Khamis, 19 September 2013

05 di tampin - Google Blog Search

05 di tampin - Google Blog Search


Domino&#39;s Lancar Cawangan Perintis <b>Di Tampin</b> - MyNewsHub

Posted: 11 Aug 2013 04:13 PM PDT


TAMPIN – Domino's Pizza telah melancarkan kedai konsep perintis di sini hari ini bagi memenuhi permintaan pasaran bagi mereka yang gemar menjamu keluarga dan kawan-kawan.

Presiden Domino's Pizza Malaysia & Singapura, Ba U Shan-Ting berkata Domino's begitu komited untuk menyediakan nilai terbaik untuk para penggunanya.

Beliau berkata selain daripada jaminan 30 minit penghantaran piza, Domino's juga akan mengetepikan caj perkhidmatan untuk pelanggan yang menjamu selera di restorannya.

Ting berkata cawangan perintis itu merupakan cara syarikat menawarkan nilai tambahan kepada pengguna menerusi pilihan menjamu selera di restoran.

"Kami yakin dengan latar hias yang cantik dan baharu, keselesaan yang dipertingkatkan serta suasana selesa dapat menarik hati pelanggan kami," kata beliau.

Selain daripada wajah baharu, cawangan restoran perintis itu turut menawarkan menu tambahan.

Bagi menambah lagi kepada atmosfera yang menyeronokkan itu, cawangan restoran baharu itu turut dipasang dengan muzik popular daripada saluran muzik Domino, Domino's FM.

Perkhidmatan percuma Wi-Fi turut disediakan kepada pelanggan yang menjamu selera di restoran itu. – BERNAMA

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads