Rabu, 25 Disember 2013

05 di seremban - Google Blog Search

05 di seremban - Google Blog Search


Pasar Raya Mydin terbesar <b>di Seremban</b> 2 dibuka esok | The <b>...</b>

Posted: 11 Dec 2013 10:55 PM PST

SEREMBAN, 12 Dis: Cawangan Pasar Raya Besar Borong Mydin ke-13 dan terbesar di Malaysia, Seremban 2, akan dibuka secara rasminya esok.

Pengurus Pemasaran dan Komunikasi Mydin Mohamed Holdings Bhd, Sabariah Mohd berkata Mydin Seremban 2 yang beroperasi dari bangunan 4 tingkat di sini, memperkenal konsep baharu akuatik dan mempunyai ciri reka bentuk yang menggabungkan seni bina Moden dan Islam.

"Reka bentuk dalaman pasar raya tampil dengan sentuhan baharu yang bakal memberi pengalaman dan impak kepuasan ketika datang untuk membeli-belah. Keluasannya sangat besar iaitu 950,000 kaki persegi, hampir 1 juta kaki persegi," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Beliau berkata Mydin Seremban 2 akan memperkenal penggunaan sistem pengimbas layan diri yang pertama seumpamanya di Asia Tenggara, menjadikan Cawangan Mydin ini pasar raya borong pertama menggunakan sistem berkenaan, lapor Bernama.

Katanya teknologi ini merupakan revolusi baharu kepada pengalaman pengguna ketika membeli-belah  yang mampu meningkatkan kecekapan dan memberi kemudahan kepada pengguna.

"Perkhidmatan e-bayar juga disediakan di sini untuk memudahkan lagi pengguna. Istimewanya lagi, pengguna juga boleh membeli-belah menggunakan perkhidmatan kad Touch & Go mereka sendiri.

Pengguna berhak memilih apa sahaja kaedah yang ada di Mydin Seremban 2 ini untuk memudahkan urusan mereka ketika berkunjung," katanya.

Katanya majlis perasmian Mydin Seremban 2 akan disempurnakan oleh Pengerusi Kumpulan Perniagaan Mydin, Mydin Mohamed.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads