ads

Rabu, 1 Februari 2012

05 di sikamat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di sikamat - Google Blog Search


Tauke Ikan: CERAMAH RAFIZI LEMBU <b>DI SIKAMAT</b>

Posted: 12 Jan 2012 06:30 AM PST

[unable to retrieve full-text content]CERAMAH RAFIZI LEMBU DI SIKAMAT. Ceramah PKR di Sikamat sedang berlangsung sekarang ini. Besok laporan ceramah akan dibentangkan. Pastikan anda mengikuti kerana banyak perkara kelakar berlaku. Wakakaka.

Tauke Ikan: CERAMAH RAFIZI LEMBU <b>DI SIKAMAT</b> TIADA <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2012 06:00 PM PST

Malam tadi berlangsung ceramah PKR di DUN Sikamat. Ceramah ini berkenaan penerangan isu NFC dan penceramahnya ialah Rafizi Lembu dan Sam Ketot. Penerangan isu NFC ini sudah tidak relevan lagi kerana sudah pun dikantoikan tetapi PKR masih membawa isu basi dengan harapan rakyat akan termakan kelentaong yang dijaja.

Dalam pada itu. jumlah hadirin amat menakutkan. Ceramah terpaksa bermula lewat kerana hadirin berasak-asak untuk mendengar apa penipuan Rafizi mengenai isu NFC. Inilah jumlah hadirin yang hadir.

Amat ramai bukan? Wakakaka..... sepanjang 30 minit ceramah bermula, inilah sahaja jumlah hadirin yang ada. Jumlahnya tidak sampai 20 orang pun termasuk petugas-petugas ceramah. Kemudian hadirin semakin bertambah dan jumlahnya dalam anggaran 100 orang sahaja. Penat juga untuk saya menunggu hadirin datang.


Dan akhirnya inilah jumlah hadirin yang hadir. Isi ceramah pula tidak lain dan tidak bukan ialah putar-belit PKR mengenai isu NFC yang disampaikan oleh Rafizi. Manakala Sam Ketot tidak habis-habis mengatakan kes liwat Anwar sebagai konspirasi kerajaan untuk menjatuhkan Anwar. Memang kedua-dua mangkuk ini penjilat tegar Anwar. Benda yang salah pun boleh dijadikan modal ceramah.

Antara penceramah lain ialah ADUN Sikamat iaitu Aminuddin Harun. Isi ceramahnya tidak lain dan tidak bukan mengutuk kerajaan negeri dalam aspek pembangunan. Si bebal ini menyalahkan kerajaan negeri kerana tidak membangunkan Sikamat padahal realitinya dia sendiri yang tidak menjaga kawasan DUN Sikamat! Dalam sidang DUN negeri, pernahkah ADUN bebal ini meminta pembangunan dari kerajaan? Sendiri tak buat kerja nak salahkan orang lain pulak. Dan si bebal ini mengutuk sumbangan tong sampah dari kerajaan negeri kepada rakyat. Isu remeh seperti tong sampah pun mahu dipolitikkan. Ini namanya ahli politik tiada kelas!

Gambar ceramah ini jelas menandakan rakyat sudah jelak dengan permainan politik PKR yang gemar menipu. Kerana itu ceramah ini agak suram. Dan ini juga menandakan hayat PKR di bumi perpatih ini hanya tinggal sisa sahaja. Adios PKR!

Jadi, benarkah kata-kata Anwar Ibrahim yang Pakatan Rakyat semakin kuat?
Full content generated by Get Full RSS.

Sesuci Kasih Setulus Hati: Naufal melawat Baby Putri <b>Di Sikamat</b> <b>...</b>

Posted: 07 Dec 2011 03:36 PM PST

Naufal nak melawat baby Putri lak
Baby Putri nih anak auntie Mira no 3
tapi baby gegirl yang pertama
ummi, aunti mira n baby putri
Haha Naufal x ada sebab dia sibuk main kat luar
Hope Mira bergembira sebab dah dikurnia seoramg bayi perempuan disamping 2 hero
Me: Seronoknya reramai anak kan
Full content generated by Get Full RSS.

05 di ampangan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di ampangan - Google Blog Search


Taiping Mali: Sam Kemetot <b>Di Ampangan</b>

Posted: 09 Nov 2011 10:24 PM PST

Sham ketot menghasut rakyat agar membuat demonstrasi ganas
di jalanan bagi merampas kerajaan. Mereka tahu mereka gagal
merampas melalui demokrasi kerana rakyat tidak menyokong mereka.
Ini buktinya.

Full content generated by Get Full RSS.

Ceramah Motivasi Pelajar <b>di</b> SMK Seri <b>Ampangan</b> - Pertubuhan <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2012 12:19 AM PST

9 Januari 2012, Seremban : Satu ceramah Motivasi Pelajar telah diadakan khusus buat para pelajar Tingkatan 4 Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Ampangan. Ceramah telah berlangsung di Dewan Al-Fathanah, SMK Seri Ampangan. Ceramah disampaikan di hadapan kira-kira 350 orang Pelajar Tingkatan 4 yang baru sahaja mendaftarkan diri dan bakal memilih subjek-subjek elektif pada hari yang sama.

Ceramah telah disampaikan oleh Sdr Syamsul Amri bin Hj Ismail, Presiden Pertubuhan Alumni Debat Malaysia (ADAM) dengan tajuk "Membentuk Kecemerlangan Pelajar : Formula Pelajar Berjaya". Beliau telah menyampaikan ceramah mulai jam 9.00 pagi hingga ke jam 10.30 pagi. Ceramah yang mendapat sambutan hangat ini telah turut dihadiri oleh En Faizal, Kaunselor di SMK Seri Ampangan.

Full content generated by Get Full RSS.

My Wife And Kids: Dinner <b>di Ampangan</b>

Posted: 13 Nov 2011 03:24 PM PST

Full content generated by Get Full RSS.

05 di rasah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rasah - Google Blog Search


Berbuka <b>di</b> Kem <b>Rasah</b> Erat Perhubungan | N9 Kini - Portal Berita <b>...</b>

Posted: 19 Aug 2010 08:47 AM PDT

RASAH, 19 Ogos – Majlis Berbuka Puasa yang diadakan di Kem Angkatan Tentera Darat Malaysia di Rasah memberi peluang kepada kesemua anggota keselamatan negara itu untuk mengeratkan ikatan sesama anggota disamping beramah mesra bersama-sama Menteri Besar N.Sembilan, YAB Dato' Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan.

Majlis yang diadakan itu juga turut dihadiri dari pelbagai unit dan kem  di seluruh negeri antaranya dari Kem Senawang, Kem Sikamat, Kem Port Dickson dan banyak lagi.

Menurut salah seorang anggota yang hadir, Beliau yang mewakili Kem Senawang berkata, majlis berbuka sebegini sedikit sebanyak memberi peluang kepada anggota untuk bersuai kenal disamping berkongsi pengalaman masing-masing.

Sementara itu, YAB Menteri Besar N.,Sembilan mengambil peluang untuk bersama-sama menunaikan solat sunat Tarawikh bersama-sama Pegawai Tentera dan anggota yang lain.

Full content generated by Get Full RSS.

ABU SOFEYA: Sedang saei tiba-tiba datang haidh dalam keadaan <b>...</b>

Posted: 28 Jan 2012 07:17 PM PST


Setelah menyampaikan kursus umrah di pejabat KRS Lavender Height semalam, saya di datangi seorang wanita pertengahan 30 an bertanya soalan berikut :
"Maaf ustaz … saya nak tanya soalan, katakanlah seorang wanita berniat umrah di miqat dengan bersyarat, jika aku terhalang oleh sesuatu halangan syarak (haidh), maka bertahallulah aku ketika itu kerana Allah Taala. Tiba-tiba masa saei pada pusingan ketiga dia datang haidh, adakah dia kena berhenti serta merta dan bertahallul,  sedangkan saei tidak disyaratkan mesti suci daripada haidh ? "
 "Kenapa Puan tak tanya saya semasa kursus tadi?", respon saya.
Ketika itu saya sudah bersiap mahu pulang. Manakala  En. Azmi  'orang kuat KRS' sedang menunggu saya ditangga bangunan bersama sampul 'Angpow' di tangannya.
Saya melihat jam di hanphone, sudah pukul 12.20 tengahari. Saya berjanji dengan isteri dan anak-anak untuk membawa mereka makan tengahari di majlis kenduri perkahwinan di Rasah Jaya.
Tentu mereka sedang lapar dan tertunggu-tunggu kepulangan saya di rumah.  
"Ala.. tadi memang nak tanya, tapi rasa malu pulak depan orang ramai", katanya. 
Ya, memang saya akui wanita ada perasaan malu-malu untuk bertanya apatah  lagi hal-hal kewanitaan seperti itu.  
Tetapi ada juga wanita yang tidak tahu malu bertanya soalan sensitif ketika saya sedang menikmati makan tengahari  dengan kawan-kawan di sekolah.
 "Ustaz kalau kita 'bersama' dengan suami tapi tidak keluar air mani perlukah  kita mandi wajib? he….he…he", soal wanita ini sambil ketawa.
Hampir-hampir tersembur makanan yang ada di mulut saya ketika itu. 
"Ceh ! umur pun dah separuh abad, anak-anak dah besar panjang, bakal bergelar nenek .., masih tak tahu hal-hal yang asas seperti itu", saya menahan kemarahan apabila fokus  makan tengahari terganggu.  
Baiklah,  kembali kepada soalan wanita tadi tentang masalah haidh dalam keadaan sudah berniat umrah bersyarat.
Sambil berjalan saya menjawab ringkas,
"Ok, walaupun saei tidak disyaratkan mesti suci daripada haidh, tetapi perempuan itu wajib berhenti mengerjakan saeinya di pusingan ketiga (di mana dia di datangi haidh), kerana sebelumnya dia sudah berniat umrah dengan bersyarat. Dia juga wajib mengqadak semula umrahnya di masa akan datang".
"Terima kasih ustaz", kata wanita ini seakan-akan tahu yang saya sedang mengejar masa.  
"Sama-sama", jawab saya.   
Full content generated by Get Full RSS.

POLITIK PKR <b>DI</b> KAMPUNG KU SOGO BUKAN PERJUANGAN TAPI <b>...</b>

Posted: 30 Dec 2011 07:28 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Ibu juga sakit dan kini terpaksa tinggal di rumah adik ku di Rasah Kemayan. Tinggal lah adik ipar aku. dulu PAS kemudian masuk BN. Nak bertanding ketua pemuda BN , gelojoh sangat, pencalonan pun tak dapat. Akal pedik , aku kurang sikit ...

05 di gemas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di gemas - Google Blog Search


Gaya kediaman moden <b>di Bahau</b> - Utusan Malaysia Online

Posted: 06 Nov 2011 11:14 AM PST

Gaya kediaman moden di Bahau

Gaya kediaman moden di Bahau

Oleh RABIATUL ADAWIYAH KOH ABDULLAH
adawiyah.koh@utusan.com.my

KALAU dulu, jika disebut dekorasi kediaman, golongan luar kota metropolitan atau pinggiran bandar memilih gaya seringkas yang boleh. Menjengah dekorasi kediaman mereka, masih lagi terdapat elemen lama seperti perabot kayu dan rotan.

Tanpa terikat dengan tema tertentu, pemilik kediaman lebih selesa menghias mengikut gaya 'suka-suka'. Konsep ini cenderung kepada kemampuan isi rumah atau sekadar melengkapkan perabot di ruang tamu, dapur mahu pun bilik tidur.

Memadai sekadar memiliki keperluan asas seperti tilam, katil, televisyen dan almari kecil.

Berbeza sekarang, golongan itu juga dilihat semakin peka dengan dunia hiasan dalaman. Bahkan, mereka turut ghairah menata rias rumah dengan memastikan setiap ruang dari dapur hingga ke kamar beradu, tampil menarik hingga sesetengahnya mengalahkan rumah kelamin.

Sama ada memilih gaya moden , retro, Inggeris, tropika, Bali, ala rumah pelancongan dan sebagainya, yang penting dekorasi memenuhi cita rasa dan mengikut trend semasa.

Melewati sebuah pusat perhentian hiasan kediaman di Bahau, Negeri Sembilan, penulis berpendapat penduduk di situ lebih berminat kepada konsep kediaman moden.

Kelengkapan

Pusat sehenti kedai perabot, Ilham Design Furniture (IDF) yang terletak di Bahau memberi ilham kepada penduduk sekitarnya untuk mencari perabot moden dengan warna-warna yang lebih berani.

Bercirikan reka bentuk moden , IDF mencerminkan pemiliknya, Mejar Wan Munadi Wan Mamat (B) yang dinamik dan sofistikated.

Menarik perhatian penduduk di sekitar Bahau , ia menawarkan pelbagai koleksi kelengkapan rumah daripada yang kecil sehinggalah kepada sebesar-besarnya.

Ditambah pula dengan hiasan dalamannya yang sepadan dengan konsep kediaman, pastinya membuatkan tetamu teruja dan kagum dengan sentuhan emas pemiliknya.

Klasik kontemporari dan moden , begitulah konsep percaturan hasil idea kreatif yang popular sekarang.

Bagi yang melangkah ke rumah baru khususnya pasangan pengantin, inilah peluang terbaik untuk menyusun kediaman sendiri menjadi cantik dan kelihatan moden dan bergaya.

Pelbagai pilihan dan idea hiasan untuk kediaman dengan tema kediaman desa Perancis ke Victoria, gaya Timur, Safari Afrika, gabungan kontemporari dan oriental.

Kontemporari

Sofa berciri moden digabungkan dengan fabrik warna terang menepati ciri klasik kontemporari.

Malah setiap perabot membawa konsep berbeza dengan set sofa paling popular ialah bercirikan moden.

Set bilik tidur yang mengetengahkan warna merah misalnya, menyerlahkan elemen moden sesebuah kediaman.

Dalam pada itu, setiap katil yang dijual mempunyai pilihan 15 warna merangkumi keperluan pasangan suami isteri, kanak-kanak, anak gadis dan pengantin baru.

Ruang berehat keluarga seperti sofa boleh direka sendiri menggunakan gabungan warna putih dan hitam amat praktikal.

Secara peribadi, keupayaan Wan Munadi memperkenalkan kediaman mewah khusus untuk warga luar kota metropolitan seperti di Bahau yang inginkan konsep moden dan menawan sememangnya mengkagumkan.

Mengakui dekorasi sentiasa mengikut perubahan semasa, Wan Munadi berpendapat orang ramai mula bijak mencari panduan menghias rumah sama ada yang tinggal di kampung mahupun luar bandar.

Memenuhi hasrat tersebut, IDF yang terletak di Bahau ini mengalu-alukan kedatangan orang ramai.

Dalam pada itu, cawangan IDF yang baru di buka 23 Oktober lalu menawarkan harga runtuh khususnya untuk penduduk Bahau. Manakala pasangan pengantin baru boleh mendapatkan set kelengkapan bilik tidur dengan harga yang istimewa. Orang ramai yang berbelanja RM 3 ribu ke atas turut berpeluang memenangi pelbagai hadiah percuma.

Full content generated by Get Full RSS.

Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Daerah Jempol (MJL) Terkini 2012

Posted: 29 Jan 2012 08:23 PM PST

Tarikh Tutup Permohonan: 17 Februari 2012

Majlis Daerah Jempol ditubuhkan pada 1 Ogos 1980 sebagai tindakan lanjut pada latihan kembali batas bahagian Kuala Pilah. Latihan kembali batas telah mencipta sebuah kabupaten baru yang dikenali sebagai Daerah Jempol sebelum ini dikenali sebagai bahagian Bahau Kecil yang terletak di bawah pentadbiran bahagian Kuala Pilah. Majlis Daerah Jempol berfungsi selaras dengan tujuan utama dari tatacara itu, seperti yang dinyatakan dalam undang-undang Kerajaan Daerah UU 1876 171. Pada prinsipnya, fungsinya adalah untuk memberikan perkhidmatan kepada penduduk dalam wilayah bekerja dalam hal kesihatan awam, pengurusan sisa, perancangan bandar dan negara, perlindungan alam sekitar, bangunan kawalan, meningkatkan penyelenggaraan infrastruktur sosial dan ekonomi, dan bandar.

Majlis Daerah Jempol kini menjemput individu yang berkelayakan untuk mengisi jawatan-jawatan kosong seperti berikut:

1. Penolong Akauntan (W2-1)

2. Penolong Pegawai Tadbir (N3-1)

KLIK SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

Incoming search terms:

  • jawatan kosong majlis daerah jempol 2012
  • jawatan kosong di majlis daerah jempol (mjl)
  • jawatan kosong di bahau 2012
  • majlis daerah jempol jawatan kosong 2012
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » Peniaga pekan <b>Bahau</b> resah bau sampah

Posted: 01 Feb 2012 03:04 PM PST

JEMPOL 1 Feb. – Bau busuk dan keadaan kurang menyenangkan sudah menjadi sajian biasa bagi penduduk sekitar pekan Bahau dekat sini berikutan timbunan sampah di tepi jalan dekat sini.

Mana tidaknya, timbunan sampah tidak terurus ditambah lagi dengan sikap segelintir pihak untuk mencari jalan mudah membuang sampah, bukan sahaja memburukkan keadaan sekali gus memberi tanggapan negatif terhadap pekan utama daerah ini.

Bagi seorang penduduk, Lim Boon Hiong, 25, masalah itu telah berlarutan sejak setahun lalu namun masih tiada jalan penyelesaian.

"Sudahlah busuk, sampah pula bersepah-sepah di tepi jalan. Bayangkan bau busuk itu juga dapat dihidu walaupun berada di dalam kenderaan.

"Senario itu sudah pastinya mencemarkan imej pekan ini apatah lagi ramai orang luar datang ke Bahau dengan menggunakan perkhidmatan bas. Turun sahaja di perhentian, mereka akan di sajikan dengan pemandangan kotor," katanya ketika ditemui di sini baru-baru ini.

Seorang lagi penduduk, Phung Er Cheng, 54, pula mempersoalkan sikap segelintir peniaga yang seolah-olah mengambil mudah dengan membuang sampah sesuka hati di tempat larangan.

"Saya sudah menetap di sini sejak sekian lama, dulu tempat ini cantik dan banyak kemudahan yang disediakan. Namun sekarang dengan keadaan seperti ini sudah tentu ia memalukan warga pekan ini," katanya.

Er Cheng meminta supaya pihak berkuasa tempatan untuk memperbanyakkan kempen kesedaran tentang bahayanya hidup dalam persekitaran yang kotor bagi menjana kesedaran orang ramai mengenainya.

"Malah cara yang lebih baik adalah menyediakan lebih banyak tong sampah berskala besar bagi membolehkan para peniaga membuang sampah di tempat yang disediakan," katanya.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

05 di lenggeng - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di lenggeng - Google Blog Search


Mohamad Taufek Abd Ghani: Dato Tuan Ibrahim <b>di Lenggeng</b> 27 <b>...</b>

Posted: 18 Jan 2012 06:16 AM PST


CERAMAH PERDANA

Tarikh : 27 Jan 2012, Jumaat

Masa : 9 mlm

Tempat : Markas PAS Lenggeng, Taman Ulu Beranang, Lenggeng, N.Sembilan

Penceramah :

Dato Tuan Ibrahim Tuan Man - Ketua Penerangan PAS Pusat

Shamsul Iskandar Md Akin - Ketua AMK Pusat

Zulkefly Mohamad Hj Omar - AJK PAS Pusat

Semua dijemput hadir

Full content generated by Get Full RSS.

Dato Tuan Ibrahim <b>di Lenggeng</b> 27 Jan 2012 - PAKATAN RAKYAT <b>...</b>

Posted: 18 Jan 2012 06:24 AM PST


CERAMAH PERDANA

Tarikh : 27 Jan 2012, Jumaat

Masa : 9 mlm

Tempat : Markas PAS Lenggeng, Taman Ulu Beranang, Lenggeng, N.Sembilan

Penceramah :

Dato Tuan Ibrahim Tuan Man - Ketua Penerangan PAS Pusat

Shamsul Iskandar Md Akin - Ketua AMK Pusat

Zulkefly Mohamad Hj Omar - AJK PAS Pusat

Semua dijemput hadir

Full content generated by Get Full RSS.

05 di senawang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di senawang - Google Blog Search


Tauke Ikan: CERAMAH RAFIZI LEMBU <b>DI SIKAMAT</b>

Posted: 12 Jan 2012 06:30 AM PST

[unable to retrieve full-text content]CERAMAH RAFIZI LEMBU DI SIKAMAT. Ceramah PKR di Sikamat sedang berlangsung sekarang ini. Besok laporan ceramah akan dibentangkan. Pastikan anda mengikuti kerana banyak perkara kelakar berlaku. Wakakaka.

Tauke Ikan: CERAMAH RAFIZI LEMBU <b>DI SIKAMAT</b> TIADA <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2012 06:00 PM PST

Malam tadi berlangsung ceramah PKR di DUN Sikamat. Ceramah ini berkenaan penerangan isu NFC dan penceramahnya ialah Rafizi Lembu dan Sam Ketot. Penerangan isu NFC ini sudah tidak relevan lagi kerana sudah pun dikantoikan tetapi PKR masih membawa isu basi dengan harapan rakyat akan termakan kelentaong yang dijaja.

Dalam pada itu. jumlah hadirin amat menakutkan. Ceramah terpaksa bermula lewat kerana hadirin berasak-asak untuk mendengar apa penipuan Rafizi mengenai isu NFC. Inilah jumlah hadirin yang hadir.

Amat ramai bukan? Wakakaka..... sepanjang 30 minit ceramah bermula, inilah sahaja jumlah hadirin yang ada. Jumlahnya tidak sampai 20 orang pun termasuk petugas-petugas ceramah. Kemudian hadirin semakin bertambah dan jumlahnya dalam anggaran 100 orang sahaja. Penat juga untuk saya menunggu hadirin datang.


Dan akhirnya inilah jumlah hadirin yang hadir. Isi ceramah pula tidak lain dan tidak bukan ialah putar-belit PKR mengenai isu NFC yang disampaikan oleh Rafizi. Manakala Sam Ketot tidak habis-habis mengatakan kes liwat Anwar sebagai konspirasi kerajaan untuk menjatuhkan Anwar. Memang kedua-dua mangkuk ini penjilat tegar Anwar. Benda yang salah pun boleh dijadikan modal ceramah.

Antara penceramah lain ialah ADUN Sikamat iaitu Aminuddin Harun. Isi ceramahnya tidak lain dan tidak bukan mengutuk kerajaan negeri dalam aspek pembangunan. Si bebal ini menyalahkan kerajaan negeri kerana tidak membangunkan Sikamat padahal realitinya dia sendiri yang tidak menjaga kawasan DUN Sikamat! Dalam sidang DUN negeri, pernahkah ADUN bebal ini meminta pembangunan dari kerajaan? Sendiri tak buat kerja nak salahkan orang lain pulak. Dan si bebal ini mengutuk sumbangan tong sampah dari kerajaan negeri kepada rakyat. Isu remeh seperti tong sampah pun mahu dipolitikkan. Ini namanya ahli politik tiada kelas!

Gambar ceramah ini jelas menandakan rakyat sudah jelak dengan permainan politik PKR yang gemar menipu. Kerana itu ceramah ini agak suram. Dan ini juga menandakan hayat PKR di bumi perpatih ini hanya tinggal sisa sahaja. Adios PKR!

Jadi, benarkah kata-kata Anwar Ibrahim yang Pakatan Rakyat semakin kuat?
Full content generated by Get Full RSS.

Sesuci Kasih Setulus Hati: Naufal melawat Baby Putri <b>Di Sikamat</b> <b>...</b>

Posted: 07 Dec 2011 03:36 PM PST

Naufal nak melawat baby Putri lak
Baby Putri nih anak auntie Mira no 3
tapi baby gegirl yang pertama
ummi, aunti mira n baby putri
Haha Naufal x ada sebab dia sibuk main kat luar
Hope Mira bergembira sebab dah dikurnia seoramg bayi perempuan disamping 2 hero
Me: Seronoknya reramai anak kan
Full content generated by Get Full RSS.
 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved