ads

Sabtu, 5 Mei 2012

05 di tampin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di tampin - Google Blog Search


Hj Mohd Sabu 26 Feb 2012 <b>di Tampin</b>, N.Sembilan

Posted: 19 Feb 2012 08:35 PM PST

MAKAN MALAM DAN PELANCARAN DANA
Jamuan Makan Malam Perdana dan Pelancaran Dana Pilihanraya PAS Tampin
Bersama Tuan Hj Mohamad Sabu - Timbalan Presiden PAS
Tarikh : 26 Feb 2012, Ahad
Jam : 8.30 mlm
Tempat : Markas PAS Cawangan Tampin Bandar, Batu 1 1/4 , Jln Tampin - Gemas , Tampin, N.Sembilan (Rumah Abu Sufian)

Tiket/Kupon : RM 50 & RM25

Sila hubungi Nor Iskandar 019-2223231 , 017-8050938

05 di mantin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di mantin - Google Blog Search


Politik Melayu <b>Mantin</b>: Kecoh <b>Di</b> Balai Polis <b>Mantin</b>

Posted: 22 Apr 2012 04:45 AM PDT

Petang ini kita ke kedai Dolah beli rokok. Sewaktu kita sampai kita nampak kecoh dalam kawasan Balai polis Mantin. Kita pun buat sibuk pergi tenguk apa yang terjadi.

Ada sebuah ambulan berada dalam kawasan balai. Ada sekumpulan India kira-kira 6 orang berada di situ. Mereka ini bersubang dan berambut punk.

Kita nampak petugas ambulan sedang merawat seorang dalam pengusung yang di letak di hadapan balai. Kita nampak seorang lelaki India dalam lingkungan lewat 40 an cedera di muka dan pengsan.

Saya bertanya kepada salah seorang kumpulan yang datang sama ada lelaki ini terlibat dengan kemalangan. Dia menjerit sambil memaki hamun . " Dia sudah pukul la. Celaka sama dia". Mulanya saya agak lelaki ini bergaduh. Sampai di rumah baru saya sedar bahawa lelaki yang cedera itu berpakaian lokap polis. Lelaki ini cedera semasa berada dalam tahanan polis.

Ini satu lagi kes tahanan India cedera dalam tahanan polis.

Published with Blogger-droid v2.0.1

05 di jelebu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di jelebu - Google Blog Search


Tranungkite Online v11 - Bang Mat Sabu <b>di Jelebu</b> 3 Mei 2012

Posted: 01 May 2012 11:46 AM PDT

Advertising/Iklan

Penyelesaian kepada diabetes

KISI - Kedai Internet Suami Isteri

Produk Untuk Suami

BaitulMuslim Teman Keluarga Islam

Impian Lelaki

Produk Untuk Lelaki

Lambang Lelaki Sebenar

Jus Yoli

Rangkaian Mudah Alih 3G terbaru

Reg. Streamyx

Natural Energy
DAPATKAN IKLAN BERPATUTAN DENGAN KAMI -- KLIK DI SINI
Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · coppermine
    · Downloads
    · FAQ
    · Forums
    · iklan
    · Journal
    · NukeSentinel
    · PHP-Nuke Tools
    · Private Messages
    · Recommend Us
    · Search
    · Shout Box
    · Statistics
    · Stories Archive
    · Surveys
    · Top 10
    · Topics
    · Video Stream
    · Your_Account

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini..
Berita-berita daripada akhbar tempatan hari ini untuk paparan anda melalui TKO Online. [Baca boleh, percaya kena fikir dulu!]
* Dibuka pada paparan windows yang sama
Bernama
Currently there is a problem with headlines from this site
UtusanMalaysia
  Warga emas dikecualikan caj pendaftaran
  Isu YDP MAINPP: UMNO Pulau Pinang kesal
  Bekas Speaker DUN Perlis meninggal dunia
  ASEAN digesa tingkat usaha hapus keganasan
  Ducati Panigale 1199 dijual dengan harga bermula RM160,888.
  Tambang haji kekal RM9,980, quota 28,000
  Pemuda UMNO bantu lunas cukai rumah P. Ramlee
  Najib umum 42 peluang perniagaan inovatif
  Kes Anwar saman Chandra dibicarakan 10 Sept.
  Penyenaraian Felda Global Ventures diluluskan

read more...

penyu: Apa citer Mat khalid ismir..dah kena pancung ker...
05-05-2012 9:14:am
penyu: Dah larr mimpi pelik2..hai teruk...mimpi pun jahat mcm Indon jugak..
05-05-2012 9:12:am
penyu: Semlm tido nyamuk masuk dlm tinga..mujur x suntik mcm Namrud...
05-05-2012 9:10:am
kamalbili5-: de facto
04-05-2012 8:31:am
yutuba: isu BERSIH, kenapa madey lebih gelabah dari ah jib gor?
04-05-2012 7:43:am
kamalbili5-: apa beza mat sabu dgn watak fred flinstone? sila bincangkan
04-05-2012 7:03:am
kamalbili5-: pegawai IT badan berkanun gred F41, ke mana kah hala tuju anda 5 tahun akan datang?
04-05-2012 6:59:am
penyu: Natam katey wat pitnoh...
04-05-2012 6:49:am
katilempuk: kamey.. kalau tak kacau mikrofon ni buleh tak ?? penyu cakap jangan kotorkan microphone dia. busop. dia kata.
04-05-2012 6:28:am
kamalbili5-: aku xnak letakkan harapan besar pada PRU13... PR amat susah nak menguasai persekutuan.. aku cuma harapi2 yg sed dipertahankan dan merampas semula perak & terengganu... PRU14 confirm!!!! BN bungkus!ia ada dptkan neger
04-05-2012 6:02:am
penyu: Berita tv3 suku 1 minit tadi..naya oii...
04-05-2012 6:01:am
penyu: Budak ugut polis khalid ismir akn dipecat dr U...
04-05-2012 6:01:am
kamalbili5-: jika PR dapat mempertahankan negeri yg sedia ada dan merampas semula perak & terengganu, itu pon dah cukup buat najib x senang duduk....
04-05-2012 6:00:am
penyu: Dia spin peti undi..rakyat mahu bersihkan pengundi..Rawhock blacker...
04-05-2012 5:46:am
Shout Box ©
 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved