Jumaat, 1 Mac 2013

05 di gemencheh - Google Blog Search

05 di gemencheh - Google Blog Search


Makan makan @ Nasi Ayam <b>Gemas</b> | Corat Coret Pink Ummi

Posted: 17 Feb 2013 08:05 PM PST

Assalamualaikum...

Semalam saya dan anak anak teman adik saya pergi butik pengantin...Macam biasalah kan nak uruskan hal dia nak kahwin..Tunang dia nak tempah barang hantaran sekali senang katanya...Keluar rumah lebih kurang 12 tengahari lah....

Lepas dah settle semua urusan, bakal adik ipar saya belanja makan Nasi Ayam gemas yang baru bukak kat Senawang. Adik saya teringin nak makan Nasi Ayam Gemas....Tapi yang nih bukan ori lah sebab yang ori punya lambang keretapi...Restoran yang nih lambang ayam...

Restoran Nasi Ayam Gemas Senawang memang tip top lah...Servis memang pantas dan terbaik...Korang tak payah tunggu lama lama makanan korang sampai. Memang puas hati....Bab servis saya bagi 5 bintang tau...


Cara nak order pun lebih kurang macam restoran fast food KFC, McD...Takde waiter atau waitress datang ambik order ye..Pergi kat kaunter terus korang boleh tengok menu makanan yang tertera....Minuman pulak menunya diletakkan atas kaunter...Dah pilih mana yang korang nak korang boleh terus bayar...So, korang duduk aje dan tunggu aje order korang datang...hehehe
Sirap bandung pilihan hati...Memang kaw sedap dan terasa betullah...(^_^)

Menu pilihan saya Nasi Ayam Black Pepper...Apa yang saya boleh cakap, Nasi Ayam nih kira bolehlah...Cuma sambal cili dia pahit....Memang kureng. Sup pulak terasa, memang sedap..Ayam sedap dan lembut aje...So, saya bagi 3 1/2 bintang lah...Yang lain semua ok cuma sambal tuh ajelah yang kureng...
Nota kaki* Kohkohkoh....Dapat jugak update entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads