Isnin, 25 November 2013

05 di teluk kemang - Google Blog Search

05 di teluk kemang - Google Blog Search


Keindahan Sunset @ matahari terbenam <b>di Teluk Kemang</b> | Si Ratu <b>...</b>

Posted: 25 Sep 2013 07:09 AM PDT


Semalam tak bersiaran semalaman sebab gi makan-makan di Port Dickson..
Motip makan jauh ke sana dari makan kat KL ni?
hari ulangtahun kelahiran my dear en asben..
Memule aku dah plan dah nak makan kat Seoul Garden..
aku yang nak surprise asben, 
alih alih dia pulak yang surprise kan aku..
sape punya ulangtahun ni?
tak per lah.. janji dapat luang masa semalam sama-sama
aku ni memang kaki pantai..
semalam gerak dah petang..
dalam kete aku tanya nak ke mane 
sebab my D tak belok kete ke destinasi Seoul Garden aku tu..
tau-tau dia tunjuk sygic ..
sebab aku tak der prepare baju bajan nak mandi manda..
siap komplen sikit kat my D...
en asben cakap ini jalan-jalan jer bukan bercuti..
dan inilah kali pertama kami bawa
putera sulong kami Adika ke pantai..
selepas kami train Adika di swimming pool..
tapi gi pantai pun tak basahkan Adika dengan air laut lagi..
juz bawak Adika mendekati nature
supaya dia pun cinta nature macam ibu ayah nya..
ok.. sampai pun dah lewat.. layan gambar tepi pantai..

orang yang menetap di tepi pantai..
memang hari hari la dapat menikmati keindahan sunset di tepi pantai..
harus ler menatap sunset dalam kete jer yer tak?..
tak pun di balik gugusan bangunan pencakar langit..
paling paling manis pun dapat tengok sunset tepi tasik jer ler .. 
Adika dah besar anak ibu.. 9 bulan 2 minggu..
pertama kali lihat sunset, pasir dan pantai..
nanti kita mandi pantai yer sayang..
nak expose Adika dengan xtvx air..
Meronta-ronta nak turun dari di dukung..
Haaa.. dah tak nak pandang kamera lagi..
melompat lompat atas pasir pantai..
nasib la Adika tak nangis nak masuk dalam air laut tu..
kitorang makan malam untuk sambut hari ulangtahun kelahiran tu di restoran Embok Village..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads