Selasa, 7 Februari 2012

05 di teluk kemang - Google Blog Search

05 di teluk kemang - Google Blog Search


Bercuti <b>di</b> Port Dickson & <b>Teluk Kemang</b> | BlogCariPasal

Posted: 26 Nov 2011 07:56 PM PST

Kalau time penat-penat bekerja memang layan kan habiskan hari weekend dengan pergi bercuti?? So, ke mana destinasi aku dan office mate aku kali ni.?? Yeah, akhirnya kitorang decide untuk ke Port Dickson. Macam-macam halangan aku rasa masa kitorang plan nak buat trip ni. Lepas satu-satu masalah timbul. Hahaha, ni baru pergi bercuti dalam semenanjung Malaysia. Kalau buat trip keluar dari Malaysia entah macam mana lah kan.?? Apa pun aku tetap enjoy trip kali ni walaupun aku banyak habiskan waktu aku dekat rumah my uncle melayan anak-anaknya terutamanya Widad.

Seronok, seronok dan seronoklah. Aku tak nak bebel panjang dan jom usha gerak geri kitorang jom.

Penginapan office mate aku kat Cocobay Resort tapi aku menginap dekat rumah my uncle lah kan. 

Malam BBQ aku join trainer dan rakanku petik gitar sambil dendang lagu. Macam-macam lagu lah. Sambil makan sambil main gitar. Syahdu malam-malam duduk tepi pantai.

Tu dia orang kuat yang menjayakan BBQ kita

Nak tuju lagu boleh??

Best lah diorang dapat main banana bot. Aku.?? Hanya mampu mengikut cakap orang tua ku. "Angah, kamu jangan nak gatal-gatal mandi laut!!" Garang oh. Hahaha. 

Bergambar before balik

Tak dapat main banana bot tapi dapat bergambar dengan banana bot pun jadilah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads