Jumaat, 15 Mac 2013

05 di tampin - Google Blog Search

05 di tampin - Google Blog Search


0 Siaran TV Alhijrah <b>di</b> Melaka, <b>Tampin</b> mulai esok - Anak-Anak <b>...</b>

Posted: 28 Feb 2013 03:15 AM PST


SIARAN TV Alhijrah akan dapat ditonton di Melaka dan Tampin mulai esok menerusi saluran CH55 Frekuensi 743.25 megahertz.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Bukhari Che Muda berkata, siaran percuma melalui pemancar di Bukit Tampin, Negeri Sembilan itu boleh diikuti bermula 6 pagi sehingga 12.30 tengah malam, setiap hari.

"Perluasan siaran TV Alhijrah ini adalah hadiah istimewa bagi penduduk di Melaka yang telah sekian lama mengharapkan siaran TV Alhijrah diperluaskan di kawasan mereka.

"Bukit Tampin merupakan lokasi pemancar yang kesepuluh beroperasi dan ini membolehkan siaran TV Alhijrah ditonton lebih kurang 70 peratus penduduk di Melaka," katanya dalam kenyataan hari ini.

Bukhari berkata sepanjang bulan Mac ini, TV Alhijrah akan bersiaran selama 18 jam dengan pengisian pelbagai rancangan menarik seperti '30 Minit Ustaz Don', 'Imam Suhaib Webb dalam Reflections'.

Turut disiarkan, program baharu 'Generasi Pondok' yang memaparkan ilmu pengajian syariah, aqidah dan sirah bersama tuan guru sekolah pondok dan interaktif bersama pelajar institusi pondok seluruh Malaysia serta lintas langsung dari Masjidil Haram, setiap kali masuk waktu azan, katanya.

"Diharapkan penonton akan mendapat manfaat daripada program ini kerana kandungannya yang memberi ilmu dan pengajaran," katanya.

Selain Melaka, saluran TV Alhijrah juga boleh ditonton di Kedah, Perak, Lembah Klang, Terengganu, Pahang, Johor, Sarawak, Sabah dan Kelantan.

Sumber: Bernama

IKLAN TEKS: Ingin menyertai produk Etiqa Takaful serendah RM70? Sekitar Kuala Pilah. Telefon 0123280345 untuk temujanji. Jangan pandang remeh pada sesuatu yang anda rasa tidak perlu sekarang. Suatu hari nanti pasti anda terasa menyesal. Yang anda rasa tidak perlu ini sebenarnya yang akan memberikan sesuatu yang terbaik kala kesempitan.

thepartykru: Elmo Girl Party <b>di Tampin</b>, Negeri Sembilan (candy <b>...</b>

Posted: 14 Jan 2013 12:53 AM PST

Theme : Elmo Girl 2nd Birthday Party
Service : Candy Buffet & Choc Fountain
Location : Tampin, Negeri Sembilan
Ordered by : Miss Shishe for her lovely daughter
Additional item : Elmo Balloons + balloons




























sms/call 0129061272 for details.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads