Khamis, 21 Februari 2013

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


Ikan bakar <b>di Port Dickson</b> - Ema Blog

Posted: 01 Nov 2012 12:00 AM PDT

Dah banyak kali sampai ke Port Dickson. Tapi inilah kali pertama datang PD dapat merasa ikan bakar. Itupun tanya staff hotel thistle kat mana ada kedai ikan bakar yang sedap kat area situ. so staff tu suggestkan kami di sini.
Restoran Seri Ikan Bakar Mesra & Seafood. kedainya sebelah dengan klinik mesra, mesra supermarket dan hotel mesra..tak tahulah anak beranak keluarga mesra ke apakan..tepi jalan..kalau dari KL nak ke Pantai Teluk Kemang sebelah kiri.
Seminggu kami ema kat sana..tiga kali ema datang dinner di restoran ini.
Sini, makan lauk dengan nasi lemak atau nasi putih tau..nasi lemak dia memang best...bungkusannya pun comel..harga RM 1 sebungkus...
So, lepas letih dan kelaparan mandi kolam, petangnya kami keluar cari makanan ringan..bila nak ke bandar PD akan selalu nampak ramai orang yang singgah di gerai tepi jalan ni...so, kami pun ikut sekalilah singgah..nak tengok apa yang speselnya kat sini..
Kat sini ada jual goreng pisang, cucur, keropok lekor, laksa, bihun sup, rojak buah..sesuai untuk mengalas perut sebelum melantak dinner di restoran seri mesra.

 Satu lagi tempat makan untuk tengahari adalah kedai asam pedas..kedainya depan-depan dengan Pantai Teluk Kemang.

Tak cuba tak tahukan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads