Rabu, 6 Februari 2013

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search


CiPot CeDoT: <b>Nilai</b> 3, <b>Negeri Sembilan</b>

Posted: 30 Jan 2013 05:45 PM PST


Beberapa hari lepas gua ada pergi Nilai 3 untuk shopping sebarang dua dengan family gua...kalau lu orang dari Kuala Lumpur..Lu orang boleh try guna highway Utara-Selatan, terus exit ke Nilai..takpun lu orang boleh guna jalan Bangi lama...arrghhh!!!   guna Google Map la ! apadahal ! 


Kalau di ikutkan...dah lama jugak gua tak jejak kaki dekat Nilai ni...memang bapok beso !!..dari kering ketiak gua berjalan...sampai berlecak !


Bermacam-macam kedai ada...kedai barang-barang perkahwinan, perabot, langsir, gambar...senang crita semua ada..tapi kedai keranda je gua tak nampak...


Kerja gua senang je..follow bontot mak gua..dekat mana mak gua pergi..gua follow dari belakang..sambil isap rokok sepam dua...kadang-kadang tuh gua slow-slow pegang erat tangan mak gua...alaaaa, macam makwe pakwe berjalan...


Sambil gua jalan pegang tangan mak gua..gua dapat pehatikan ada makwe makwe yang cuba pandang serong dekat gua..mungkin depa ingat gua anak ikan...atau mak gua mak ayam...tapi gua hanya jelirkan lidah tanda respond...pedulik !

TAMMAT

P.S: kalau lu malu nak pegang cium mak lu dekat public..lu kemungkinan anak luar nikah !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads