Jumaat, 21 September 2012

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


Durian <b>di Port Dickson</b> - Sop Nama Saya | SOP.NAME.MY

Posted: 04 Jul 2012 08:45 AM PDT

Selamat sejahtera kepada semua rakan.

Update ringkas berada di Port Dickson yang mana tidak banyak aktiviti yang dapat dilakukan ketika di sini. Jadual sangat penuh, sukar untuk bergerak dan buat aktiviti yang menarik. Jika ada kelapangan, boleh juga layan Go Kart atau extream ATV yang ada di Port Dickson.

Malam ini ke Batu 4, Port Dickson untuk minum-minum. Ada penjual durian di sini, boleh juga merasa udang merah dan D2. Tidak makan banyak tetapi sekadar merasa. Agak mahal juga durian di sini, RM15 sekilo untuk udang merah dan D2 dan D24.

Pertama kali mencuba durian D2 yang mana biji sangat nipis dan ada yang tiada langsung. Memang sedap rasanya dan cukup "cow" rasa durian.

Di Kuala Lumpur lagi banyak rasanya yang jual durian, rasanya :)




Description: Durian di Port Dickson, Rating: 5, Reviewer: Sop Nama Saya, ItemReviewed: Durian di Port Dickson

Berada <b>di Port Dickson</b> Golf & Country Club - Sop Nama Saya | SOP <b>...</b>

Posted: 05 Sep 2012 03:25 AM PDT

Selamat sejahtera kepada semua rakan.

Sop dari semalam berada di Port Dickson Golf & Country Club atas urusan kerja. Sop sampai di Port Dickson Golf & Country Club jam 1.30 petang.

Dari Kuala Lumpur ke Port Dickson tidak jauh pun, kan? Nasib baik masa bertolak tidak hujan seperti sebelah petang sehingga banjir teruk! Sebelah malam baru Sop tahu yang Serdang dan Kuala Lumpur banjir.

Sop pertama kali berada di Port Dickson Golf & Country Club, Negeri Sembilan ini. Semasa lihat peta dari Google Maps sudah boleh agak ia berada di area mana. Tidak sudah untuk mencarinya. Review mengenai hotel ini akan dibuat dalam entry lain.

Kepada rakan yang tinggal di Port Dickson, bolehlah keluar minum teh tarik malam ini selepas Sop selesai tugasan. Esok sudah hendak balik ke Kuala Lumpur. 3 hari sahaja Sop berada di sini.

Semalam tidak sempat hendak membuat review blog kerana jadual aktiviti agak penuh. Tidak kesempatan pula hendak mengolah ayat kerana kepenatan :) Biasa Sop buat review ditengah malam kerana ketika itu, idea lebih banyak. Hehehe

Sekarang menulis pun menggunakan handphone sebab malas hendak mengadap laptop.


Description: Berada di Port Dickson Golf & Country Club, Rating: 5, Reviewer: Sop Nama Saya, ItemReviewed: Berada di Port Dickson Golf & Country Club

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads