Rabu, 4 April 2012

05 di gemas - Google Blog Search

05 di gemas - Google Blog Search


Amy & Amin Resepsi – <b>BAHAU</b> N9 « Bigdaysolution&#39;s

Posted: 15 Mar 2012 09:37 PM PDT

2 org pengantin yang amat2 sporting dan sempoi. Mulanya kami plan nak shoot kat tempat lain di Bahau, waterfall…pergh tempat tu sgt cantik. Malangnya on the way kami kesana hujan turun selebat-lebatnya. Alang2 dah separuh perjalanan kami teruskan jugak at least kata pengantin saya boleh tengok tempat tersebut. Subhanallah…memang cantik dengan view air terjun yang tinggi dan disebelahnya ada kawasan untuk subject berdiri (betul2 disebelah air terjun). Hujan semakin lebat bila kami sampai disitu, jadi sdra Amin (pengantin lelaki) decide kami berpindah ke tempat lain. Saya secara tak langsung terus teringat setesen keretapi Bahau yang sgt vintage. Saya nampak masa 'on the way' ke rumah kenduri tadi. tanpa fikir panjang saya pun terus kata "ok change to Stesen keretapi Bahau". Perjalanan ambil masa lebih kurang 25 minit jugak, sampai jer disana memang sah tempat ni jadi tumpuan photog2 lain. Saya sampai jer dah ada 1 pasangan sedang shoot outdoor. Waktu kami tengah setup datang lagi 2 pasangan pengantin. So kepada photog2 luar yang bakal ambil gambar untuk pelanggan mereka di Area Bahau saya cadangkan jgn lupa ambil sekeping dua gambar outdoor pelanggan anda disini. Tempat ni klasik dan apa yang tinggal adalah kreativiti komposisi anda untuk hasilkan yang terbaik. Saya letak kan disini sebahagian dari hasil gambar2 di Stesen keretapi Bahau. Tempat kecil tetapi amat menarik.

ALL PHOTO COPYRIGHT BY SAFUANPHOTOVOCAL

Leave a Reply



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads