ads

Khamis, 25 Ogos 2011

05 di seremban - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

05 di seremban - Google Blog Search


Kedai oter seluar yang paling rare <b>di seremban</b>

Posted: 22 Aug 2011 12:10 AM PDT

Dari zaman sekolah kot kedai ni dah ada.. Antara kedai yang paling sibuk menerima tempahan bila nak menjelang hari raya..
Terletak di Bazaar Seremban.. eh, betul ke? berhadapan dengan KM Plaza tu.. orang-orang seremban konpem tau pasal kewujudan kedai ni..

Kalau pegi Bazaar tu, tak lain tak bukan nak oter seluar lah tu..

seluar memang stok sepah-sepah atas lantai je..

Mekchu hantar potong dan kecikkan kat kaki bawah.. terasa mcm badut pulak pakai kaki bawah besooo.. lepas potong, tampal yang koyak-koyak bawah tu kasik nampak macam ori..

Zaman dulu-dulu rm6 - rm7 je sepasang.. sekarang dah jadi RM12 sepasang.. tak pe, hasil dia kemas dan cantik.. lagi pun memang dah trsuted..

Orang lain hantar oter jeans baru.. mekchu pun nak menyibuk hantar yang lama.. bukannya orang tau pon..

seluar ini dibeli dari zaman sebelum mengandung lagi.. itu lah jeans panjang terakhir mekchu.. sila percaya.. tahun 2007 ok dan masih boleh dipakai..

Ingat lagi, mekchu dalam tempoh berpantang memang pantang bersungguh (selain breastfeed) dan seluar jeans tu lah dijadikan sebagai bench mark.. dan hasilnya selepas 60 hari cuti bersalin.............
yeyyy.. sudah boleh sarung.. mi-cah berusia 2 bulan setengah masa ni..

Dan jeans tu jugak yang mekchu sarung sekarang ni.. (jarang pakai jeans sebab lebih selesa berlegging).. rugi jugak jenis badan tak naik ni kan.. tak boleh nak mintak belikan yang baru.. selamat duit papa-jit disitu..

0 ulasan:

Catat Komen

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved