Rabu, 15 Februari 2012

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


Rojak Pak Salleh Tiada Tandingannya <b>Di Port Dickson</b> | Erie Yohoho

Posted: 10 Feb 2012 10:45 PM PST

Makan lagi? Biasalah. Makan untuk hidup bro! So, setakat ni kerja aku mencari kedai-kedai makan yang sedap dan berbaloi untuk sesiapa yang nak makan di Port Dickson ni. Maklumlah, masih ada masa untuk buat macamni. Miahahahaha.

20120211-024222.jpg

So, pagi tadi aku pergi sarapan seorang diri di Restoran Pak Salleh. Lokasi dia berdekatan dengan simpang tiga lampu isyarat Batu 4. Selalu aku lepak sini, aku balun kuey tiaw goreng. Not bad lah. Cuma yang aku musykil, asal aku datang makan tengahari dalam pukul 1 atau 2. Rojak Pak Salleh ni mesti dah habis. Mak aii, Copek boto habeh. Den pun heran, so pagi tadi den poie copek-copek. Sampai yo kek situ den pun balun Rojak Pak Salleh dalam lagenda tersebut.

Memang terbaik!!!!

20120211-024241.jpgRojak Pak Salleh Dalam Lagenda.

This is best bro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads