Ahad, 14 Julai 2013

05 di teluk kemang - Google Blog Search

05 di teluk kemang - Google Blog Search


Cari Homestay <b>Teluk Kemang</b> - Amani Homestay Letak Aircond <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 11 Jul 2013 05:18 PM PDT

Cari homestay Teluk Kemang Port Dickson – Amani Homestay menyediakan penginapan sebuah rumah teres yang terletak di Taman Intan Perdana, hanya 1.5 km dari pantai peranginan Teluk Kemang dan hanya 1 km dari PD Ostrich.

Sangat sesuai bagi pelajar dan keluarga untuk bermalam di Homestay Teluk Kemang ini semasa pendaftaran atau menghadiri majlis konvokesyen Politeknik Port Dickson kerana lokasinya hanya 1.2 km dari pusat pengajian tinggi itu.

Tidak perlu diperkenalkan lagi Pusat Peranginan Port Dickson mempunyai pantai perkelahan yang sangat luas.

Amani Homestay Teluk Kemang menawarkan penginapan terbaik dengan menyediakan penyaman udara di ruang tamu utama dan bilik tidur utama yang mempunyai tiga bilik dan 2 bilik air, tak perlu takut mandi pagi kerana Amani Homestay Teluk kemang menyediakan water heater shower.

Sambil berehat boleh saja menonton TV di ruang tamu, jika ingin memasak peralatan dapur juga disediakan.  Ruang parking boleh menempatkan 4 buah kereta manakala ruang belakang homestay yang luas sangat sesuai untuk penyediaan BBQ.

Homestay ini boleh memuatkan sehingga 10 orang dewasa.

amani homestay teluk kemang

homestay teluk kemang bahagian belakang yang luas untuk aktiviti bbq

ruang tamu homestay teluk kemang port dickson dilengkapi dengan penyaman udara

Klik Sekarang Tawaran Hebat Menanti Anda!!

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

ruang tamu kedua homestay teluk kemang port dickson

bilik tidur utama homestay prot dickson

bilik tidur homestay port dickson

cari homestay port dickson

cari homestay teluk kemang

testemoni pelanggan

Testimoni pelanggan

Hanya RM170 untuk 1 malam, boleh hubungi En. Fadhlan 019-7865949 melalui call atau SMS maklumat tempahan boleh saja dibaca di blog Amani Homestay Teluk Kemang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads