Khamis, 27 Disember 2012

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


Penganjuran Pesta Seks <b>di Port Dickson</b> Tumpas.

Posted: 23 Dec 2012 06:13 AM PST

alt

 

PORT DICKSON  23 Dis. - Penganjuran Pesta Seks yang dirancang sekumpulan remaja di sini gagal diteruskan setelah diberkas pihak polis malam tadi.

Pesta Moon Soon Beach Party yang dilengkapi dengan pentas dan sistem pembesar suara dihidangkan dengan minuman keras dijangka disambut 100 remaja dari ibu Negara.

Pihak penganjur yang menawarkan tiket kepada setiap pengunjung dengan harga RM165 seorang telah menggunakan nama tema Tourism Malaysia dan sebuah Hotel terkenal sebagai daya tarikan pesta berkenaan.

Malah pihak pengunjung disaran berbikini dan berseluar pendek sebagai tema pakaian pada malam penganjuran tersebut.

Dalam pada itu, Ketua Polis Daerah, Superitendan Abd Wahab Harun dalam satu kenyataan yang turut disiarkan menerusi akhbar Sinar Harian esok menjelaskan, satu siasatan bakal dijalankan bagi mengenalpasti tujuan Pesta tersebut dianjurkan.

Antara siasatan yang bakal dijalankan termasuklah mendapatkan maklumat orang awam yang mengetahui akan aktiviti tersebut.
 

Ada pesta liar <b>di Port Dickson</b> | Lulu pages

Posted: 23 Dec 2012 06:11 PM PST


Polis berjaya mengagalkan penganjuran satu pesta yang bakal disertai lebih 100 remaja, dipercayai dari ibu negara di PD, malam tadi. Pesta yang dikenali sebagai Moon Soon Beach Party itu diadakan di tepi pantai, lengkap dengan pentas serta sistem pembesar suara, dengan hidangan minuman keras dan dihadiri puluhan pasangan kekasih. Bagi menarik orang ramai, penganjur dikatakan menggunakan nama sebuah hotel terkemuka di bandar berkenaan dan Tourism Malaysia yang dicetak pada tiket yang dijual dengan harga RM165 seorang.

Penganjur juga meletakkan syarat, peserta yang hadir hanya dibenarkan memakai bikini bagi wanita dan berseluar pendek bagi lelaki. Ketua Polis Daerah, Superitendan Abd Wahab Harun berkata, polis melakukan gerakan menyiasat motif penganjuran pesta berkenaan hasil maklumat orang awam selepas mendapati aktiviti mencurigakan di kawasan pesta tersebut. -SH

.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads