ads

Jumaat, 23 September 2011

05 di juasseh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

05 di juasseh - Google Blog Search


-eijachomeyl-: bErbUkA <b>dI jUAssEh</b> kApItAn

Posted: 04 Sep 2011 03:42 AM PDT

ni lar yang dikatekan ketinggalan zaman mahupun siput sedut nak berjalan.. ape tak nye..orang da beraye sakan..aku baru nk update pasal buke pose....tapi x kire..nak jugak update..gambo xkan nak simpan je kan

sempena bape haribulan ntah..kami2 orang cucu kesayangan bedah telah pulang ke kampung untuk berbuke pose dengan wan..anak2 durhaka..maka cucu nye saje yang menghiburkan nenda mereka  :-)

berbuke pose yang indah belaka..makanan yang melimpah ruah sampai makan perut jadi otromen..butang merah di dada pun sampai jadi lemah dek kerana banyak sangat makan..

pastu ngan acara BBQ nye pulak...ini dikatekan makan sampai muntah darah.. xpenah nak bersyukur ..xingat orang somalia ke?

papepun mari mengENJOY kn diri anda dengan gambo2 tersebut  :-)







0 ulasan:

Catat Komen

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved