Khamis, 31 Mei 2012

05 di bahau - Google Blog Search

05 di bahau - Google Blog Search


PRU13N9: ADUN <b>AMPANGAN</b> BETAPA <b>DI</b> BUKIT PUTUS?

Posted: 20 May 2012 10:13 PM PDT

Mana pergi Chegu Rashid  ADUN Cacing DUN Ampangan. Ada kata dia  sekarang sedang betapa di Bukit Putus  jalan lama sambil "ngangkong" minta  nombor ekor ada pula kata yang dia tidak berminat lagi dalam politik. 
Apakah benar Rashid  sekrang tidak langsung berminat  untuk menjadi  wakil rakyat lagi kerana sebagai wakil rakyat Pembangkang , Pakatan Rakyat tidak menyalurkan apa apa bantuan kepada beliau untuk rakyat. Kerajaan Negeri pula menyalurkan bantuan melalui wakil BN yang menjadi bapa angkat kepada kawasan berkenaan.
Menurut sumber yang rapat, Rashid sebenarnya tidak berminat dengan politik.Rashid  lebih minat untuk jadi kaya. Itulah sebab macam macam perniagaan pernah dilakukan termasuklah menjual kereta terpakai dan juga berkecimpung dalam sukan sports "Toto". Adalah menjadi satu kesilapan penduduk di Ampangan memilih Rashid sebelum ini kerana Rashid dan PKR tidak boleh membantu rakyat.
Sebilangan penduduk di Amoangan yang diketemui oleh penulis mendesak supaya  Rashid meletakkan jawatan. Kata mereka."Adalah lebih baik , tidak ada wakil Rakyat daripada mempunyai wakil rakyat yang gila ekor dan tidak pedulikan kami langsung."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads