ads

Rabu, 8 Jun 2011

05 di teluk kemang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

05 di teluk kemang - Google Blog Search


aku tetap aku^_^: bestnye bermandi manda <b>di Teluk Kemang</b>, Port Dickson

Posted: 05 Jun 2011 08:34 PM PDT

Salam guys

Ahad lepas aku n family seronok bermandi manda di teluk kemang..mulenye x jd g coz penat blk perak x abis lg..tp adik ipar aku yg mengajar di miri, sarawak tu beria-ria ajak kitorg g so kami pun pergila dua kete..ombak die kuat sgt tp memang happening lar..syok abis..x rugi r pergi walaupun waktu aku sampai tu ujan tp x mematahkan semangat aku nak mandi..aku lah paling awal turun mandi dan akula paling lambat naik..sedap berendam dowh..sampai hubby aku tarik tangan aku suruh naik hehehehe..kat kul 12 lebih ktorg siap2 nak balik..

Sebelum balik, singgah pekan PD pekena KFC lu..perut dah kenyang singgah sat kat muzium tentera darat..1st time masuk walaupun dah banyak kali g PD hehehehe..ok gak le muzium tu..masuk free hehehehe..dalam pukul 2 lebih ktorg gerak balik umah..anto lu mak mertua ngan adik beradik hubby aku kat sungai buloh barula aku balik umah di putrajaya..

p/s:walaupun penat tp memang syok abis lah..rase cam nak g lagi (pasni nak bawak org kuantan lak)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved