ads

Khamis, 1 Mac 2012

05 di ampangan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di ampangan - Google Blog Search


Jalan Kg <b>Ampangan</b> Rosak Tak Sampai Dua Bulan

Posted: 26 Feb 2012 10:28 PM PST

TANJUNG KARANG, 27 FEB: Tidak sampai dua bulan disiapkan, jalan di Kampung Ibu Ampangan mula rosak akibat kerja menaiktaraf jalan terbabit tidak mengikut piawaian yang ditetapkan.

Menurut ketua Kampung Ampangan, Hamidon Salim, projek menaiktaraf di Sepanjang Jalan RB menerusi peruntukan dari Kerajaan Persekutuan tersebut tidak dibuat dengan bahan binaan yang secukupnya dan sambil lewa.

"Jalan ini baru sahaja siap tak sampai pun dua bulan, tetapi banyak tempat, batu pasirnya dah disebabkan kenderaan lalu-lalang di sini

"Patutnya mula-mula kena letak batu kasar lepas itu barulah batu pasir, jadi jalan boleh tahan lama, batu pasir tak lari.

"Apa yang kita lihat tadi, tak sampai dua kilo meter sahaja yang ditambak dengan bahan yang betul.

"Tetapi kemudiannya ada yang ditaburkan batu kasar sahaja dan ada juga yang ditaburkan batu pasir sahaja.

"Tempat yang diletakkan batu kasar tanpa batu pasir itulah yang menyebabkan permukaan jalan tadi jadi kasar. 

"Tempat yang awak tengok cuma diletakkan batu pasir pasir sahaja tadi pulak menyebabkan jalan jadi 'botak' sampai banyak yang dah nampak tanah merah.

"Sudahlah tu, tambakkan batu-batu tu pun cuma nipis sahaja, sekejap sahaja jalan dah mula rosak semula," beritahu beliau.

Hamidon turut melahirkan kebimbangan peruntukan projek tersebut telah diselewengkan oleh pihak-pihak tertentu hingga menyebabkan jalan tersebut dibina dengan bahan yang tidak mencukupi.

"Saya bimbang Peruntukan Kerajaan Pusat ini telah diselewengkan oleh pihak tertentu menyebabkan peruntukan yang turun cuma berapa peratus sahaja sebab dipotong di tengah jalan.

"Akhirnya yang jadi mangsa ialah masyarakat kampung ini dapat prasarana yang dibina dengan tidak sempurna," ujarnya lagi.

Dipercayaai projek menaik taraf jalan di seluruh Selangor merupakan salah satu projek kerajaan Pusat yang diperuntukan kepada Umno Selangor bernilai RM2.71b.

Projek tersebut diberikan kepada pemimpin-pemimpin Umno Selangor untuk tujuan pembangunan setempat bagi tujuan mengabui mata rakyat.

Projek-projek pembangunan tersebut akan dilakukan secara sambil lewa bagi mengaut lebih banyak keuntungan

Hakikatnya wang tersebut bertujuan diberikan kepada pemimpin-pemimpin Umno Selangor bagi menghadapi PRU13.

05 di sikamat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di sikamat - Google Blog Search


Gangguan bekalan air <b>di</b> Tampin, Rembau, Jempol, <b>Sikamat</b> |

Posted: 12 Feb 2012 06:14 PM PST

[unable to retrieve full-text content]SEREMBAN: Beberapa kawasan di Tampin , Rembau, Jempol dan Sikamat akan mengalami gangguan bekalan air esok berikutan kerja-kerja pencucian dan penyelenggaraan kolam serta pengalihan paip.

05 di senawang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di senawang - Google Blog Search


Gangguan bekalan air <b>di</b> Tampin, Rembau, Jempol, <b>Sikamat</b> |

Posted: 12 Feb 2012 06:14 PM PST

[unable to retrieve full-text content]SEREMBAN: Beberapa kawasan di Tampin , Rembau, Jempol dan Sikamat akan mengalami gangguan bekalan air esok berikutan kerja-kerja pencucian dan penyelenggaraan kolam serta pengalihan paip.

05 di mambau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di mambau - Google Blog Search


Dia buat dah: Rumah Nabil <b>di Mambau</b> dipecah masuk penjenayah

Posted: 29 Feb 2012 04:13 PM PST

Utusan Malaysia Online - Jenayah:


SEREMBAN 29 Feb. - Kediaman pelawak terkenal tanah air, Ahmad Nabil Ahmad atau lebih dikenali sebagai Nabil dipecah masuk sekumpulan penjenayah di Kampung Masjid, Mambau di sini hari ini.

Kejadian dipercayai berlaku kira-kira pukul 9.55 pagi apabila penjenayah itu memecah masuk rumah keluarga juara Raja Lawak musim kedua itu yang kini dihuni bapa saudaranya melalui bahagian belakang rumah itu.

Menurut bapa saudaranya, Rahmat Abd. Latiff, 55, kejadian disedari sebaik sahaja dia tiba di rumah selepas pulang menghantar anak perempuannya ke tempat kerja di sebuah pusat beli-belah berhampiran.

"Saya nampak pintu belakang rumah sudah terbuka dan kesan umpil pada jeriji tingkap di salah sebuah bilik tingkat bawah.

"Tanpa berlengah, saya bergegas masuk ke dalam rumah dan mendapati bilik tidur diselongkar, habis semua pakaian sudah bersepah di atas lantai," katanya ketika ditemui di rumah itu hari ini.


'via Blog this'

05 di tampin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di tampin - Google Blog Search


Gangguan bekalan air <b>di Tampin</b>, Rembau, Jempol, Sikamat |

Posted: 12 Feb 2012 06:14 PM PST

[unable to retrieve full-text content]SEREMBAN: Beberapa kawasan di Tampin , Rembau, Jempol dan Sikamat akan mengalami gangguan bekalan air esok berikutan kerja-kerja pencucian dan penyelenggaraan kolam serta pengalihan paip.

05 di rembau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rembau - Google Blog Search


Jawatan kosong <b>di</b> Majlis Daerah <b>Rembau</b> (MDR) Terkini 2012

Posted: 09 Jan 2012 01:11 AM PST

Closing date 3 Februari 2012

Application is invited to Malaysian citizen and priority given to individual that reside in Daerah Rembau.

1. Penyelia Pusat Tuisyen
2. Fasilitator Pusat Tuisyen

MUAT TURUN JAWATAN

Incoming search terms:

  • jawatan kosong kebajikan masyarakat daerah rembau 2011
  • jawatan kosong majlis daerah rembau 2012
  • jawatan kosong rembau 2012
  • kerja kosong di rembau
  • majlis daerah rembau
  • majlis daerah rembau jawatan kosong 2012
  • majlis daerah rembau jawatan kosong
  • kerja swasta di rembau
  • kerja kosong swasta rembau februari 2012
  • kerja kosong rembau februari 2012

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Perbandaran <b>Nilai</b>, <b>Negeri Sembilan</b> <b>...</b>

Posted: 28 Feb 2012 03:39 PM PST

JAWATAN:
1. Pegawai Undang-Undang Gred L1-1
2. Juruteknik Mekanikal Gred JA3-1
3. Pembantu Tadbir (Perkeranian/ Operasi) (Pengawas) Gred N4-1
4. Pembantu Operasi Gred N5-1
5. Pembantu Kemahiran (Elektrik) Gred H4-1
6. Pembantu Awam Gred H5-1
IKLAN JAWATAN & BORANG PERMOHONAN
http://www.mpn.gov.my/c/document_library/get_file?uuid=e9564f07-23d5-4df5-8c66-0604703354cc&groupId=70726

Tarikh Tutup : 5 Mac 2012

05 di jelebu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di jelebu - Google Blog Search


Hutan Lipur Lata Kijang <b>di Jelebu</b> Bahaya Untuk Orang Awam | Blog <b>...</b>

Posted: 22 Feb 2012 04:29 PM PST

SEREMBAN: Orang ramai masih tidak digalakkan ke Hutan Lipur Lata Kijang di Jelebu atas faktor keselamatan.

Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Pelancongan, Perpaduan, Kebudayaan, Kesenian, Warisan dan Adat Istiadat Melayu Negeri Sembilan Datuk Mohammad Razi Kail berkata kawasan itu didapati masih merbahaya dan tidak selamat.

"Kita tidak digalakkan orang ramai untuk berkelah, berkhemah atau bermalam di situ kerana keadaannya yang masih tidak selamat. Tempat itu memang cantik, tapi dari segi keselamatan kita tidak galakkan orang ramai datang," katanya kepada Bernama di sini, hari ini.

Pada 1 September 2010, kawasan itu ditutup kepada orang ramai berikutan fenomena 'kepala air' yang berlaku akibat hujan lebat membawa banjir besar menyebabkan Hutan Lipur Lata Kijang yang terkenal dengan air terjun setinggi 80 meter itu mengalami kerosakan teruk.

Akibat kejadian itu, pokok di tepi jeram hanyut dibawa air dan terdapat tinggalan lumpur setinggi empat meter daripada permukaan jeram hingga ke tebing.

Lebih memburukkan keadaan, laluan jeram berubah kerana kini dipenuhi pokok dan batu yang hanyut dibawa air.

Limpahan air besar itu turut memusnahkan wakaf dan dewan terbuka yang dibina di atas tebing jeram, manakala tangga laluan alternatif ke Gunung Besar Hantu di sebelah hutan lipur rosak dan tidak selamat digunakan.

Mohammad Razi berkata sejak kejadian itu, pihaknya telah melakukan pembaikan dan pembersihan terhadap mana-mana infrastruktur yang rosak di kawasan itu dan akan turut memasang alat amaran air naik.

Ditanya bila kawasan itu akan dibuka semula kepada orang ramai, beliau berkata: "Kita perlu tengok dulu dari segi keselamatan. Selagi ia tidak selamat, kita tidak akan buka. Tapi kita benarkan orang untuk datang, tengok, ambil gambar dan balik".

Beliau berkata penggemar sukan lasak seperti ekspedisi kenderaan pacuan empat roda juga tidak dibenar melakukan aktiviti berkenaan di kawasan itu. – Bernama

05 di linggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di linggi - Google Blog Search


TheTimelines: Mudik Ke Sungai <b>Linggi</b>

Posted: 19 Feb 2012 07:53 AM PST

Jala ditebar di Sungai Linggi,
Walau ilmu penuh di dada,
Jangan suka menyombong diri
Itu die, sambil berpantun, sambil membuka entry baru ni. Dengan Label baru 'Trip Memancing' yang akan mengongsikan kepada korang, cerita-cerita aktiviti kegemaran aku, selain aktiviti bloging. Tidak lain dan tidak bukan, aktiviti sukan memancing. Jadi, kepada rakan-rakan di luar sana yang turut meminati aktiviti memancing ni, jangan malu atau segan untuk bersama-sama 'joint the club'. Tinggal-tinggalkanlah serangkap dua ulasan kat bawah nun, kalau berminat untuk berkongsi. Adat sebagai pemancing 'sharing is caring'. Ade tips, bagi tau. Ade rahsia, bisik-bisik. Ade hasil, insyaallah, kongsi ramai-ramai. Tak de hasil, kite cube lagi. Jangan putus ase.
Pantun di atas sana tu, elok-elok kalau dikongsikan. Moralnya, contohilah Pak Abu dengan jalanya. Rajin berusaha untuk menuai laba. Ikan atau udang yang duduk di dasar sungai atau laut tu, tak akan menyerah diri. Kene lah pancing atau jala dan sebagainya. Esok-esok, bila dah hebat dan berpengalaman (memancing) jangan pula sombong diri. Dan jangan juga, kedekut ilmu. Tak rugi mengajar, tak rugi berkongsi. Amal jariah tu. Nak rahsia-rahsia pun buat ape, cerita je, tips ke, nombor tekong ke, hingga nak kene pakai spender kaler ape sekali pun ketika memancing, kalaulah itu pun termasuk dalam kategori 'petua', kongsikan aje.
"Jala ditebar di Sungai Linggi"... Sebut sahaja Sungai Linggi, kepada kaki-kaki mengudang, tentu bingkas bangun. Dikalangan peminat udang galah di sekitar negeri-negeri sebelah pantai barat ni, Sungai Linggi tentu tersenarai antara port pilihan yang mesti dikunjungi. Bila sampai musim, berduyun-duyunlah pemancing-pemancing udang galah akan bermudik ke sungai yang menjadi sempadan antara Negeri Sembilan dan Melaka ini. Bak kate tekong yang membawa kami, jangan kate nak tunggu musim, dikatakan sungai Linggi ni tak ubah seperti kedai serbaneka Seven Eleven yang dibuka 24 jam. Ape tidaknya, habis satu-satu kumpulan, turun satu lagi kumpulan pemancing yang akan mencuba nasib. 
Untuk memastikan yang bekalan udang galah di Sungai Linggi ini tidak kehabisan, menurut tekong, Kerajaan Negeri dengan usahasama Jabatan Perikanan terpaksa melepaskan berjuta-juta benih-benih udang ke Sungai Linggi ini pada tempoh-tempoh tertentu bagi memastikan bekalan udang tidak putus. Jadi, adalah dinasihatkan agar etika 'catch and release' sentiase diamalkan, terutamanya apabila mendapat udang-udang bersaiz kecil. Ianya amat penting bagi memastikan kelangsungan bekalan udang yang berterusan di sungai ini. Oh ye, selain memancing udang, ikan-ikan sungai seperti baung, siakap, ketutu serta beberapa lagi spesis buruan turut mendiami Sungai Linggi ini. Jadi, sambil-sambil mancing udang, jangan lupa, persiapkan juga peralatan memancing ikan. Sambil menyelam minum air la katekan...
Tunggu... Tu baru intro.... 
Aku apply cuti 2 hari untuk trip kali ni. Mencari hari-hari yang tidak sibuk dengan Function di Hotel UiTM tu. Jugak bagi mengelak dari bertembung dengan pemancing-pemancing lain yang pasti akan memilih hujung minggu untuk turun ke Sungai Linggi tu. Maka tarikh yang sesuai, ialah pada 16 dan 17 haribulan 2, 2012. Hari Khamis dan Jumaat. Pergi hari Khamis, balik hari. Jumaat bercuti, bagi merehatkan badan yang tentunya akan keletihan setelah seharian teroleng-oleng di dalam bot yang disewa tu. 
Tidak yakin untuk bangun seawal jam 5 pagi pada pagi Khamis tu, menyebabkan aku membuat keputusan untuk bermalam sahaja di tempat kerja, Hotel UiTM, pada malam tu. Kebetulan pula meneman seorang rakan yang terkandas, tidak dapat pulang ke rumah, akibat bateri kereta yang kehabisan. Esok, jam 5 pagi kene bangun. Pukul 6 dah nak gerak. Kalau terlewat, silap-silap rakan yang menjemput terus gerak. Dalam pada nak tidur awal malam tu, sempat jugak persiap beberapa perlatan yang bakal digunakan.
Malu Bertanya Sesat Jalan 
Perjalanan bermula seawal jam 6 pagi. Aku dan rakan (Madan dan Yong) bertolak dari Shah Alam. Kononya menanti di Bangi sebelum bertolak ke Linggi, En Hatta. Aku sah-sah blur kalau ke tempat orang. Madan dan Yong pula tak biase dengan jalan ke sana. Tersilap masuk susur, terus-terus kami tersesat entah ke mana dalam perjalanan ke Bangi tu. Masa terbuang sikit atas jalan. Akhirnya dari melilau-lilau tak tentu arah, kami decided untk mengubah chek point pertemuan. Keluar ke PLUS Highway dan bertemu En Hatta di Plaza Tol Linggi. Sudahnya, tak sampai pun sepuluh minit tiba di Tol Linggi, En Hatta tiba dengan sengihnye. 
"Tak pe, janji jumpe, dan masing-masing selamat sampai..."
Destinasi yang dituju... Pekan Lubuk Cina yang akan mempertemukan kami dengan tuan punya bot yang disewa, Tuan Haji. Bangang tak aku? Bile kenal tekong tu dengan panggilan Tuan Haji je. Moralnye, lain kali, tanya nama penuh...
Warung Sayang.. Here The Story Began 
Kat Pekan Lubuk Cina ni, ade sebuah warung kecil tak berdinding yang dinamakan Warung Sayang. Tuan Haji menanti kami di sana. Mengajak minum-minum serta mengalas perut yang lapar sambil borak-borak pengenalan. Kalau singgah di warung ni, korang akan disambut ramah oleh mak cik warung tu. Yang membahasakan diri kami ni dengan panggilan 'sayang'. Mungkin tu pasal la warung tu dapat nama. Selain sayang, mak cik tu jugak menggelar kami... Nelayan. Fuhh.. Tukar profession kami pagi tu. Ape pun, isi 'tank' dulu dengan nasik lemak sepinggan bersama nescafe ais yang pada aku, sodapppp laa!!!
Oh ye, TQ juga to Yong yang bermurah hati mmbelanja kami pagi tu. Tak perasan plak aku yang trip kali ni, Trip Memancing 1 Malaysia. Ade Cina. Ade Melayu. Ada Sam Banjamin (Banja, Jawa, Minang). Lihatlah. Aku dengan rakan bukan 1 bangsa pun boleh duduk dalam 1 bot berseronok-seronok memancing tanpa ade rasa prejudis pun sesama kami. Tak kan korang kat luar sana tu, satu bangsa pun nak hidup saling mendengki khianat sesama bangsa sendiri. Senyum depan, blakang tikam! Pikir-pikirkan lah. Nak berpecah belah, aku bukan lawan kau! Sebab, aku tak kuasa layan. Aku dengan hidup bujang aku, yang sentiasa meletakkan 'hormat dan adab' sebagai jati diri hidup aku
Iklan sekejap. Pesanan khidmat masyarakat ni, perlu disampai-sampaikan agar orang melayu kite ni sedar diri sikit.
Bermudik Kite ke Sungai Linggi
Untuk menghilangkan rasa bosan. Madan menggunakan joran sebagai serunai yang ditiup-tiup tak bunyi-bunyi. 'Belah Pahang' betul kau ni Madan.. Hahaha...
Menurut Tuan Haji, port-port atau lubuk-lubuk yang bakal kami duga ialah disepanjang tebingan Sungai Linggi tu, di mana kami akan berlabuh dibawah pohon-pohon bakau dan pohon-pohon nipah, selain mencuba di mana-mana reba-reba kayu yang kelihatan. Seawal port pertama, tangkapan yang dinaikkan tak seberapa, hanya seekor dua udang dan beberapa ekor ikan pengacau seperti anak-anak baung dan belontok yang berjaya dinaikkan. Tuan Haji mencadangkan bertukar ke port lain selepas itu. Aku amat senang dengan servis yang Tuan Haji berikan. Tak best port ni, bagi chance je dalam 10 ke 15 minit menunggu. Kalau tak seberapa hasil. Cari je port lain. Namun, ape yang aku perhatikan, setiap kali singgah ke mana-mana lubuk, pasti ade sahaja yang sangkut. 
Menjelang tengah hari, ade la dalam sekilogram udang galah dinaikkan. Tu tak termasuk ikan baung dan ketutu yang sudi singgah mencuba umpan yang dihulurkan. Sebut tentang umpan, umumnya untuk memancing udang galah ni, umpan seperti cacing dan umpun-umpun amat general sekali digunakan. Syukur, Tuan Haji turut menyediakan umpan buat kami. Selain umpan cacing, kami juga try umpan Tapa. Beli di Jalan Pudu, Kuala Lumpur. Harga pun tak la mahal. Dari segi penggunaan, agak maloi-maloi (berbaloi-baloi). Aku recommend la kalau nak cuba tapa yang kami guna ni. Brand 'Omega Bait'. Bau memang bau tapa. Tau bau tapa macam mana? Macam bau rumah sampah. Tapi ni versi compaq. Rase nak terbelahak bile tersedut baunya. Hasil? Jangan tanya. Try dulu.
Menjelang tengahhari, kepada yang nak solat atau berhenti membersihkan diri, kat sungai Linggi ni ade tempat persingahan a.k.a surau terapung. Bolehlah tunaikan kewajian dalam pada seronok memancing tu. Sayang aku tak snap gambar surau terapung tu. Sempoi je. 
'Hasil' yang agak lumayan jugak la. Berlelah yang berbaloi. Ditambah dengan pengalaman-pengalaman berharga sepanjang seharian di sana. Aku pulak, walau pun tak berapa nak menjadi hari tu, sekadar menjadi penonton rakan-rakan berpesta, dalam hati turut puas hati. Sebab seronok kot. Pengalaman baru di Sungai Linggi. Tapi dalam pada seronok tu, dalam perjalanan pulang ke darat, bot yang kami naik tu secara tiba-tiba mengalami kerosakan. Kerosakan yang disebabkan oleh kipas enjin yang tersekat dek jaring yang direntangkan di sungai tu. Mujur, ade seorang brother yang sudi menghulurkan bantuan melepaskan bot kami. Kalau tak, potensi untuk bermalam di Sungai Linggi tu dah nyaris-nyaris dah...
Setelah enjin bot selamat dilepaskan. Perjalanan pulang diteruskan. Dalam hati masing-masing, tak lain tak bukan, selain letih dan lapar, adalah rasa puas. Seharian yang memberi pengalaman yang menarik. Trip yang berjaya mencapai misi, setelah sekian lama, ber-trip yang pulang tangan kosong. Hasil? Bagi kat champion (En Hatta) atas dasar sedekah. Maklumlah, hujung minggu ni nak buat kenduri pulak katenye. Eloklah dijamukan sesedaranya dengan hasil tangkapan tu. 
Insyallah, hidup ni, lebih baik cari pahala, dari cari musuh dalam selimut. Ye tak..? (Pesanan khidmat masyarakat lagi)... 
Petang yang kian merembang. Kami pulang. Sungai Linggi, Tuan Haji, lain kali kami datang lagi. Pengajaran yang diajar di Sungai Linggi ni, Nak mancing udang, eloklah spesifikkan perlatan untuk pancing udang sahaja. Sebab, memang spesis sepit biru ni jenis yang memilih. Salah teknik, tak sabar, babai la.. Kedua, persoalan yang selalu timbul dalam benak aku, kenapa dalam hal-hal yang leisure - leisure ni, ramai yang ingin unite, tapi dalam hal-hal yang lebih berat tanggungjawabnya, atau hal-hal yang lebih perlu fokus, ramai yang tak ambil tahu? Ape cerita?...
Biarlah persoaln tu ditelan dek arus Sungai Linggi ni... Bersama Tuhan sahaja yang Maha mengetahui... 

05 di serting - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di serting - Google Blog Search


Gangguan Bekalan Air <b>Di</b> Felda <b>Serting</b> Hilir Pada 12 Okt

Posted: 08 Oct 2011 02:47 AM PDT

BAHAU – Felda Serting Hilir 1 hingga 7 dekat sini akan mengalami gangguan bekalan air selama 24 jam mulai pukul 9 pagi 12 Okt ini.

Pengurus Khidmat Pelanggan dan Hal Ehwal Awam, Syarikat Air Negeri Sembilan Sdn Bhd (Sains) Azlan Abdul Aziz berkata ini berikutan kerja-kerja pencucian kolam Temangau yang akan dilaksanakan oleh Jabatan Bekalan Air Pahang (JBAP) pada 12 Okt.

"Bekalan air akan disambung semula pada pukul 9 pagi keesokkannya (13 Okt) dan dijangka pulih secara berperingkat. Bagaimanapun, beberapa kawasan tinggi dijangka akan mengalami tempoh pembaikan yang lebih lama," katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Katanya Sains akan berusaha mendapatkan sumber bekalan alternatif agar kawasan gangguan dapat dikurangkan.

"Kita ingin memohon maaf atas segala kesulitan yang dialami oleh para pelanggan semasa pelaksanaan penutupan sementara ini," katanya.

Para pelanggan yang memerlukan bantuan boleh menghubungi Sains di talian bebas tol 1-800-88-6982. – BERNAMA

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

05 di kuala pilah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di kuala pilah - Google Blog Search


PEJABAT OPERASI ZON SELATAN: KPJ <b>di Kuala Pilah</b>

Posted: 27 Feb 2012 07:22 PM PST

Kata alu-aluan oleh Pengerusi Majlis
Penceramah jemputan oleh PJS FAUZANI dari zon Tengah
Sesi soal jawab bersama penceramah
Perhiasan yang menarik di dewan HPA Kuala Pilah
Antara staff yang hadir pada program tersebut
Antara adik-adik yang turut sama menjayakan program KPJ
Antara peserta yabg hadir dalam program tersebut
Penceramah sedang menyampaikan slot mengenai Perawatan Resdung
Staff yang turut membantu dari cawangan PD dan Nilai
Penyampaian hadiah kepada peserta testimoni
Penyampaian hadiah kepada peserta testimoni

05 di gemencheh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di gemencheh - Google Blog Search


Adam Adli 2 Mac 2012 <b>di Gemas</b>, N.Sembilan - PAKATAN RAKYAT <b>...</b>

Posted: 26 Feb 2012 06:37 AM PST


PROGRAM SISWA BANGKIT BERSAMA RAKYAT

Tarikh : 2 Mac 2012, Jumaat

Tempat: Markas PAS Felda Pasir Besar, Gemas, N.Sembilan

Bersama :

~ Sdr Adam Adli , PEMIMPIN Siswa UPSI

~ Sdr Shamsul Bakri , Naib Presiden ANAK

~ Dr Rosli Yaakob , Timbalan Pesuruhjaya PAS N.Sembilan

~ Hj Razakek Abd Rahim , Naib Yang Dipertua PAS Tampin

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved