ads

Khamis, 9 Februari 2012

05 di ampangan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di ampangan - Google Blog Search


Hanan Bakery <b>di</b> TMN <b>AMPANGAN</b> , SEREMBAN - "Moh maSak <b>...</b>

Posted: 07 Feb 2012 02:31 AM PST

Assalamualaikum semua pengunjung setia blog ini...

Terima kasih atas sokongan semua' jika ada sebarang persoalan ttg TEMPAHAN dan KELAS boleh terus hubungi 012 3438896 Hayati, sy akan menjawab semua soalan yg dikemukakan.




Kedai ni belum naik singboard lagi...masih dalam permohonan....jika nak datang ke kedai senang sangat....tahu taman ampangan tahu la 7elevan yg baru buka tu kedai HananBakery berada diatas 7eleven tu....senang sangat kan'

Mungkin semua pelik kenapa sewa ataskan....bakery patutnya bawah' jawapannya SEBAB SAYA HANYA MEMBUAT KELAS DAN MENERIMA TEMPAHAN SAHAJA' tempahan yg dibuat adalah produk yg fresh tidak ada readymade produk'

Sesiapa yg berminat nak belajar dan ingin memulakan perniagaan menjual cupcake dan apa-apa jenis kek boleh cuba datang belajar di kedai saya.....insyallah saya akan kongsi ilmu yg ada...kerna saya jua bermula dari bawah...berniaga kecil-kecilan...tp MINAT WAJIB ad0 ye.. :)

05 di lenggeng - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di lenggeng - Google Blog Search


Mohamad Taufek Abd Ghani: Mahfuz Omar <b>di Lenggeng</b>, N9 11 Feb <b>...</b>

Posted: 07 Feb 2012 01:35 AM PST

CERAMAH PERDANA
Tempat : Markas PAS Lenggeng, Taman Ulu Beranang, Lenggeng, N.Sembilan
Tarikh : 11 Feb 2012, Sabtu
Masa : 9 mlm
Penceramah :
YB Dato Mahfuz Omar , Naib Presiden PAS
YB Cha Kee Chin , Setiausaha DAP N.Sembilan
Zulkefly Mohamad Hj Omar , AJK PAS Pusat
Semua dijemput hadir

05 di gemas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di gemas - Google Blog Search


Coretan Hymni: Majlis Bersama Habib Yusuf <b>di Bahau</b>

Posted: 14 Jul 2011 08:57 AM PDT

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarokatuh.

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang memberi Saya peluang untuk mengikuti majlis bersama Habib Yusuf pada 14 Julai 2011 bersamaan Hari Khamis di Masjid Jamek Bahau. Saya bersama beberapa pelajar tingkatan 5 dan majori pelajar Senawi 3 Maahad STAM.

Saya ke sana kerana dipelawa oleh Ustaz Nasir bagi membuat persembahan Madaih dan Qasidah. Syeikh memberi Tazkirah dan Ceramah mengenai Siapa kita sebenarnya terhadap Allah S.W.T. Majlis bermula selepas Solat Isyak.

Syeikh menyatakan bahawa kita ini adalah hamba sehamba-hambanya. Tidak layak bagi kita untuk menyatakan bahawa kita memiliki sesuatu perkara atau benda. Badan yang kita ada ini pun bukan milik kita, inikan pula perkara lain. Kita umpama mncri sifat yang Allah miliki yang tidak selayaknya kita gunakan dan ianya pasti ada hukuman. Nabi Ibrahim telah menunjukkan kehambaannya kepada Allah dengan menerima dengan hati yang terbuka apabila diberi perintah menyembelih anaknya Nabi Ismail.

Kata-kata beliau diterjemahkan oleh Ustaz Nasir supaya dapat difahami oleh tetamu yang hadir. Majlis berlangsung selama 2 jam. Majlis selesai dengan jamuan dan bersurai. Kami sempat bergambar sebagai kenang-kenangan dan pengubat rindu kerana sudah lama tidak berjumpa dengan beliau. Beliau mengatakan bahawa beliau akan berada di Malaysia selama 6 bulan bermula pada bulan Syawal.

Majlis ini turut dihadiri oleh Syeikh Rohimuddin al-Bentani, anak Habib Yusuf, anak-anak murid Habib Yusuf dan beberapa orang guru Maahad.

Sampai di sini sahaja coretan saya pada kali ini. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarokatuh.

05 di mambau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di mambau - Google Blog Search


Tanah Rezab Melayu semakin pupus selepas 54 tahun « Albangi&#39;s <b>...</b>

Posted: 03 Feb 2012 06:30 PM PST

Tanah Rezab Melayu disebut dalam Perlembagaan Malaysia sebagai suatu aset yang dilindungi dan dijamin  hak untuk memulihara hak milik orang Melayu di negara ini. Tetapi sepanjang BN perintah Malaysia lebih 54 tahun, bilangan tanah rezab Melayu semakin pupus.

UMNO telah bertindak mengambil tanah-tanah rezab Melayu tanpa digantibalik sepertimana yang diperuntukan perkara 153 Perlembagaan.

Melalui Pindaan Kanun Tanah Negara pada tahun 1992, memberi peluang kepada kerajaan-kerajaan negeri mengambil tanah-tanah rezab Melayu dengan alasan untuk pembangunan. Dua perkara besar menyebabkan menyebabkan hak milik tanah rakyat tidak terjamin.Pertama, kerajaan berkuasa mengambil tanah rakyat tanpa halangan dan rakyat tidak berhak mendakwa kerajaan di mana-manan mahkamah. Kedua, tanah rakyat boleh dijual kepada warga asing. Harus diingat sebelum akta ini dipinda, kerajaan tidak sewenang-wenangnya boleh mengambil tanah-tanah ini, tanah-tanah ini hanya boleh diambil untuk kemudahan awam, sekolah dan hospital.

Kerajaan Negeri Kedah di bawah BN

  • Merampas tanah sawah 2,000 ekar di Kerpan dan diserahkan kepada Syarikat Benladin Group untuk projek udang harimau. Projek itu gagal dan petani-petani di Kerpan sekarang hilang hak mereka ke atas tanah-tanah sawah tersebut.

Di Johor pula

  • -Umno merampas 26,000 ekar tanah dari Tanjung Langsat hingga ke Tanjung Piai, Pontian untuk membina Bandar Baru Piai. Kampung rakyat itu diserahkan kepada Syarikat Kok Brothers dan UEM.
  • yang paling teruk ialah tanah-tanah rezab Melayu dan tanah-tanah projek WPI juga telah dijual kepada Cina Singapore

Di Melaka,

  • Umno mengambil tanah rakyat di Kampung Pantai Kundur dan tanah Merah untuk pembinaan Butter Zone oleh Petronas.

Di Terengganu,

  • Umno menjual tanah orang ramai di Pulau Redang kepada Syarikat Berjaya Group seluas kira-kira 300 ekar dengan harga RM500.00 seekar. Ia dijual pula dengan harga RM70,000.00 seekar.
  • Sanusi Junid ketika menjadi MB Kedah telah memberi jawapan bertulis terhadap pertanyaan ADUN Sala, Ustaz Azizan Abdul Razak di persidangan DUN bulan Ogos 1996 menyatakan 20,677.89 hektar tanah rezab Melayu telah dijual dan pada tarikh itu kerajaan Kedah belum lagi mengganti tanah yang dijual itu.

Di Langkawi pada tahun 1990,

  • 80 penduduk yang tinggal di Pantai Gelang telah diambil tanahnya untuk dirikan Pelangi Beach Resort. Di Selanggor seluas 8,299.9 hektar telah hilang statusnya.

Di Negeri Sembilan

  • Seluas 930 hektar telah diambil di Mambau untuk pembangunan.
  • Selama 3 Dekad UMNO Memerintah, Tanah Rezab Melayu Berkurang dari 3 Juta Hektar kpd 1.7 Juta Hektar

Akibatnya jumlah keluasan tanah rezab Melayu menurun dengan drastik dalam tempoh hanya tiga dekad dari sejumlah tiga juta hektar pada tahun 1957 mengecil menjadi 1.7 juta hektar pada tahun 1995, iaitu merosot hamper 44% daripada asal bersamaan 1.2% kemerosotan setiap tahun.

Manakala jumlah yang digantikan semula mengikut kajian yang dibuat pada tahun 1995 hanya sekitar 34% sahaja. Jika pengambilan ini berterusan tanpa penggantian dibuat dengan alasan pembangunan, maka akan tinggal 14% sahaja pada tahun 2020.

Kadar Kehilangan Tanah Rezab Melayu Setelah Dijual Oleh UMNO

Pengambilan tertinggi tanah rezab Melayu yang tidak diganti berlaku di Kuala Lumpur iaitu daripada 1.067.5 hektar keluasanan sebelumnya kepada 787.1 hektar pada tahun 1995. Diikuti Kedah, 820.6 hektar pada tahun 1995 berbanding sebelumnya 964.9 hektar. Selangor memiliki 173,599.16 hektar berbanding sebelumnya sebanyak 181,658.62 hektar.Pulau Pinang pada tahun 1975 memiliki 67.410 ekar atau 34% daripada seluruh tanah yang didaftarkan menurun menjadi 31.815 ekar pada tahun 1985.

Kesan pengambilan di Kuala Lumpur lebih dashat, iaitu daripada ? hartanah di KL ini adalah hak milik Melayu pada tahun 1957 menjadi hanya 5.1 % sahaja pada sekarang sedangkan bangsa lain memiliki 94.9 % hartanah.Pemimpin-pemimpin Umno ini kianat terhadap bangsanya sendiri. Pengambilan tanah-tanah ini dibayar pampasan tidak mengikut harga pasaran semasa kerana status tanah ini masih dalam status pertanian belum lagi ditukar status. Sebaik sahaja pengambilan tanah-tanah ini selesai dibuat, maka status tanah-tanah ditukar ke status kormesial dan dijual kepada tokoh-tokoh korporat bukan Melayu dengan nilai berjuta ringgit.Mereka menjadi kaya raya sekelip mata, buat untung atas angin. Begitulah cerdiknya pemimpin-pemimpin Umno.

Apa Akan Jadi Dgn 16, 997 Hektar Tanah Rezab Melayu Di WPI?

WPI akan melibatkan 16,997 hektar Tanah Rezab Melayu (TRM) yang mana sebahagiannya adalah tanah Felda. Apakah nasib TRM ini? Pada masa sekarang banyak TRM yang diambil balik oleh kerajaan tidak digantikan semula. Dalam Pelan Pembangunan Komprehensif WPI tidak dinyatakan bagaimanakah kaedah untuk mengekalkan pemilikan TRM.

WPI juga akan melibatkan tanah-tanah milik orang Bumiputera/Melayu yang bukan berstatus TRM. Bagaimanakah nasib tanah-tanah ini? Setelah isu ini diketengahkan, Menteri Besar Johor pada 14 April, 2007 menyatakan kerajaan bercadang untuk menubuhan Amanah Hartanah (Property Trust) bagi membolehkan masyarakat bumiputera bersama-sama menyertai pemilikan harta di WPI walaupun pada nilai yang rendah. Modul operandi Amanah Harta ini sehingga sekarang tidak dijelaskan secara terperinci. Kita tidak mahu melihat nasib orang Melayu/Bumiputera di WPI akan menerima nasib seperti orang Melayu/Bumiputera di Pulau Pinang dan Pulau Langkawi yang terpinggir dan terkorban atas nama pembangunan. Kita mahu melihat pegangan pemilikan hartanah oleh Melayu/bumiputera akan terus kekal walaupun tanah-tanah mereka dibangunkan.

Pemilikan Tanah WPI Oleh Singapura

Pemilikan tanah oleh pelabut-pelabur dan syarikat-syarikat dari Singapura akhirnya akan menjadikan Singapura memiliki kuasa perundingan yang significant (significant bargaining power) ke atas Malaysia. Dengan kata lain dalam perundingan selepas dari ini khususnya berkaitan dengan WPI, suara, pandangan serta persetujuan daripada Singapura hendaklah diperolehi. Secara tidak langsung Singapura boleh "memandrumkan" Malaysia supaya tunduk kepada pelbagai tuntutan daripada Singapura di masa hadapan. Ini adalah antara risiko yang perlu ditanggung apabila kerajaan mengambil tindakan "menjual" negara kepada warga asing. Singapura selepas dari ini tidak berlu lagi menggunakan pendekatan berkonfrantasi dengan Malaysia tetapi memadai dengan ugutan untuk menarik balik pelaburan daripada WPI sekiranya tuntutan mereka tidak dipenuhi oleh Malaysia. Akhirnya Malaysia akan menjadi barua kepada Singapura.

Baca lagi di sini

Apa sudah jadi dengan tanah orang Melayu? Ini fakta menunjukkan Umno penjahanam tanah orang Melayu:-

• 22,000 ekar ( Ya! Dua Puluh Dua RIBU ekar) tanah kerajaan di gadai kepada gergasi KLK (KL Kepong) di Lekir, Manjung.

• 5,000 ekar di Bruas 1500 ekar kepada MCA di Bandar Baru , Kampar (UTAR)

• 200 ekar tapak kilang simen Perak Hanjoong (sekarang YTL kerana di gadai oleh pemimpin UMNO kepada YTL! ) Ini tanah rizab melayu di Padang Rengas, Kuala Kangsar dekat Highway!

• Kerajaan Umno/BN Perak gadai tanah kerajaan di beberapa lokasi komersial di tengah bandar Ipoh, Taiping, Bidor , Kinta, dan Perak kepada taukeh-taukeh jika sekiranya BN kembali berkuasa pada 9 Mac 2008 (selepas PRU-12).

• 9 ribu hektar tanah Rezab Melayu di Selangor telah ditukar status kepada bukan rezab Melayu. Hanya 1/3 sahaja (lebih kurang 3 ribu hektar sahaja yang diganti. Selebihnya jin tanah makan.

• Pada tahun 1990, seramai 80 orang penduduk di Pantai Chenang Langkawi yang duduk di atas tanah rezab Melayu dihalau untuk membina Pelangi Beach Resort.

• Pada tahun 1990, sebanyak 930 hektar tanah Rezab Melayu Kampung Mambau Negeri Sembilan telah diambil untuk projek Seremban 2. Sebelumnya terdapat 600 orang yang tinggal disitu.

• 26,000 hektar (dua puluh enam ribu) tanah rezab Melayu di Tanjung Langsat-Tanjung Pia Johor diambil untuk New Town Ship. Projek yang diusahakan oleh Kuok Brother Collabratioan UEM.

• 300 ekar tanah Rezab Melayu di Pulau Redang Teregganu kepada Vicent Tan untuk projek perlancungan.

• Pada tahun 1993, 1000 ekar tanah Rezab Melayu di Kerpan Kedah (tapak sawah yang subur) untuk projek kolam udang.

• 13 Jun 2008 (Utusan Malaysia) melaporkan penduduk sekitar daerah Kota Tinggi, kecewa dengan tindakan pejabat tanah menolak permohonan mereka mendapatkan tanah seluas 182.11 hektar di Batu 15 Jalan Kulai, Mukim Ulu Sungai Johor di sini. Tanah yang sudah dipohon sejak 20 tahun dahulu telah diberi kepada syarikat bukan bumiputera. Ini siapa punya angkara? PR atau Umno.

• Akibat kebodohan pemimpin Umno menyebabkan Pulau Batu Putih pun terlepas yang dapat hanya pulau tenggelam timbul (Batuan Tengah dan Tubir Selatan). Kalau air pasang batu tenggelam, kalau air surut maka Pulau Batu itu timbul. Inilah yang disebut oleh Datuk Rais Yatim Menteri Luar menang-menang.

Advertisement

05 di seremban - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di seremban - Google Blog Search


Tranungkite Online v11 - Terkini Palestin 3 Feb 2012 <b>di Seremban</b>

Posted: 31 Jan 2012 01:53 AM PST

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : tranung2006@yahoo.com atau Webmaster : tranungkite@hotmail.com

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.

05 di jempol - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di jempol - Google Blog Search


Mohamad Taufek Abd Ghani: KEJOHANAN FUTSAL <b>di Jempol</b> 12 <b>...</b>

Posted: 07 Feb 2012 12:09 AM PST


KEJOHANAN FUTSAL
12 Feb 2012, Ahad
Masa : 8 pg – 6 ptg
Tempat : Gelanggang Futsal Galaxy, Batu Kikir, N.Sembilan

Johan : RM700 + medal
Naib : RM500 + medal
Ke3 : RM300 + medal
Ke4 : RM100 + medal

Yuran RM80 (makan tengahari percuma)

Hubungi :
013-2553657 Badri
019-7534225 Hakam

Anjuran : Orang Muda Geng Kito Muassasah Darul Syarif

05 di tampin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di tampin - Google Blog Search


Tranungkite Online v11 - Temui Bob Lokman 7 Jan 12 <b>di Tampin</b>, N9

Posted: 01 Jan 2012 11:12 AM PST

Oleh: amkns

"

CERAMAH PERDANA

Bersama : Bob Lokman, Chegubard, YB Veerapan, Ust Khairil Anwar Wafa, Hj Razakek

Tarikh : 7 Jan 2012, Sabtu

Masa : 9 mlm

Tempat : Kg Anak Air Durian Pondoi, Tampin, N.Sembilan

Semua dijemput hadir

Untuk maklumat lanjut sila hubungi Iskandar 019-2223231

"

05 di rembau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rembau - Google Blog Search


Jawatan kosong <b>di</b> Majlis Daerah <b>Rembau</b> (MDR) Terkini 2012

Posted: 30 Jan 2012 10:02 PM PST

Closing date 3 Februari 2012

Application is invited to Malaysian citizen and priority given to individual that reside in Daerah Rembau.

1. Penyelia Pusat Tuisyen
2. Fasilitator Pusat Tuisyen

MUAT TURUN JAWATAN

Incoming search terms:

  • jawatan kosong kebajikan masyarakat daerah rembau 2011
  • majlis daerah rembau
  • jawatan kosong majlis daerah rembau 2012
  • jawatan kosong rembau 2012
  • jawatan kosong tutor pusat tuisyen
  • kerja kosong di rembau
  • kerja swasta di rembau
  • majlis daerah rembau jawatan kosong
  • majlis daerah rembau jawatan kosong 2012

05 di jelebu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di jelebu - Google Blog Search


Ceramah PRU13 24 Jan 2012 <b>di Jelebu</b> - PAKATAN RAKYAT <b>...</b>

Posted: 19 Jan 2012 06:48 PM PST

CERAMAH UMUM
Tarikh : 24 Januari 2012, Selasa
Masa : 9 mlm
Tempat : Kg Simpang Durian, Jelebu, N.Sembilan (dari K.Pilah menghala ke Karak, sempadan dengan Simpang Pelangai, Bentong, Pahang)
Penceramah : Chegu Bard, Aiman Athirah, Wfauzdin NS dan pimpinan PAS N9

Semua dijemput hadir

05 di port dickson - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di port dickson - Google Blog Search


UzairOthman.com » UzairOthman.com : 4 Jam <b>Di Port Dickson</b> Yang <b>...</b>

Posted: 26 Jan 2012 12:32 AM PST

26.1.2012 – walaupun hanya 4 jam berada di Teluk Kemang atau Port Dickson ,negeri sembilan ini. Uzair sempat la juga bermandi-manda walaupun tak bape suka sangat mandi laut ni. tempoh yang singkat berada di sana adalah semata-mata makan sarapan pagi dan mandi laut sahaja. uzair pergi bersama keluarga yang bergerak dari umah pada pukul 5 pagi. tepat jam 7 pagi kami sekeluarga tiba disana dimana hanya beberapa orang saja yang sedang bermandi-manda.

Cuti tahun baru cina ini digunakan sepenuhnya bagi uzair untuk bersama keluarga, walaupun waktu yang singkat sahaja ia tidak sekalipun membuatkan saya bosan . kami terpaksa balik awal kerana banyak kerja yang perlu dilakukan dan diuruskan. walaupun sekejap saja uzair disana. banyak perkara yang uzair dapat dan diantaranya dapat mengetahui tandas yang mahal dan kotor di PD. Amat mendukacita sekali apabila perkara seperti itu berlaku dan ia memalukan malaysia dimata pelancong luar mahupun dalam negara.

selain itu, pihak berwajib juga lambat untuk membersihkan sampah sarap dikawasan sekitar pantai dan ini amat memalukan dan tidak harusnya terjadi di Malaysia. bukan itu saja, terdapat juga pekerja warga asing yang bekerja sebagai penjual pelampung. pelik sungguh dimanakan rakyat malaysia dalam sektor pekerjaan ini. peluang pekerjaan sudah diberi namun kerja itu masih lagi dibuat oleh warga asing.

Bagi mereka yang selalu ke Port Dickson diharap tidaklah membuang sampah merata-rata dan jagalah kebersihan pantai di Malaysia ini. Pesanan saya ini khas untuk pembuang sampah merata-rata di Port Dickson ye.! hehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05 di linggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di linggi - Google Blog Search


Teres <b>di</b> taman desa PD <b>linggi</b> : Semua Homestay

Posted: 24 Jan 2012 06:40 PM PST

penduduk majoriti kakitangan kerajaan.kondisiterbaik.

rumah berdekatan kem tentera darat,pusatperanginan
teluk kemang.sesuai untuk homestay,taski,dannurseri

Rumah teres 1 tingkat (3 bilik + 2 bilik air)

car porch

ruang tamu & ruang makan = jubin seramik
bilik tidur 1 = jubin seramik
bilik tidur 2 = jubin seramik
biliktidur 3 = kemasan simen

bilik mandi = 5'0″ jubin seramik

surau, padang permainan & kedai runcit.
Amat mudah ke Linggi, Rantau, PD, Seremban.

kalau nak cari rumah ni:
dr highway seremban-pd, sampai simpang 4(trafiklight sua betong)kalau ke
kanan kem sri rusa, ke kiri menuju ke rantau.silaamik ke kiri.tmn desa pd ni
x jauh je dr simpang tersebut.

owner pindah KL, jual segera.

Contact wan norkihan

05 di kuala pilah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di kuala pilah - Google Blog Search


<b>di</b> Kem Karisma PLKN <b>Kuala Pilah</b>... - Inspirasiku

Posted: 06 Feb 2012 01:35 AM PST

Masih teringat2  dengan kehilangan 'style' rambutnya yang asal... hihihi .. 5 Feb di Kem PLKN Karisma.. kulit dah bertambah gelap.. muka pun cam dah tak berjaga.. aduhai anak ibu.. badan memang dah slim ..  dek kerana agak memilih makan dan kurang selera makan.. bersabar  yer anak ibu.. semoga anak ibu terus diberi kekuatan fizikal dan mental dan kesihatan yang baik  sepanjang mengikuti prgram ini.. ibu juga sama2 count down bila la nak abis plkn ni... huuuu
 makan2... join sekali anak kawan...
berkelah di kuala pilah...
 Rich Oreo Choc Brownies
 lama dah tak buat keje angkut-mengangkut camni... puas n rasa seronok...

05 di bahau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di bahau - Google Blog Search


Hanan Bakery <b>di</b> TMN <b>AMPANGAN</b> , SEREMBAN - "Moh maSak <b>...</b>

Posted: 07 Feb 2012 02:31 AM PST

Assalamualaikum semua pengunjung setia blog ini...

Terima kasih atas sokongan semua' jika ada sebarang persoalan ttg TEMPAHAN dan KELAS boleh terus hubungi 012 3438896 Hayati, sy akan menjawab semua soalan yg dikemukakan.




Kedai ni belum naik singboard lagi...masih dalam permohonan....jika nak datang ke kedai senang sangat....tahu taman ampangan tahu la 7elevan yg baru buka tu kedai HananBakery berada diatas 7eleven tu....senang sangat kan'

Mungkin semua pelik kenapa sewa ataskan....bakery patutnya bawah' jawapannya SEBAB SAYA HANYA MEMBUAT KELAS DAN MENERIMA TEMPAHAN SAHAJA' tempahan yg dibuat adalah produk yg fresh tidak ada readymade produk'

Sesiapa yg berminat nak belajar dan ingin memulakan perniagaan menjual cupcake dan apa-apa jenis kek boleh cuba datang belajar di kedai saya.....insyallah saya akan kongsi ilmu yg ada...kerna saya jua bermula dari bawah...berniaga kecil-kecilan...tp MINAT WAJIB ad0 ye.. :)

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved