Ahad, 22 September 2013

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


SURIA AMANDA: Ahad >Wedding <b>di Port Dickson</b>

Posted: 16 Sep 2013 07:00 PM PDT

Ahad aku ke Port Dickson, menghadirkan diri ke majlis perkahwinan adik sahabat baik aku Eda, yang kahwin ni adik perempuan dia si kembar...punya la ramai orang sampai aku ni x berkesempatan nak amik gambar2 menarikm di sepanjang majlis..mungkin disebabkan kedua parent Eda ni cikgu kot...makanya ramai la kenalan mereka dan sedara mara yang datang...family Eda pun kenalan family aku masa kami duk kat PD dulu...
 anak dara aku yang xde mood, ala2 diva yang marah sebab kaki kena lecak...mengada lebih...
 muka kena paksa amik gambar depan pelamin
pelamin si kembar yang simple..
Yang kahwin ni si kembar yg kakaknya...adiknya dah kahwin dan tgh pregnant...
aku dtg sini selain sebab jemputan..aku ada hajat nak jumpa kawan2 lama...tp sayang aku takleh nak tunggu lama sebab petang ada tournament bowling untuk family gathering sebelah abah...x leh nak tunggu lama...pengantin x sampai lagi kami dah balik dah..tp sempat jugak jumpa bekas2 cikgu dulu...dah tua2 dah diorang...ada yang dah pergi menyahut seruan illahi...
apapun ...aku sgt2 berharap suatu hari nanti aku dapat berjumpa dengan kawan2 lama...kali ni x yah plan2 dah...ada jer kesempatan terjah je...kalau paln selalunya x jadi....betul x?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads