Ahad, 19 Februari 2012

05 di teluk kemang - Google Blog Search

05 di teluk kemang - Google Blog Search


KUDA TERPISAH DITEMUI <b>DITELUK KEMANG</b> - THE BLOG OF K&#39;s <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2012 06:18 PM PST

December 2012, mama menyertai satu aktiviti sosial yang melibatkan company mama sebagai main sponsor untuk satu projek alam sekitar yang diberi nama PROJEK REVIVE.

Berlangsung di teluk kemang, Port Dickson, ini adalah tahun kedua mama menyertai projek ini sebagai sukarelawan.

Menarik, sambil beramal...boleh bersiar-siar di pesisir pantai. ye lah, walaupun tinggal di negeri sembilan yang mempunyai pantai port dickson yang terkenal, tapi sangat jarang dapat berpiknik. :)

al-kisahnya, pada hari terbabit....mama telah terjumpa dengan sahabat mama ketika di university dulu. punya lar lama tak jumpa, tup tup...dekatttt je rupanya dia.

mamat nih tak abih u. bile dia blah, kami terus terputus hubungan. pelbagai cara kami, suami isteri ingin jejaki beliau kerana mamat nih merupakan teman baik suami dan secara tidak langsung menjadi sahabat mama jugak

dalam ramai2 kawan lelaki suami, mamat nih lar yang paling rapat.malah, keluarga beliau n keluarga suami pun saling mengenali satu sama laen. kira kamcing abih lar.

mula2 mama terserempak dgn beliau, beliau bleh tak kenal mama! mama plak, cam was2 je itu beliau kerana takkan kot bleh jmp di PD. mustahil! (walaupun, noting is imposible!)

untuk meng'confirm'kan itu adalah beliau, mama pun pakat2 ngan kawan mama utk pura2 mengambil gambar berhampiran ngan beliau. tujuan nya adalah untuk  mama tunjukkan pada suami. kerana hanya suami yang bleh pastikan sepasti-pastinya itu adalah beliau. yelar..nama pun teman kamcingkan...

 hehehe..itu lar beliau...yang sedang duduk di atas meja tuh.thanks to kawan mama yang sanggup memberi kerjasama berposing berhampiran mamat tu.

dan ternyata tepat...mmg itu lar beliau. teman kami, suami isteri. yang selama ini dicari2...al-kisahnya, dia bekerja di pantai teluk kemang sudah hampir 3 thn. beliau yang sememangnya tahu kami di seremban, bekerja di situ dgn harapan dpt berjumpa dgn kami kerana masing2 sudah tidak mempunyai no contact. tak sangka, rupanya selama ini, kami saling cari mencari. dan akhirnya, teluk kemang menyatukan kami bertiga! cewaahhh..cam cite cinte pulok! papapun, kami gembira bertemu dgn kamu semula yang kami panggil sejak dari 'U' dengan nama KUDA! hehehe

layan beberapa gambar mama dan kawan-kawan ketika terlibat dengan projek revive 2011. insyallah, tahun ini, kami akan jpin lagi! (",)Y


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads