ads

Ahad, 15 April 2012

05 di teluk kemang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

05 di teluk kemang - Google Blog Search


C.E.R.I.T.E.R.A SARA: Lepak-lepak <b>di Teluk Kemang</b>

Posted: 14 Apr 2012 10:20 PM PDT

11 April 2012.. Cuti kan hari tu? Cuti pertabalan agong. Yeay! cuti!.. Heee...
Dan kebetulan pula kawan saya ajak temankan dia ke Seremban. Saya ok je.. Bab berjalan memang lajuuuu jee... ahaks..
Pagi-pagi lagi hujan dah turun dengan lebatnya.. tapi itu tidak membatalkan perancangan yang telah dibuat.. Pepagi lagi dah gerak ke Wangsa Melawati. Temankan Izyan ke rumah mak ciknya untuk ambil barang-barang yang hendak dibawa kepada emaknya di Seremban. Wee... dapatlah breakfast free.. Thanks mak cik dan pok cik!. Hee..
Hujan pun dah reda, kami pun gerak ke Seremban dengan jayanya.. AHaks.. Sekitar jam 12.30 tengah hari sampailah kami di Seremban. Selesai segala urusan, kami pun pergi ke Port Dickson. Nak balik KL macam awal lagi. Sepetang dihabiskan di tepi pantai.. Release stress.. Enjoy the day~

Indahnya dapat lepak-lepak di tepi pantai. Jujurnya, saya sukakan pantai! Hee... Angin laut sangat mendamaikan. Segala resah, masalah semuanya boleh dibuang laut ke tengah lautan.. Release minda seketika. Memang terapi minda yang terbaik!!..




Haaa... ingat tak? Petang tu jugalah berlakunya gempa bumi di Sumatera barat. Bergegar juga bumi Malaysia. Tapi masa tu saya dah dalam kereta.. On the way back to KL. Tak sedor pun ada gegor-gegor. Sampai dekat RnR seremban, tengok ada miscall dari emak dan kakak. Aih, emergency apa pula ni?? Cepat-cepat call semula.. Rupa-rupanya...
"Dekat rumah ni dah bergegaq-gegaq dah.. Gempa dekat Sumatera Barat.."
Owhhhh... Macam manalah nak rasa kalau dok dalam kereta.. Eheh..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved