Jumaat, 23 November 2012

05 di mantin - Google Blog Search

05 di mantin - Google Blog Search


Penanda Aras Lambat : ~JasnIyiana~

Posted: 20 Nov 2012 07:30 PM PST

Posted on | November 21, 2012 | 1 Comment

Hi sume.. Lama da tak blogging.
Nasiblah mak bukan blogger retis jadi kalo x blogging pon ada orang kisah? Ehehe..
2 bulan ni pi opis pakai keta Mak sebab Savvy sakit. Maintanance adalah sekian ringgit jadi take time nak pulih.
Keta Mak adalah manual jadi agak terkial-kial nak biasakan diri pakai manual.
Mati enjin tu tak perlu kata, memang banyak kali. Selalu stuck di gear 1.
Da bawa keta manual ni agak merangkak sket sebab kena tukar gear tekan clutch bagai.
Jadi kalo orang belakang rasa nak potong saya silakan ya.
Since kena nabung n blajar xmo rushing wat tu n ni. Saya da tak lalu Lekas, xde lagi 120kmj. Sekarang ni jalan dalam Mantin dan dengan kelajuan 80kmj, gear 4 jer okeh.

Pe yang best jalan Mantin ni, saya dapat cam keta-keta yang selalu bertembng dengan saya otw ke opis.
Dan yang slalu jadi penandaras lambat saya adalah Kia WMW 47*2. Ehehe..
Kalo saya bertembung dwngan Kia di pekan Mantin saya akan ngam ngam sampai opis. Kalo saya bertembung Kia di Pajam. Masaklah saya lambat. Kalo saya bertembung Kia di Bukit Mantin saya bley relaks-relaks lagi.

Terima kasih Kia menjadi penandaras lambat saya.
walaupun kita tidak saling mengenali. :-)

P/s : hari ni punch 8:30:52.
Masih dikira sebagai 8:30 dan yang paling penting saya on time. Ehehe..

Related Posts with Thumbnails

Comments

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads