Sabtu, 8 Oktober 2011

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search


Membeli Emas <b>di</b> Pengedar Emas

Posted: 29 Sep 2011 07:10 AM PDT

pengedar-emas-01
Laman web Pengedar Emas

Beberapa hari yang lalu, harga emas sedunia telah jatuh dan ramai orang mengambil peluang ini untuk memiliki emas. Harga emas yang rendah telah menyebabkan ramai orang berpusu-pusu mencari pengedar emas bagi mendapatkan emas ketika ianya berada di paras harga yang rendah.

Pengedar Emas merupakan salah sebuah laman web yang menjual emas. Emas yang dijual datang dalam pelbagai bentuk seperti bar emas, syiling emas, dan juga barang kemas.

Setiap emas yang dijual adalah emas berketulenan 999 atau 99.9% unsur di dalamnya terdiri daripada emas. Produk emas ini dibekalkan oleh syarikat pengeluar emas tempatan iaitu GoldCrest Pavilion Sdn Bhd yang bertempat di Nilai, Negeri Sembilan.


Di antara emas yang dijual oleh Pengedar Emas

Jika anda ingin membeli emas, anda boleh rujuk ke laman web Pengedar Emas bagi mendapatkan harga terkini untuk setiap emas yang dijual. Bukan itu sahaja, setiap pembelian emas akan diberikan potongan harga yang menarik sekiranya anda membeli emas melalui laman web tersebut.

Pelihara nilai mata wang anda dengan membeli emas. InsyaAllah jika diberikan kesempatan, saya akan mengulas dengan lebih lanjut bagaimana kita dapat pelihara nilai mata wang sekarang ini dengan emas.

Sementara itu, ikuti segala update terkini Pengedar Emas di Twitter @pengedaremas atau Like! fanpage Pengedar Emas di Facebook.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads