Khamis, 6 Oktober 2011

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


Sukaneka <b>di</b> tepi Pantai <b>Port Dickson</b> | shakiddo.com

Posted: 05 Oct 2011 08:40 PM PDT

Sambungan dari entry PERCUTIAN 24 JAM TAJAAN BKJ KKM

Setelah breakfast pagi di Bayu Beach Resort Port Dickson, kami semua turun ke tepi pantai untuk acara sukaneka. Kali ini sukaneka sudah tentu untuk semua yang hadir. Untuk lelaki, perempuan dan juga anak-anak kecil. Hadiah-hadiah pun best jugak!!

Sebab ada gambar banyak, korang tengok aje laaa yea.. gambar mentafsirkannya.. hehehe

Antara ahli BKJ Putrajaya

Acara rebut Gula-gula untuk kanak-kanak

Aku pun join tau!

Dan sudah tentu Juara!! yeayyy...

Acara wajib. Isi air dalam botol. hehehee

Terompah Gergasi juga.. Kiri kanan.. kiri kanan..!!

Acara baling belon berair. Makin jauh makin sayang.. hahahaa

Yang ni pun wajib gak.. Lari Ikat Kaki

Ilham ngantuk.. ciann dia..

shakiddo.com di Port Dickson

cuti cuti Malaysia... hehehe

hadiah dari program ni..

Fuuuhh.. penat sungguh sampai tengahari kami naik bilik selepas semua penyampaian hadiah dan sedikit ucapan dari Pengarah. Cepat aje masa berlalu, rasa nak sambung satu malam lagi kat Bayu Beach Resort, Port Dickson ni. Tapi aku kerja esoknya.

Selepas lunch, dan semua dah bersurai check out segala bagai, kami bertiga meneruskan operasi shopping ole-ole di port dickson. Aku cakap kat my Sha, kita singgah sekali aje hangkut semua.. hahahahaa.. sudahnya….

sebab kat belakang dan bonet pun penuh...

Sekejap saja. lebih kurang 24 jam kami kat Port Dickson tapi menggembirakan. Dapat juga aku lari sebentar dari kesesakan kotaraya dan juga masa tu blog shakiddo ini dalam proses hosting migration. terima kasih kepada Bahagian Kejururawatan Kementerian Kesihatan Malaysia, Putrajaya kerana menganjurkan program ini.

Aku happy.. aku happy… aku happy lagi bila balik dan ada ini…

Cek blogging dari Nuffnang dan ChurpChurp.. Alhamdulillah...

-TAMAT-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads