Ahad, 25 Mei 2014

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


Senarai Tempat Menarik <b>Di Port Dickson</b>

Posted: 18 May 2014 07:30 PM PDT

Pantai Port Dickson merupakan antara tempat perlancongan popular di Malaysia yang terletak di Negeri Sembilan. Pantai Port Dickson sering dikunjungi oleh pengunjung dari Kuala Lumpur, Selangor, Melaka dan lain2 negeri iaitu selain dari Negeri Sembilan sendiri. Tempat ni memang menarik kerana pantai yang bersih dan panjang. Sesuai sebagai tempat merehatkan fikiran dan minda.

Di Port Dickson juga terdapat banyak hotel2, chalet2 serta resort yang boleh dikunjungi kerana tempat seperti ini memang ramai pelancong yang datang. Jika pada hujung minggu memang sesak dengan kereta pengunjung. Antara tempat yang menarik di PD ini adalah kawasan pantainya yang memanjang. Ada pelbagai kemudahan yang disediakan antaranya tempat makan, kemudahan permainan sukan air, tandas dan sebagainya.

ristec

Kawasan lain yang popular di PD adalah Teluk Kemang. Kawasan berteluk yang sesuai untuk berehat dan melapangkan fikiran dengan angin pantai yang bertiup sepoi2 bahasa dan nyaman. Terdapat banyak kawasan penginapan yang mana menghadap laut dan pantai. Sangat sesuai untuk melihat pemandangan pantai yang cantik.

Sebenarnya banyak tempat yang menarik di negara kita. Sayangilah negara kita. Selamat bercuti k…

:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads