Isnin, 17 Jun 2013

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


Cuti-Cuti <b>Di Port Dickson</b> 2013 - Hanif Bin Idrus Blog

Posted: 09 Jun 2013 07:57 AM PDT

Salam Satu Blogger. Tahun ini aku dan wife plan cuti kecemasan..hehehhehe.
Sebenarnya tak der plan pun nak bercuti sempena cuti sekolah ini tiba-tiba kasihan kat anak-anak so kami bercuti di PD sahaja.

Plan asal nak lepak kat Permaisuri Resort tapi full house lak...
Telepon Coral Hotel pun penuh!! Pehhhhhh...
Akhirnya kami terpaksa lepak di Sunshine Bay, aku malas nak lepak sana sebab dah banyak kali lepak sana. So tiada apa-apa kejutan yang menarik disana..hahahahahaha.

Sampai sana, macam biasa ler, budak-budak ini nak mandi swimming pool dan laut ler. Tu sebab aku cari apartment yang ada swimming pool. Bukan budak-budak ajer suka main swimming pool tapi bapak budak sekali!!..

Nak dijadikan cerita, pada petang tu kami pergi ke pasar malam Port Dickson. Selesai membeli makanan, masa nak balik aku kehilangan kunci kereta tapi nasib baik wife aku ada pegang spare kunci.

Aku merayau ler cari. Masa lepak-lepak jap menghilangkan kepenatan aku mencari tiba-tiba aku terdengar pengumuman sesiapa yang ada hilang kunci kereta boleh ambil di kawasan pertanyaan  karnival WOW.


Apa lagi aku bergegas ke sana dan syukur alhamdulilah ianya memang kunci kereta aku. Apa yang ingin sampaikan disini, aku masih yakin memang didunia masih terdapat orang yang baik dan prihatin.
Thanks bro!! Suara lu memang power!!!

Aku letak sikit gambar ler..hehehehhe.
Kalau bercuti tak letak gambar tak best lak....cuma gambar bini aku tak der sebab aku melantik bini aku sebagai fotografi tak bertauliah sebab tu gambar tak berapa nak cantik..hahahahaha. Jangan marah ayang...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads