambau.

Beliau  menyeru hadirin yang hadir pada majlis ini agar bersyukur dengan kenikmatan yang dirasai sebagai penduduk Malaysia dan insafi lah apa yang sedang berlaku di negara yang sedang bergolak.

Katanya lagi , sambutan Perayaan secara berkembar ini jarang berlaku dan beliau berharap masyarakat   berbilang bangsa ini seharusnya menjaga perpaduan dan kenikmatan yang dirasai hasil dari perjuangan nenek moyang mereka dahulu.

"Dari tanah yang subur, kita semai dengan baja yang baik dan kita jaga sehingga menjadi pokok yang besar dan kita perlulah  bersatu bagi menjaga pokok yang besar ini  agar tidak dirosakkan oleh mereka yang tidak bertanggung jawab yang mahu melihat negara kita hancur dan mahu melihat  kita bertelagah yang akan  memberi kerugian  pewaris kita di masa akan datang." ujar beliau lagi.

Beliau  akan membangunkan Negeri Sembilan dan mengajak rakyat Negeri Sembilan  bersama-sama dengannya   memberi kan mandat kepada Barisan Nasional di pilihan raya umum akan datang.

Kehadiran Menteri Besar di Majlis ini di sambut oleh hampir dua ribu  orang  masyarakat sekitar memenuhi perkarangan Dewan Orang Ramai berkenaan.

Turut hadir di majlis ini ialah Dato' Ab Ghani Haji Hasan, Timbalan Pengarah Pilihanraya DUN Rantau.

Dato' Seri Utama Haji Mohamad Haji Hasan di Majlis Perasmian Pesta gourment Ching Woo 2011:

Gambar Lain Klik Disini:www.n9kini.fotopages.com

Dato' Seri Utama Haji Mohamad Haji Hasan di pemimpin Bersama Rakyat dan Sambutan hari Raya di DEWAN ORANG RAMAI TAMAN KELAB TUANKU MAMBAU.

Gambar Lain Klik Disini:www.n9kini.fotopages.com

Full content generated by Get Full RSS.

05 di tampin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di tampin - Google Blog Search


WACANA TAMPIN: Ciptalah sejarah <b>di Tampin</b>.

Posted: 11 Jan 2012 03:38 AM PST

Ketika semua orang sibuk memperkatakan pembebebasan Anwar Ibrahim,5 petugas PAS dari Gemencheh ditahan reman berikutan insiden koyak poster program Rapat Rakyat oleh mereka yang mengaku pekerja Majlis Daerah Tampin.Mereka yang ditahan pada 11.30 malam 9 januari lalu adalah Sdr Zanil Subuh Ketua Penerangan PAS Kawasan Tampin, Mohamad ,Shamsudin ,Musa dan Mohd Noor.
Wak tak nak ulas punca berlakunya insiden tersebut kerana suhu politik yang sentiasa panas memudahkan berlakunya sebarang kemungkinan.Mutakakhir ni ,wak tengok Majlis Daerah Tampin terlalu rajin mengoyakkan poster ceramah anjuran pembangkang disekitar Gemencheh dan Gemas seolah-oleh menjadi tugas hakiki mereka..Pantang nampak poster pembangkang pakai tak bersisalah dikerjakanya mengalahkan lembu feedlot yang yang jadi isu nasional di Gemas.Yang herannya poster-poster lain tak pulak diusik.Majlis sudah tentu memperuntukan bayaran lebih masa kapada pekerja mereka sedangkan tugas tersebut selalunya dilakukan budak-budak upahan UMNO.Tolonglah ambil kira duit bayaran lebih masa tu datang dari cukai yang dikutip dari rakyat tak kira dari mana-mana parti Tugas hakiki Majlis seperti menjaga kebersihan dan menceriakan persekitaran dibuat sambil lewa pulak.
Yang Di Pertua Majlis datanglah melawat pekan Pasir Besar kalau-kalau ada nampak berderatan lampu jalan menerangi suasan malam dan rimbunan pepohon bunga menghijau menyejukkan pemandangan.Lepas tu jangan lupa melawat tandas awam dibelakang tapak expo sebab disitulah letaknya tandas bertaraf 5 bintang yang menjadi kebanggaan orang Tampin ,sesuai dengan logo Tampin Bersih dan Indah.Cuma Wak nak ingatkan jangan bawa orang yang ada sakit jantung nanti dikhuatirkan akan tercipta satu lagi sejarah .

Wak Gompoor
1101

Full content generated by Get Full RSS.

Temui Bob Lokman 7 Jan 12 <b>di Tampin</b>, N9 - Mohamad Taufek Abd <b>...</b>

Posted: 31 Dec 2011 10:14 PM PST


CERAMAH PERDANA
Bersama : Bob Lokman, Chegubard, YB Veerapan, Ust Khairil Anwar Wafa, Hj Razakek
Tarikh : 7 Jan 2012, Sabtu
Masa : 9 mlm
Tempat : Kg Anak Air Durian Pondoi,
Tampin, N.Sembilan

Untuk maklumat lanjut sila hubungi
Iskandar 019-2223231
Full content generated by Get Full RSS.

PAS Negeri Sembilan: Temui Bob Lokman 7 Jan 12 <b>di Tampin</b>, N9

Posted: 31 Dec 2011 10:16 PM PST


CERAMAH PERDANA
Bersama : Bob Lokman, Chegubard, YB Veerapan, Ust Khairil Anwar Wafa, Hj Razakek
Tarikh : 7 Jan 2012, Sabtu
Masa : 9 mlm
Tempat : Kg Anak Air Durian Pondoi,
Tampin, N.Sembilan

Untuk maklumat lanjut sila hubungi Iskandar 019-2223231
Full content generated by Get Full RSS.

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search


FishPlaza: HOMESTAY <b>DI NILAI</b>, <b>NEGERI SEMBILAN</b>

Posted: 19 Jan 2012 07:23 PM PST

Penginapan yang selesa (rumah semiD) untuk percutian,hari konvokesyen, hari keluarga,kursus, perkahwinan,reunion dan sebagainya.

Kemudahan:
1. Rumah 4 bilik 1 bilik aircond
2. 3 bilik air
3. Oven
4. Wifi laju & percuma streamyx.
5. TV
6. Kawasan kawalan keselamatan berpagar 24jam.
7. Dapur memasak.
8. Tempat parkir kereta berbumbung untuk 2 buah kereta.
9. Rumah semiD cluster yang mempunyai taman kolam koi

Lokasi:
1.Berdekatan dengan tol PLUS NIlAI
2.Akses ke KLIA/LCCT- 20-30minit
3.Putrajaya 20 minit.
4.KLCC 25 minit
5. Bagan Lalang/ Gold Cost Sepang - 30 minit.
6. UKM Bangi- 10 minit
7. UPM Serdang - 15 minit.
8. Komuter Nilai - 5 minit
9. USIM- 5 minit
10.Tesco/ Giant/ Bank/ Klinik/ Hospital/ Kedai 24jam/ Stesen minyak - 5minit

maklumat lanjut lihat pro niaga di sebelah

Alamat untuk google map :
No.38, Jalan Impiana2,Impiana residence,
71800, nilai, negeri sembilan.

kadar sewa : RM250 sehari

Hubungi hotline :
017- 2645028 / 0176852277

Full content generated by Get Full RSS.

Homestay <b>Di Nilai Negeri Sembilan</b> : Semua Homestay

Posted: 09 Jan 2012 07:40 PM PST

Penginapan yang selesa (rumah semiD) untukpercutian,hari konvokesyen, hari keluarga,kursus,perkahwinan,reunion dan sebagainya.

Kemudahan:
1. Rumah 4 bilik 1 bilik aircond
2. 3 bilik air
3. Oven
4. Wifi laju & percuma streamyx.
5. TV
6. Kawasan kawalan keselamatan berpagar 24jam.
7. Dapur memasak.
8. Tempat parkir kereta berbumbung untuk 2 buahkereta.
9. Rumah semiD cluster yang mempunyai taman kolamkoi

Lokasi:
1.Berdekatan dengan tol PLUS NIlAI
2.Akses ke KLIA/LCCT- 20-30minit
3.Putrajaya 20 minit.
4.KLCC 25 minit
5. Bagan Lalang/ Gold Cost Sepang – 30 minit.
6. UKM Bangi- 10 minit
7. UPM Serdang – 15 minit.
8. Komuter Nilai – 5 minit
9. USIM- 5 minit
10.Tesco/ Giant/ Bank/ Klinik/ Hospital/ Kedai24jam/ Stesen minyak – 5minit

maklumat lanjut lihat pro niaga di sebelah

Alamat untuk google map :
No.38, Jalan Impiana2,Impiana residence,
71800, nilai, negeri sembilan.

kadar sewa : RM250 sehari

Hubungi hotline :
017- 2645028 / 0176852277

Contact fokusnilai

Full content generated by Get Full RSS.

DiaryHatee@blogspot: Pembunuhan <b>di Nilai</b>,<b>Negeri Sembilan</b>

Posted: 19 Jan 2012 05:50 AM PST


NILAI: Kemusykilan seorang lelaki yang berjoging apabila melihat seorang wanita 'tidur' di bawah pokok membawa kepada penemuan mayat seorang wanita dibunuh kejam dengan kesan tikaman pada lehernya, semalam.
Mayat Raftah Abdul Samad, 51, ditemui terlentang dan berlumuran darah oleh seorang lelaki yang sedang berjoging di taman permainan Taman Desa Melati Fasa 1 di sini, jam 7 pagi. 
Pada mulanya, lelaki itu dikatakan menyangka mangsa yang berpakaian lengkap sedang tidur, namun tidak berani menghampirinya, lantas menghubungi polis.

Ketua Polis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Yusoff Awang berkata, bertindak atas maklumat diterima, pihaknya bergegas ke lokasi kejadian dan mendapati wanita masih bujang itu sudah meninggal dunia.


"Terdapat kesan tikaman pada leher mangsa dan polis tidak menolak kemungkinan mangsa mati enam jam sebelum itu akibat pendarahan teruk. Satu telefon bimbit dan kunci kereta Proton Saga mangsa turut ditemui padanya.

"Hasil pemeriksaan ke atas kenderaan berada 50 meter dari mayat mangsa, polis menemui beberapa dokumen dan dompet mangsa berisi wang tunai.

"Berikutan itu, kita menolak unsur samun berikutan semua barangan berharga mangsa tidak dilarikan penjenayah," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nilai, di sini, semalam. 

(Lokasi kejadian berdekatan dengan rumah aku...huhu..So Scary)
Full content generated by Get Full RSS.

05 di rembau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rembau - Google Blog Search


Kejohanan Futsal Kampung 12 Feb 2012 <b>di Rembau</b> - Tranung Kite

Posted: 19 Jan 2012 02:48 AM PST

Oleh: rozmal

"

KEJOHANAN TERTUTUP FUTSAL KAMPUNG DAERAH REMBAU

Tarikh : 12 Februari 2012 (AHAD)

Tempat : Gelanggang Futsal Terbuka Kg Sungai Layang, Rembau

Yuran : RM 50/pasukan 

Hadiah :

Tempat Pertama RM800 + Medal

Tempat Kedua RM500 + Medal

Tempat Ketiga RM300 + Medal 

Untuk pertanyaan dan penyertaan sila hubungi : Syukur 013-2124086, Azman 019-9519544 

Anjuran : Yayasan Amal Malaysia Cawangan Negeri Sembilan http://yam-ns.blogspot.com dengan kerjasama Teratak Amal Rembau 

Syarat asas penyertaan :

1. Peserta lelaki berumur 18 tahun ke atas yang menetap di daerah Rembau

2. Nama kumpulan Futsal mestilah ada kaitan dengan daerah Rembau atau Adat Perpatih

3. Terhad kepada 16 pasukan sahaja yang daftar awal 

Kepada sesiapa atau mana-mana pihak yang ingin menaja hadiah untuk kejohanan ini sila hubungi Hakki 013-3840022 atau Izamri 013-2124086 

Objektif Kejohanan :

1. Menanamkan rasa cinta terhadap kampung halaman

2. Merapatkan ukhuwwah di kalangan belia-belia di kampung

3. Memperatkan kerjasama di kalangan masyarakat

4. Mendedahkan para belia dan masyarakat setempat terhadap kegiatan sukarela   

"Full content generated by Get Full RSS.

<b>REMBAU</b> HARI INI: Kejohanan Futsal Kampung 12 Feb 2012 <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 18 Jan 2012 11:38 PM PST

KEJOHANAN TERTUTUP FUTSAL KAMPUNG DAERAH REMBAU
Tarikh : 12 Februari 2012 (AHAD)
Tempat : Gelanggang Futsal Terbuka Kg Sungai Layang, Rembau
Yuran : RM 50/pasukan

Hadiah :
Tempat Pertama RM800 + Medal
Tempat Kedua RM500 + Medal
Tempat Ketiga RM300 + Medal

Untuk pertanyaan dan penyertaan sila hubungi :
Syukur 013-2124086
Azman 019-9519544

Anjuran : Yayasan Amal Malaysia Cawangan Negeri Sembilan http://yam-ns.blogspot.com/ dengan kerjasama Teratak Amal Rembau

Syarat asas penyertaan :
1. Peserta lelaki berumur 18 tahun ke atas yang menetap di daerah Rembau
2. Nama kumpulan Futsal mestilah ada kaitan dengan daerah Rembau atau Adat Perpatih
3. Terhad kepada 16 pasukan sahaja yang daftar awal

Kepada sesiapa atau mana-mana pihak yang ingin menaja hadiah untuk kejohanan ini sila hubungi Hakki 013-3840022 atau Izamri 013-2124086

Objektif Kejohanan :
1. Menanamkan rasa cinta terhadap kampung halaman
2. Merapatkan ukhuwwah di kalangan belia-belia di kampung
3. Memperatkan kerjasama di kalangan masyarakat
4. Mendedahkan para belia dan masyarakat setempat terhadap kegiatan sukarela

Full content generated by Get Full RSS.

REMBAU HARI INI: Pidato Anak Muda 21 Jan 2012 <b>di Rembau</b>

Posted: 02 Jan 2012 05:52 PM PST

PIDATO ANAK MUDA
Tarikh : 21 Jan 2012, Sabtu
Masa : 9 mlm
Tempat : Kg Batang Nyamor, Kota, N.Sembilan (rumah Hj Bakar)
Pemidato :
Mohd Sani Hamzan , EXCO Pemuda PAS Pusat
Chegubard , Ketua PKR Rembau
Ustaz Khairil Anwar Wafa , Ketua Pemuda PAS N.Sembilan
Mohd Hakki , Ketua Pemuda PAS Rembau

Semua dijemput hadir

Full content generated by Get Full RSS.

05 di linggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di linggi - Google Blog Search


Mayat Ditemui Terapung <b>Di</b> Sungai <b>Linggi</b>

Posted: 22 Dec 2011 01:48 AM PST

SEREMBAN – Mayat seorang lelaki ditemui terapung di Sungai Linggi berdekatan kawasan mengorek pasir di Taman Angsa Mas, Mambau di sini, hari ini.

Mayat yang tidak mempunyai sebarang identiti itu ditemui kira-kira jam 10 pagi tadi.

Menurut pekerja di kawasan mengorek pasir itu, Cho Hai, mayat berkenaan disedari oleh rakannya yang sedang memberi ikan makan di kolam berdekatan.

"Pada mulanya kami ingat benda itu bangkai anjing kerana sebelum ini beberapa ekor anjing ditemui mati di sungai ini. Tapi kemudiannya kami lihat benda itu ada tangan dan kaki seperti manusia.

"Kami terus menelefon pihak polis," katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Seremban, ACP Saiful Azly Kamaruddin mengesahkan penemuan mayat tersebut. – BERNAMA

Berita Berkaitan:

Full content generated by Get Full RSS.

Teres <b>di</b> taman desa PD <b>linggi</b> : Semua Homestay

Posted: 24 Jan 2012 06:40 PM PST

penduduk majoriti kakitangan kerajaan.kondisiterbaik.

rumah berdekatan kem tentera darat,pusatperanginan
teluk kemang.sesuai untuk homestay,taski,dannurseri

Rumah teres 1 tingkat (3 bilik + 2 bilik air)

car porch

ruang tamu & ruang makan = jubin seramik
bilik tidur 1 = jubin seramik
bilik tidur 2 = jubin seramik
biliktidur 3 = kemasan simen

bilik mandi = 5'0″ jubin seramik

surau, padang permainan & kedai runcit.
Amat mudah ke Linggi, Rantau, PD, Seremban.

kalau nak cari rumah ni:
dr highway seremban-pd, sampai simpang 4(trafiklight sua betong)kalau ke
kanan kem sri rusa, ke kiri menuju ke rantau.silaamik ke kiri.tmn desa pd ni
x jauh je dr simpang tersebut.

owner pindah KL, jual segera.

Contact wan norkihan

Full content generated by Get Full RSS.

05 di kuala pilah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di kuala pilah - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>Di</b> Majlis Daerah <b>Kuala Pilah</b> (MDKP) | Jawatan <b>...</b>

Posted: 10 Jan 2012 12:05 AM PST

Posted by  in Tuesday, January 10th 2012   

Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Kuala Pilah MDKP Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Kuala Pilah (MDKP)

Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Kuala Pilah (MDKP) -Permohonan adalah dipelawa dari kalangan Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi jawatan berikut :-

1. Penyelia Pusat Tuisyen

2. Fasilitator Pusat Tuisyen

Unlock the content with a Like, a Tweet or a +1.

Anda suka jawatan ini? Jangan lupa klik "LIKE"

kerja kerajaan 300x251 Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Kuala Pilah (MDKP)

Anda suka jawatan ini? Jangan lupa klik "LIKE"

Tidak Sesuai/Berminat Dengan Jawatan Diatas! Inginkan Jawatan Lain?Taip Dibawah Untuk Jawatan Pilihan Anda Dapat Maklumat Terkini Jawatan Kosong Kerajaan Terus Ke Email...

Sila periksa EMAIL sekarang untuk pengesahan subscribe ini

Full content generated by Get Full RSS.
 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved