ads

Rabu, 7 November 2012

05 di sikamat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di sikamat - Google Blog Search


N9Dinamik: Dewan Orang Ramai <b>Sikamat</b>

Posted: 18 Oct 2012 08:59 AM PDT


Kata Menteri Besar, ini merupakan komitmen yang dilakukan oleh kerajaan dalam memenuhi keperluan penduduk dan membuktikan bahawa kerajaaan yang dipimpin oleh Barisan Nasional akan kotakan janji.
"Oleh kerana kepadatan penduduk di segenap kawasan ini dan setelah mendapati tiada kemudahan untuk orang ramai, maka kerajaan negeri telah mempertimbangkan permohonan penduduk untuk membina sebuah dewan orang ramai," kata beliau.
Menurut beliau, projek yang berkeluasan 70 x 120 kaki persegi ini akan memuatkan seramai lebih kurang 800 orang, sebuah pentas, pejabat, bilik mesyuarat, bilik persalinan, bilik stor dan tempat letak kereta yang menelan belanja sebanyak RM1.6 Juta.
"Pelbagai aktiviti upacara boleh diadakan di Dewan itu seperti majlis perkahwinan, program kemasyarakatan, acara kesukanan dan riadah," jelas beliau ketika berucap dalam Majlis Pecah Tanah Pembinaan Dewan Orang Ramai Taman Perwira di tapak pembinaan Dewan Taman Perwira, di sini, hari ini.
Dalam masa yang sama, rakyat diingatkan supaya menggunakan dan menjaga kemudahan ini dengan sebaik mungkin walaupun dewan ini akan diselenggarakan oleh MPS mahupun MPN.
Dalam majlis tersebut, Menteri Besar turut meluangkan masa bersama rakyat menjamu minum petang.
Selain itu, beliau turut menyampaikan hadiah pertandingan sukaneka yang diadakan pagi tadi dan menyampaikan sumbangan kepada golongan yang kurang berkemampuan.
Disamping itu, beliau juga telah menyampaikan alatan sukan kepada badan-badan NGO belia dan sukan.
Hadir sama, Yang Dipertua Majlis Perbandaran Seremban dan Nilai, Dato' Haji Abd. Halim Bin Haji Abd. Latif, Ahli Dewan Negara, Senator Dato' Mohammed Najeeb Bin Abdullah, EXCO Bertindak Perumahan, Kerajaan Tempatan, Kampung Baru dan Pengangkutan Awam, Dato' Siow Chen Pin dan EXCO Bertindak Pelancongan, Perpaduan,Kebudayaan, Kesenian, Warisan dan Adat Istiadat Melayu, Dato' Haji Mohammad Razi Bin Haji Kail.

05 di senawang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di senawang - Google Blog Search


N9Dinamik: Dewan Orang Ramai <b>Sikamat</b>

Posted: 18 Oct 2012 08:59 AM PDT


Kata Menteri Besar, ini merupakan komitmen yang dilakukan oleh kerajaan dalam memenuhi keperluan penduduk dan membuktikan bahawa kerajaaan yang dipimpin oleh Barisan Nasional akan kotakan janji.
"Oleh kerana kepadatan penduduk di segenap kawasan ini dan setelah mendapati tiada kemudahan untuk orang ramai, maka kerajaan negeri telah mempertimbangkan permohonan penduduk untuk membina sebuah dewan orang ramai," kata beliau.
Menurut beliau, projek yang berkeluasan 70 x 120 kaki persegi ini akan memuatkan seramai lebih kurang 800 orang, sebuah pentas, pejabat, bilik mesyuarat, bilik persalinan, bilik stor dan tempat letak kereta yang menelan belanja sebanyak RM1.6 Juta.
"Pelbagai aktiviti upacara boleh diadakan di Dewan itu seperti majlis perkahwinan, program kemasyarakatan, acara kesukanan dan riadah," jelas beliau ketika berucap dalam Majlis Pecah Tanah Pembinaan Dewan Orang Ramai Taman Perwira di tapak pembinaan Dewan Taman Perwira, di sini, hari ini.
Dalam masa yang sama, rakyat diingatkan supaya menggunakan dan menjaga kemudahan ini dengan sebaik mungkin walaupun dewan ini akan diselenggarakan oleh MPS mahupun MPN.
Dalam majlis tersebut, Menteri Besar turut meluangkan masa bersama rakyat menjamu minum petang.
Selain itu, beliau turut menyampaikan hadiah pertandingan sukaneka yang diadakan pagi tadi dan menyampaikan sumbangan kepada golongan yang kurang berkemampuan.
Disamping itu, beliau juga telah menyampaikan alatan sukan kepada badan-badan NGO belia dan sukan.
Hadir sama, Yang Dipertua Majlis Perbandaran Seremban dan Nilai, Dato' Haji Abd. Halim Bin Haji Abd. Latif, Ahli Dewan Negara, Senator Dato' Mohammed Najeeb Bin Abdullah, EXCO Bertindak Perumahan, Kerajaan Tempatan, Kampung Baru dan Pengangkutan Awam, Dato' Siow Chen Pin dan EXCO Bertindak Pelancongan, Perpaduan,Kebudayaan, Kesenian, Warisan dan Adat Istiadat Melayu, Dato' Haji Mohammad Razi Bin Haji Kail.

05 di jempol - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di jempol - Google Blog Search


Seniman Ini Melukis Wajah Terkenal <b>di Jempol</b> - m.okezone.com

Posted: 11 Oct 2012 01:50 AM PDT

MILAN – Ada banyak gambar orang-orang terkenal, tapi anda mungkin tidak bisa menggambarnya di jari anda sendiri. Tentunya hal tersebut membutuhkan ketrampilan tinggi.
 
Seorang seminal asal Italia menciptakan serangkaian foto-foto menakjubkan dengan menggunakan jari jempolnya sebagai kanvas. Di jempol itu digunakan untuk melukiskan wajah tokoh-tokoh terkenal. Demikian diberitakan The Sun, Kamis (11/10/2012).
 
Seniman yang memiliki nama samaran Dito Von Tease, telah menciptakan gambar banyak tokoh-tokoh besar maupun selebriti dari Mr T untuk Dr Spock dan Shrek. Karyanya ini di lukis di jari jempolnya.
 
Namun, beberapa foto tersebut perlu ditambahkan proses rekayasa melalui software Photosop. Tetapi perubahan kecil itu tidak merubah karya seni yang dibuat oleh seniman Italia tersebut.
 
Tampak wajah seperti mantan pemimpin Libya Moammar Khadafi, hingga mantan pendiri Apple Steve Jobs, terpampang rapi di jempol tersebut.
(faj)

05 di mambau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di mambau - Google Blog Search


Nasi Lemak <b>Mambau</b>. | arang - arang

Posted: 16 Sep 2012 08:00 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Seawal pukul 8.30 pagi dah bertolak,hujan lebat pagi tadi.Ajak Zal sebagai teman tapi kena upahlah.Nasi lemak ayam goreng di Mambau.Licin!!!Lapar sungguh kau....lepas tu baru boleh tersenyum. Posted 16th September ...

Rumah Nabil Raja Lawak <b>di Mambau</b> kena pecah masuk | Chegu <b>...</b>

Posted: 29 Feb 2012 01:11 AM PST


Kediaman pelawak terkenal  tanah air, Ahmad Nabil Ahmad atau lebih dikenali  sebagai Nabil
dipecah masuk sekumpulan  penjenayah di Kampung Masjid, Mambau di sini  hari ini.

Kejadian dipercayai berlaku kira-kira pukul 9.55  pagi apabila penjenayah itu memecah masuk  rumah keluarga juara Raja Lawak musim kedua itu  yang kini dihuni oleh bapa saudaranya melalui  bahagian belakang rumah itu.
Menurut bapa saudaranya, Rahmat Abd. Latiff,  55, kejadian itu disedari sebaik sahaja dia tiba di  rumah selepas pulang menghantar anak  perempuannya ke tempat kerja di sebuah pusat  beli-belah berhampiran.
"Saya nampak pintu belakang rumah sudah  terbuka dan kesan umpil pada jeriji tingkap di salah  sebuah bilik tingkat bawah.
"Tanpa berlengah, saya bergegas masuk ke dalam  rumah dan mendapati bilik tidur diselongkar, habis  semua pakaian sudah bersepah di atas lantai,"  katanya di sini hari ini.
Menurut Rahmat, setelah diperiksa, sebuah  komputer riba jenis Lenovo milik anaknya yang  berharga RM3,000 lesap.
"Ini kali pertama rumah ini dipecah masuk. Saya  kemudian membuat laporan di Balai Polis  Mambau sejurus selepas kejadian," kata Rahmat  yang menetap di rumah itu sejak dua bulan lalu.
Difahamkan, Nabil bersama ahli keluarganya kini  menetap di Kuala Lumpur dan jarang pulang ke  rumah itu.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Asisten  Komisioner Saiful Azly Kamaruddin ketika  dihubungi mengesahkan kejadian tersebut dan  berkata, kes ini disiasat mengikut Seksyen 457  Kanun Keseksaan iaitu pecah rumah. 

Digelar &#39;Nyonya kutip kotak&#39; | n9kini.net

Posted: 29 Oct 2012 06:21 PM PDT

SEREMBAN – "Saya tiada wang. Saya lebih sanggup bergelap dan berpanas di rumah kerana mahu berjimat," kata Lee Nyiek Kiaw, 76, yang hidup serba kekurangan selepas mengambil keputusan tinggal sendirian kerana tidak mahu menyusahkan anaknya.

Malah, ketika kunjungan Sinar Harian ke rumahnya di Mambau, dekat sini bersama Persatuan Kebajikan dan Keharmonian Masyarakat Negeri Sembilan (PKKMNS), Nyiek Kiaw memberitahu, itu kali pertama kipas di rumahnya dibuka sejak empat tahun menetap di situ.

Menurutnya, bagi menampung kehidupannya dia akan mencari dan mengutip barang terpakai yang boleh dijual untuk mendapatkan wang.

"Saya akan keluar rumah seawal jam 4 pagi bagi mencari barang terpakai seperti kotak, tin dan botol di sekitar kawasan perumahan saya.

"Biasanya jam 7 pagi saya akan pulang ke rumah untuk bersarapan dan dua jam kemudian saya akan keluar semula bagi meneruskan kerja mencari barang terpakai," katanya.

Nyiek Kiaw yang dikenali sebagai 'nyonya kutip kotak' berkata, dia tidak ada pilihan lain kerana dalam usianya semakin tua tiada sesiapa yang sanggup menerimanya bekerja.

"Penduduk di kawasan ini pun tahu kerja saya dan mereka sangat baik apabila memberi barang terpakai kepada saya untuk dijual.

"Biasanya saya akan menjual sekaligus kepada peraih dengan bayaran sebanyak RM40 hingga RM50 sebulan," katanya.

Bagaimanapun, katanya, jika terdesak dia terpaksa menjual barang yang dikumpul kepada peraih lain yang bayarannya jauh lebih rendah.

Lebih malang lagi, katanya, pernah hasil kutipan barang terpakai yang dikumpulnya di belakang rumah dicuri oleh individu tidak bertanggungjawab.

"Dulu saya pernah bekerja sebagai pembantu kedai makan, tapi sejak menghidap sakit jantung dan perlu menjalani pembedahan di Institut Jantung Negara (IJN) saya tidak kuat lagi," katanya.

05 di teluk kemang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di teluk kemang - Google Blog Search


~We Gain & We Spent~: Pantai <b>Teluk Kemang</b>, PD

Posted: 01 Nov 2012 07:51 AM PDT


Ni dah termasuk dalam kategori tak tau nak pergi mana tapi nak berjalan. Nak pergi jauh2 kashi illek. So pergi je la mana dan. Ukur baju badan sendiri ye dak? tp bdn aku beso. Kalau nan hadoo, buat cara nan hadoo. Ini la dia jalan2 cuci mata kami sebelum raya aidiladha hari tuh. Ke Teluk Kemang, PD. Walaupon biasa2 jer, kami cukop bahagia berborak dr tengahari sampai menjelang senja. Makan, borak, gelak, makan, gelak dan borak. Dengan modal beberapa ringggit je. Alhamdulillah.

Punya la ramai manusia. Punya lah dah lama tak pergi. Punya la lain rupa. Punya la terkejut aku nengoknya.


Banyak gerai2 niaga di sepanjang pantai. 


Tempat parking pon banyak dan semakin terurus.

Oh yang ini aku sangat teruja. Dulunya tepi pantai ni kosong tak ada apa2. Nowdays dah ada benda baru  ala2 negara jiran. Iaitu canopy and kerusi2 santai UNTUK DISEWA. 


Nothing is free in this world. Jangan selamber badak duduk plak. Wah ingat ada orang sedia untuk kita? Baik sangat la orang2 tuh kan ;p Kalau di negara jiran kerusi malas je semata dibentangkan. RM10-RM20 sewa seharian kalau tak silap. Duduk la ko sampai kematu. Di PD ni RM40 kauuuu. Tapi 1 canopy siap dengan 4 buah kerusi lah dia bagi. Siap 1 meja koboi. Tapi masih mahal la pada aku. Sian makcik2 yang nak menyewa. Bkn mat saleh yang nak duduk n membaca kat situ sampai 18jam. Paling2 pon org mesia ni berendam 1-2jam pon dah sangat lama untuk 1 family. Dengan RM40 baik depa p makan anak beranak. Ye dak? 
Banyak kemudahan untuk orang ramai. Segala2nya dah di pertingkatkan. Ada balai polis depan tuh, ada bilik mandi yang besar dan mcm2 lagi lah untuk mempermudahkan para pengguna.


Sepanjang pantai memang meriah dengan jualan2.

Price tuh mahal ke murah? 


Apekebenda ni?Rumah api barangkali ;p Eh ctk burung terbang tuh. Indah!





Dah penat bersiar2 moh makan.

Sepanjang jalan tuh melambak gerai2 yang boleh menjadi pilihan uols. Memang aku suke bena gerai2 tepi jalan ni. Tak sure kenapa, memang darah kampung mengalir dalam diri ini kot. Ahaks. Bile gerai ia akan menjadi lebih santai dan sempoi. Baru lah chill. Sedap borak.
Memang sodap! Asam laksa.



Tak ke rasa indah lepak disamping orang tercinta. Buang2 masa yang berbaloi? Tapi jgn la buang masa sampai kelaut dan lupa kewajipan. Huhuhuhu. Gerai makan plak aku tak tahu nak rekemen yang mana. Aku rasa semua sedap. Semua hampir sama. And alhamdulillah gerai yang kami pilih ni gerai yang sedap. Nak tahu sedap ke tak sedap nya kami makan minum sampai ke petang. Sampai meja kami penuh dek makanan dan gelas air. 
Total untuk semua yang kami makan adalah RM20 sahaja. Alhamdulillah. Murah gila. Kopi o ais, kelapa, teh tarik, laksa asam, mee goreng telor mata, cendol, kerang rebus!
Kenyang perut, senang hati. Jom sambung jalan.

Tangkap gambar dari tempat duduk gerai. PEMALAS kan?
Lepas dah kenyang kami pon jalan untuk tengok sunset. Alhamdulillah. Lagi sekali kami dapat menyaksikan apa yang menghiburkan hati kami. Kejadian Ilahi. 





So.. Wassalam uols. Nanti bersua kimbalik ya? Kalau ada rejki, insyaAllah. Kalau untung sabut timbul, kita jalan jauh sket, untung batu? Kita jalan dekat jer nahhh? 

05 di kuala klawang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di kuala klawang - Google Blog Search


Sekolah Kebangsaan <b>Kuala Klawang</b> – <b>Di</b> ambang Hari Sukan SK <b>...</b>

Posted: 26 Sep 2012 07:10 PM PDT

Selaras dengan 1 Murid 1 Sukan, SK Kuala Klawang akan mengadakan Hari Sukan, bermula pada 3 Oktober ini. Semua pelajar dan guru diharap dapat memberikan yang terbaik untuk rumah sukan masing masing.

Semangat kesukanan ini amatlah diterapkan kepada murid murid di sekolah ini. Semangat ini diharap dapat melahirkan lebih banyak lagi atlit atlit untuk negara Malaysia yang tercinta.

Majulah sukan untuk SK Kuala Klawang.

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search


Bas Rempuh Lori <b>Di Nilai</b>, Dua Murid Parah | Kamaluddin&#39;s Blog

Posted: 03 Nov 2012 10:26 AM PDT

- Nov 4, 2012 01:26:39.


++++++++

Di Nilai, Negeri Sembilan, dua murid sekolah rendah cedera parah apabila bas rombongan yang dinaiki mereka, dirempuh sebuah lori.

18 lagi murid dan 3 guru pengiring cedera ringan.

Menurut Ketua Polis Daerah Nilai, Supritendan Mohd. Yusoff Awang kejadian jam 8.30 pagi, berlaku berhampiran stesen komuter Batang Benar.

Ketika kejadian, 40 murid tahun tiga hingga enam Sekolah Kebangsaan Petaseh, Kuala Klawang, serta guru pengiring berada di dalam bas berkenaan.

Mereka dalam perjalanan ke Perak untuk lawatan sambil belajar selama sehari.

Tiba di lokasi kejadian, lori yang membawa muatan batu kerikil secara tiba-tiba keluar dari simpang dan merempuh bas berkenaan.

Rempuhan menyebabkan bas terbabas ke bahu kanan jalan, manakala lori terbalik.

Dua murid, Mohd. Zarid Farhan dan Mohd. Najmi Jumaat Ali, 11 tahun, yang cedera parah di bahagian kepala, menerima rawatan di Hospital Tuanku Jaafar, Seremban.

Mereka dilaporkan stabil.

Pemandu lori yang cedera ringan ditahan polis untuk membantu siasatan.

Kongsi / Share Laman Sosial/Social Network

05 di jelebu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di jelebu - Google Blog Search


Kawasan didakwa ada Emas <b>di Jelebu</b> Diarah Tutup | Hargaemas

Posted: 30 Oct 2012 06:13 PM PDT

SEREMBAN 30 Okt. – Kerajaan negeri mengarahkan supaya lokasi terowong di pekan Titi, Jelebu yang didakwa wujud emas ditutup serta-merta.

Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan (gambar) berkata, penutupan kawasan itu bertujuan mengelak sebarang tragedi selain tidak dapat dipastikan ketahanan struktur tanah di kawasan terowong terbabit.

"Kajian telah dilakukan di situ dan ia tidak mempunyai deposit emas. Terowong yang ditemui ini telah digali dan bukannya bersifat semulajadi. Maka kita tidak tahu sejauh mana ketahanannya," katanya dalam sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat Exco di sini hari ini.

Mohamad diminta mengulas penemuan terowong di pekan Titi, Jelebu yang didakwa penduduk sebagai laluan pelombong emas suatu ketika dahulu, di mana kini mula menarik minat orang ramai mendekatinya.

di negeri sembilan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri sembilan - Google Blog Search


Pertumpahan darah akan berlaku <b>di Negeri Sembilan</b> petang ini?

Posted: 02 Nov 2012 07:40 PM PDT


"Jika polis tidak bertindak, jangan salahlah NGO jika kami bertindak pada hari program itu berlangsung dan kami tidak bertanggungjawab jika ada berlaku kemalangan atau pertumpahan darah," kata Pemangku Setiausaha Agung Gabungan NGO Malaysia, Mohd Arafat Muhammad.

Tidakkah kenyataan seperti ini berbaur ugutan?.. lagipun siapakah mereka itu untuk menghalang rakyat Malaysia dari berhimpun?

SEREMBAN – Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) negeri ini bersepakat menghalang penganjuran Program Himpunan Kebangkitan Rakyat di negeri ini jika pihak penganjur tetap berdegil mengadakannyahari ini.

Semalam, kira-kira 50 orang terdiri daripada 15 NGO berkumpul di hadapan tapak program itu bakal berlangsung di Taman Seremban Jaya sebagai tanda protes selain turut mendesak pihak polis mengambil tindakan.

Pemangku Setiausaha Agung Gabungan NGO Malaysia, Mohd Arafat Muhammad berkata, sekalipun Akta Perhimpunan Aman2012 menyebut sebarang perhimpunan tidak memerlukan permit, namun ia dikhuatiri akan menimbulkan kejadian tidak diingini.

"Kami marah dan geram terhadap penganjuran program itu dan mahu pihak penganjur membatalkannya dengan memilih negeri lain yang berada di bawah kepimpinan Pakatan Rakyat (PR).

"Jangan menyibuk dan kacau Negeri Sembilan, pergilah negeri sendiri. Kami NGO telah sepakat jika ia terus diadakan, kami akan menghalang dan membantah 100 peratus," katanya.

Menurutnya, tiada apa yang perlu dibangkitkan oleh PR dengan menganjurkan program itu kerana negara ini berada dalam keadaan aman.

Sementara itu Pengerusi Gerakan Memartabatkan Pejuang Negara (GMPN) Malaysia, Mejar (B) Razali Zakaria berkata, tujuan bantahan itu dibuat kerana mereka yakin program itu akan menimbulkan huru-hara.

Katanya, keamanan yang dimiliki negara tidak sepatutnya dimusnahkan dengan menjadikannya sebagai bahan politik.

"Penganjuran program ini adalah untuk bahan politik mereka bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13," katanya.

Razali berkata, polis diharap dapat bertindak segera dengan mengharamkan program itu diadakan kerana dikhuatiri insiden perhimpunan Bersih akan berlaku di Negeri Sembilan.

"Jadi, kami barisan NGO telah membuat laporan polis pagi tadi (semalam) sebagai tanda bantahan.

"Jika polis tidak bertindak, jangan salahlah NGO jika kami bertindak pada hari program itu berlangsung dan kami tidak bertanggungjawab jika ada berlaku kemalangan atau pertumpahan darah," katanya.

Antara NGO yang hadir, GMPN, Pekida, Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung Rantau, Pertubuhan Islam Gabungan Amal (Pertiga) Negeri Sembilan, Pertubuhan Belia, Putera dan Al-Ehsan ~ Sinar Harian.

05 di kuala pilah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di kuala pilah - Google Blog Search


Pertandingan Seni Suara Burung Merbuk <b>di Kuala Pilah</b>, Ahad ini <b>...</b>

Posted: 31 Oct 2012 09:16 PM PDT

SEREMBAN , 01 Nov.- Seramai 500 peserta dari dalam dan luar negara dijangka menyertai Pertandingan Seni Suara Burung Merbuk peringkat Mini Asean 2012 di Seri Menanti, Kuala Pilah, Ahad ini.

Pertandingan itu anjuran bersama Lembaga Pelancongan Negeri Sembilan (LPNS), Tourism Malaysia Negeri Sembilan dan Majlis Daerah Kuala Pilah.

Pengurus Besar LPNS Amirudin Hamidin berkata pertandingan ini yang pertama kali diadakan di Negeri Sembilan adalah sebagai salah satu usaha untuk menarik pelancong ke negeri ini, selain mempromosi Bandar Diraja Seri Menanti sebagai destinasi pelancongan sejarah.

Katanya antara negara yang menyertai pertandingan itu ialah Singapura, Thailand, Indonesia dan Malaysia.

"Pertandingan ini terbahagi kepada tiga kategori iaitu suara kasar, suara tengah dan suara nyaring. Para pemenang akan menerima piala dan sijil. Selain itu, turut diadakan hadiah cabutan bertuah dengan barangan bernilai lebih RM10,000 termasuk sebuah motosikal dan bermacam lagi barangan elektrik," katanya kepada Bernama di sini hari ini.

Katanya tetamu khas pada hari tersebut ialah pengerusi Jawatankuasa Bertindak Pelancongan, Perpaduan, Kebudayaan, Kesenian, Warisan dan Adat Istiadat Melayu negeri Datuk Mohammad Razi Kail.

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved