ads

Isnin, 3 Jun 2013

05 di jelebu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

05 di jelebu - Google Blog Search


SERIBU.....: Masih setia mengundi <b>di</b> parlimen <b>jelebu</b> - rumah kecil <b>...</b>

Posted: 05 May 2013 08:06 AM PDT

Assalammualaikum....

Walaupun dah 17 belas tahun menetap di senawang dan beralamat rasmi di sini namun untuk PRU 13 ini aku masih lagi setia mengundi untuk parlimen jelebu untuk kali yg  ke 3 . Seperti PRU  yg sebelum ni aku masih .lagi terpilih untuk memangkah di sek keb amar penghulu ,sekolah rendah aku dulu .
Aku berada di sini pukul 9.30 pagi tadi.
 
Aku, mak dan abah sahaja yang memangkah di sini ....'adik beradik aku  yg lain membuang undi mereka ke dalam peti undi di dewan kg batu serambai.


Ingatkan tak de lah kena beratur sepanjang ni macam yg sudah sudah rupanya kena jugak....aku rasa macam nak balik je pastu datang balik petang mengundi , salah satu sebab line aku ni bergerak perlahan kerana memberi peluang kepada warga emas serta yg uzur yg datang untuk membuang undi dahulu.
Bukti aku telah menunaikan tanggungjawab aku kepada negara tercinta.

Sehingga entry ini di tulis siaran langsung keputusan undi masih belum mengistiharkan kemenangan parti mana di daerah tumpah darah aku tu dan entry ini di tulis dari kediaman tetap aku di senawang, seremban.

SALAM UKHWAH

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved