ads

Selasa, 22 Mei 2012

05 di ampangan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di ampangan - Google Blog Search


TepakBersulam 2: Al fatihah ADUN <b>Ampangan</b> ??

Posted: 06 May 2012 02:31 AM PDT


Tak faham apabila kami bertanyakan kepada seseorang di  Ampangan tentang ADUN mereka dari PKR Che Gu Rashid kerana kami tidak nampak beliau di mana mana program lagi. Program besar mereka yang dianjurkan di Jiboi baru baru ini, kalibat Chegu Rashid pun tidak ada. Jawab si Polan : Al fatihah dah meninggal dunia dan dimakan oleh cacing kot . Jawab Pak Cik yang  hanya mahu dikenali sebagai Pak Leman ketika kami temui di program PR di Kg Jiboi.baca selanjutnya di sini
Tak faham apabila kami bertanyakan kepada seseorang di  Ampangan tentang ADUN mereka dari PKR Che Gu Rashid kerana kami tidak nampak beliau di mana mana program lagi. Program besar mereka yang dianjurkan di Jiboi baru baru ini, kalibat Chegu Rashid pun tidak ada. Jawab si Polan : Al fatihah dah meninggal dunia dan dimakan oleh cacing kot . Jawab Pak Cik yang  hanya mahu dikenali sebagai Pak Leman ketika kami temui di program PR di Kg Jiboi.baca selanjutnya di sini

05 di seremban - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di seremban - Google Blog Search


Dua lelaki maut ditembak <b>di Seremban</b> | N9 Kini - Portal Berita <b>...</b>

Posted: 11 May 2012 08:35 AM PDT

SEREMBAN: 11 Mei – Dua lelaki maut manakala dua lagi rakan mereka cedera selepas ditembak dari jarak dekat berhampiran lampu isyarat Jalan Datuk Bandar Tunggal di sini, malam tadi.

Mereka yang maut ialah Chalidass a/l Perumalsamy, 29, dari Jalan Rasah, Seremban dan Surentharan a/l Gopal, 31, dari Pasir Panjang, Port Dickson manakala dua rakan mereka yang cedera berusia 29 dan 40 tahun.

Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Saiful Azly Kamaruddin, berkata keempat-empat mereka itu ditembak ketika kenderaan pelbagai guna yang mereka naiki menghampiri lampu isyarat itu.

"Dua lelaki yang menaiki sebuah motosikal menghampiri kenderaan itu dan melepaskan tembakan dari jarak dekat ke arah kenderaan itu.

"Siasatan awal mendapati kedua-dua lelaki yang mati itu baru keluar dari pusat pemulihan akhlak di Machang, Kelantan," katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Saiful Azli berkata, pemandu kenderaan pacuan empat roda yang cedera akibat tembakan bagaimanapun terus memandu kenderaan itu sehingga ke Hospital Tuanku Jaafar, di sini.

"Dua lelaki itu disahkan mati antara jam 11 dan 11.30 malam, seorang mangsa kini dirawat di unit rawatan rapi selepas menjalani pembedahan dan seorang lagi dalam keadaan stabil," katanya.
Beliau berkata, polis menemui dua kelongsong peluru sembilan milimeter dan satu anak peluru di tempat itu, selain satu lagi anak peluru dalam kenderaan pelbagai guna berkenaan.

Polis meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kes itu supaya menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah Seremban melalui talian 06-6033222 atau balai polis berhampiran bagi membantu siasatan.

05 di mantin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di mantin - Google Blog Search


3 maut kereta bertembung <b>di Mantin</b>-Beranang | Sharing ur Life

Posted: 24 Jan 2012 03:09 AM PST

NILAI: Tiga individu termasuk sepasang suami isteri, terbunuh dalam kemalangan membabitkan dua buah kereta di Jalan Mantin-Beranang di sini, hari ini.

05 di port dickson - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di port dickson - Google Blog Search


Dia: Terbermalam <b>Di Port Dickson</b>

Posted: 30 Apr 2012 08:45 AM PDT

salam semua..lamanya saya tak bersiaran ye..saya cuba nak menulis melalui experia saya tapi saya pun xfaham kenapa tak boleh type kat ruangan menulis ni..tu yg akhirnya bersawang sawang padahal sy selalu je online sejak guna umobile nternet ni..

dah banyak sangat yang ketinggalan..apa saya nak bgtau ye?ringkas je lah..
1.Gaji saya dah naik..syukur alhamdulillah..dlm masa 4tahun dlm KPM dah 3 kali gaji naik..rezeki anak anak.
2.Riyash saya dah jalan dah masa umur setahun sebulan..dah laju dah sekarang
3.Saya masih belum masuk rumah tapi masih menunggu..alah..6bln pun belum tempoh sy beli rumah tu..sabar lah wahai hati..
4.Rikazz saya dah mengaji sampai dho..bolehlah..

Masa cuti hujung mggu hari tu..saya ajak emak suami sekeluarga lah senang kata pergi Nilai cari tudung.Konon nak ajak lah adik  sekeluarga.Tp adik saya kena standby DEMO BERSIH KUNING tu..adik ipaq plak ada program di sekolah,,anak sedara pun demam..jd jalanlah sendiri..

Lepas membelah Nilai..ajak suami pergi pantai nak meraikan anak anak.Dalam perjalanan ke Port Dickson boleh plak terpk nak tido sana.Dengan sehelai sepinggang pergilah jugak kesana.Sebenarnya sangat rugi kalau percutian yang tak dirancang tapi nak buat mcmn..dah itu takdirnya.

Seronok tgok anak anak main air..main pasir..Saya pun lepas gian main air laut,,Malamnya nak bermalam kat TIARA BEACH RESORT tp bilik full sbb ada kursus.Tak dpt terjun pool.Tidolah hotel budget 130RM..buruk juga tp bolehlah..buat berteduh..








ok...tu je.wassalam

05 di linggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di linggi - Google Blog Search


Ziarah Kematian <b>Di</b> Kuala <b>Linggi</b> ~ .

Posted: 17 May 2012 07:00 PM PDT

Teluk Belanga , Kuala Sg Baru - Penyelia Dun Kuala Linggi Ust Julasapiyah Bin Kassim telah menziarah arwah Kamsiah Bt Budin di sini . Beliau telah menghembuskan nafas terakhir malam semalam di rumah beliau. 
Penyelia Dun telah bergegas dan membantu dalam pengurusan jenazah di sini. Majilis Tindakan Dun Kuala Linggi merakamkan ucapan takziah dan marilah kita mendoakan Al-Fatihah pada arwah tersebut. Al Fatihah
 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved