Rabu, 3 Ogos 2011

05 di gemencheh - Google Blog Search

05 di gemencheh - Google Blog Search


segalanya tertulis disini: rawatan <b>di</b> kem <b>gemas</b>

Posted: 04 Jul 2011 06:25 PM PDT

after korang bace title kt atas niy , mesti rasa mcm menarik kan ? actually tak menarik langsung . RAWATAN okay ? bukan LAWATAN . ermm , bukan nak cerita pasal kem gemas , bukan nak cerita pasal mamat mamat askar kat kem gemas , tapi nak cerita bout WAD KECEMASAN di HOSPITAL dalam kem gemas niy . yeaahhh ! aku update blog time demam . semalam punyer cerita laa niy . papehal pun tengok laa laluan masok kem gemas kat bawah niy dulu :
cantek tak ? HAHA . tapi tak salah aku kawasan niy da diperbaharui sikit lol . ermm ,. sambung citer kt atas tadi , nak dijadikan citer , mase aku demam yang agak mengejut uh , warden antar aku ge hospital dalam kem niy . biasa laa , kalau dah semua lelaki dalam hospital tuh , mmg laa memekak . tp aku mmg saloott gile laa kat mereka sbb mereka buad keje dengan cekap . tapi banyak cakap . aku yang penat menunggu atas katil dari petang sampai laa ke tengah malam just tahan telinga jer denga dorang beborak . sebaik laa tak masuk air lagi satu botol . HUHU . tapi ade laa setengah part yang aku tak suke , tak payah cerita laa kot . papehal pun thanks utk jieha ngn dekna cos teman aku kat hospital . now , aku dekad rumah . menikmati rehat yang secukupnya =) . malasnya nak balek hostel . hurr ~
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads