ads

Isnin, 10 Jun 2013

05 di gemas - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

05 di gemas - Google Blog Search


Atia Adina: Kisah Sambut Birthday Ikhwan <b>Di</b> Marrybrown <b>Bahau</b>

Posted: 06 Jun 2013 01:04 AM PDT

ahad malam sebelum kami balik ke klang, kami singgah dulu marrybrown bahau untuk sambut harijadi adik ikhwan yang ke 3 tahun ....
wah ... seronok sakan lah kami sepupu sepapat dapat main2 dalam ni ...

main sampaikan tak ingat nak makan ...

fuyooo .... aksi spiderman adik adam

turun lah cepat abang afiq ...


happy birthday to you adik ikhwan ...

keluarga adik ikhwan .... saya menyelit

ok atuk ne ngan atuk tan plak nak bergambar ngan cucu-cucu


masa kami ngah makan-makan ... tiba-tiba datang marrybrown mascot nih ... yeah saya suka ... apalagi ... nak salam nak salam

ambil peluang bergambar dengan mascot

adik adam muka cuak ... cam takut jer ....

owh ini aiman .... dia takut sanga-sangat ngan mascot tu ... nampak jer terus menangis
ayah dia datang selamat kan dia .... tu dia dah berhenti menangis

ini sorang lagi penakut ... abang afiq .... dia nampak jer maskot terus nyorok bawa kerusi ... gambar kurang jelas

satu lagi gambar abang afiq bawah kerusi ... masa ni dia dah start nangis bila semua orang dah tau tempat persembunyian dia

atuk tan selamatkan abang afiq .... abang afiq terus keluar dari marry brown ... pas tu tak masuk-masuk
adik ikhwan pun takut gak ... tapi dia nampak cool jer ...
ucu saya ... sibuk melayan awek ... sms tak sudah2 ...

KAUNTER ADUAN BERGERAK <b>DI</b> ECONSAVE <b>BAHAU</b> - Blog

Posted: 07 Mar 2013 11:53 PM PST

BAHAU, 16 FEBRUARI 2013 – Biro Pengaduan Awam (BPA) Melaka/Negeri Sembilan telah mengadakan Program Kaunter Aduan Bergerak (KAB) di Econsave Bahau, Negeri Sembilan. Program ini diadakan bermula jam 2.00 petang hingga 6.00 petang.
Program ini juga secara tidak langsung program ni dapat mempromosikan BPA serta memberi pendedahan kepada penduduk sekitar Bahau mengenai peranan dan tanggungjawab BPA serta kaedah membuat aduan dan aduan yang diurus oleh BPA.  Seramai 15 orang pengunjung telah mengunjungi kaunter KAB Econsave Bahau dan empat aduan telah direkodkan sepanjang program berlangsung.






0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved