ads

Isnin, 30 April 2012

05 di rasah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rasah - Google Blog Search


Malaysians Must Know the TRUTH: <b>Rasah</b> PKR deputy division <b>...</b>

Posted: 30 Apr 2012 10:10 PM PDT


Rasah PKR deputy division chief R Thangam was detained at about midnight today, believed to be in relation to the Bersih 3.0 rally on Apr 28.

According to PKR vice president N Surendran, who was alerted by other party members, Thangam was nabbed at his home in Seremban.

"I spoke to him at around midnight and he said he was in a police truck on the way to the Dang Wangi police station.

NONE"We have not had any contact with him now and are being given the usual runaround (by the police)," he said.

Surendran said PKR is still trying to locate Thangam (left) to provide legal aid as it is believed that police will attempt to obtain a remand order today.

"We found out after much effort that he was being detained in Jinjang," he said when contacted.

He added that he believed that the arrest is linked to claims that Thangam was the first person to remove the police barriers to Dataran Merdeka on Saturday.

Speaking to Malaysiakini at about 8pm last night, Thangam said he had heard rumours that he would be arrested soon, related to the barrier breach.

[More to follow]

05 di rembau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di rembau - Google Blog Search


PAS Negeri Sembilan: Pendedahan Bersih 3.0 <b>di Rembau</b> 5 Mei 2012

Posted: 29 Apr 2012 06:53 AM PDT


CERAMAH UMUM
Tarikh : 5 Mei 2012, Sabtu
Tempat : Pusat Komuniti DUN Chembong, Kg Mulia, Rembau (depan Majlis Daerah Rembau)
~ Shamsul Iskandar Mohd Akin, Ketua AMK Pusat
~ Ustaz Nor Azman Mohamad, Ketua Penerangan PAS N.Sembilan
~ Nazree Yunus, Ketua AMK N.Sembilan
~ Mohd Hakki, Ketua Pemuda PAS Rembau
~ Nazri Esa, Timbalan Pengarah Unit Amal N.Sembilan
~ Sahrizal Masrudin, Aktivis Jalanan
~ Abdul Syukur, EXCO Pemuda DUN Chembong
Anjuran : Pemuda Pakatan Rakyat Negeri Sembilan

05 di port dickson - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di port dickson - Google Blog Search


PM <b>di Port Dickson</b> bagi lawatan kerja sehari - Utusan Online

Posted: 24 Mar 2012 10:20 AM PDT

PM di Port Dickson bagi lawatan kerja sehari ke N Sembilan

PM di Port Dickson bagi lawatan kerja sehari ke N Sembilan

24/03/2012 11:16am

PORT DICKSON 24 Mac – Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di Taman Intan Duyung, dekat sini kira-kira pukul 11 pagi ini sempena lawatan kerja sehari ke negeri ini, hari ini.

Najib menyampai ucapan di sini dan menyaksikan penyerahan 70 rumah mampu milik berkualiti daripada pemaju kepada kerajaan negeri.

Pemimpin negara itu kemudiannya akan menyertai jamuan makan tengah hari di padang awam Majlis Perbandaran Port Dickson serta beramah mesra dengan penduduk setempat.

Pada sebelah petangnya, Perdana Menteri akan menemui penduduk di Taman Desa Rhu, Sikamat, Seremban selain melancarkan Kempen Sayangi Warga Emas peringkat negeri. – UTUSAN

05 di kuala pilah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di kuala pilah - Google Blog Search


Ery Sahaja©: Tekan : Joe Jambul <b>Di Kuala Pilah</b>

Posted: 23 Apr 2012 01:40 AM PDT


salam suma..
tak jawab dosa..
jawab suka..
huhuhu..

perghhhhhh..
letih tahap gaban semalam..
balik kampung la katakan..
ada kenduri..
yelah..
kena la tunggu sampai kenduri settle..
barulah kita yang sedara mara ni boleh balik..
kan masyarakat melayu dipandang tinggi sebab budi bahasanya..

biarpun semalam hanya kenduri cukur cambul je..
bagi meraikan cucu baru makcik Ery..
kebiasaannya kenduri cukur cambul ni simple2 je kan..
tapi disebabkan pakcik Ery merupakan orang boleh tahan penting di kampung tu..
so..
majlis dia agak besar la..
takde la besar macam cukur jambul anak Erra Fazira tu..
tu merepek namanya..
tapi ok la..

sebab tu lenguh2 satu badan tu..
biasalah kenduri kampung..
semua benda gotong royong..
masaknya la..
angkat lauknya la..
melayan tetamunya la..
bukan ada waiter yang nak kemaskan meja..
kalau ada memang heaven la semalam..
lepak kat meja makan sambil dengar mp3 je..
huhu..

paling Ery tak boleh tahan sekali..
time jemputan semua tengah makan..
boleh pulak pakcik dj pasang lagu haiza..
dag dig dug, didalam dada~
jantung berdebar hati berbunga amboi~
pergh..
memang selera makcik2 tu suma makan..
hehehe..


buat baby adib semalam..
semoga sihat selalu dan mirah rezeki..
aminnn..

:)
salam..

p/s : apsal nama kenduri ni cukr jambul ek, padahal baby2 tu tak de jambul pon.. www.tips-fb.com

05 di bahau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

05 di bahau - Google Blog Search


Program Perpustakaan Mini <b>di</b> Darul Aminan, <b>Ampangan</b>

Posted: 29 Apr 2012 06:12 PM PDT

by Shahrir on April 30, 2012

Ampangan, 28 April 2012 – Program Perpustakaan Mini di rumah anak yatim Darul Aminan, Ampangan pada Sabtu, 28 April 2012 adalah seperti yang dirancangankan. Berkat doa dan bantuan anda semua program ini telah pun sampai didalam proses-proses terakhir. Pihak IRM telah menghantar sebilangan buku dan kelengkapan perpustakaan supaya anak-anak disana dapat mengunakan sebelum peperiksaan pertengahan tahun. Kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat didalam menjayakan program ini.

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved