Sabtu, 16 November 2013

di negeri sembilan - Google Blog Search

di negeri sembilan - Google Blog Search


Galeria Coklat <b>Di</b> Muzium <b>Negeri Sembilan</b> ~ Glamorous MrJocko

Posted: 12 Nov 2013 06:49 PM PST

Kalau anda peminat coklat dan berada sekitar Seremban, KL dan Melaka, mungkin anda boleh singgah di perkarangan Muzium Negeri Sembilan kerana di sini ada Galeria Coklat atau Chocolate Galleria di mana kat sini ada dijual pelbagai jenis coklat premium bertaraf antarabangsa untuk jualan di Malaysia.

Produk coklat di sini disokong sepenuhnya oleh Lembaga Koko Malaysia dan kerjasama pengusaha-pengusaha coklat di Malaysia. Di Galeria Coklat Muzium Negeri ini mempunyai pelbagai jenis coklat yang biasa sehingga coklat premium yang berkualiti tinggi hasil ciptaan pengusaha dari Malaysia.

 

Galeria Coklat ini akan diperbesarkan dan akan menjadi Hub Coklat sekitar Seremban, KL dan Melaka dan sebagai tarikan pelancong ke Negeri Sembilan di samping mempromosikan produk Malaysia yang bertaraf antarabangsa.

MrJocko sempat berkunjung ke sini dan dijemput merasa keenakkan coklat premium di Galeria Coklat Muzium Negeri. Banyak produk di Galeria Coklat memang berkualiti, sedap dengan harga yang sangat berpatutan, jauh lebih murah dari jenama antarabangsa.

Kalau anda dapat kualiti coklat premium yang sama kualiti dan sedap seperti jenama antarabangsa, kenapa perlu pilih jenama bukan Malaysia. Jom berkunjung ke Galeria Coklat di perkarangan Muzium Negeri Sembilan. Mudah sahaj untuk ke sini, hanya terletak sejauh 500 meter dari Tol Seremban.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads