ads

Isnin, 11 Julai 2011

05 di lukut - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

05 di lukut - Google Blog Search


나의 이야기 !: Geli geli sampai RM200++ <b>di Lukut</b>,N.9

Posted: 08 Jul 2011 06:06 AM PDT

Salam and Hello Geng BLOGGERS !!!

Harini hari pertama rnes drive kereta sendiri round sekitar PD

Oh yeahhh ~

Round bukan makan angin

TETAPI !

Beli barang dapur la weyhh ~

Rumah apa pun tarak tau

Lunch tadi makan roti canai pagi semalam -.-'

Dengar tak???

ROTI CANAI PAGI SEMALAM !!!!!

Apa dia???

PAGI SEMALAM !!!

Erghhh ...

Tak tahan , lapar sangat

Ajak housemate pergi Giant Lukut beli barang dapur

Yeahhh !!!

Kitaorang geli geli dekat Giant Lukut (Shopping barang) sampai RM200 ++

Barang sikit jek taaapiiii -.-'

Erghhh !!!

Breakfast esok dah boleh masak dirumah ^.^

Bila dah sampai PD barulah teringat nak beli sabun berus kereta

Sental sikit bagi keluar daki

HAHAHA ;x

So , ni lah barang personal yang rnes beli tadi

First time beli Tia Amelia

Uhhu

rnes beli Krim Kunyit

Sedaplah baunya

rnes beli sebab baunya

HAHAHA :D

Macam haremmm ~

Pencuci muka rnes dah nak dekat abis , rnes guna Oxy

Memang Terbagus lah ^.-

Lepas shopping , kitaorang dinner dekar gerai belakang The Store PD

Sedaplah makanannya :)

Kenyang sudah , Alhamdulillah

Mata pun sudah kuyu layu minta dipejam

Oke lah , tidur sat!

Nanti nak geli geli dengan tv cerita Enchanted ! Midnight movie ^.^

Cerita sangat BEST !!

Fantasi , memang best lah :)

Tengok tau u'll ^.^

Nyte all ,

Tata !!!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

1 mudah.com | rumah sewa <b>di lukut</b> negeri sembilan

Posted: 09 Jul 2011 07:42 AM PDT

1mudah is search engine to search top classified marketplace of Malaysia.
Search and find cars for sale, houses for sale, houses for rent, mobile phones for sale, computers for sale, properties for sale and properties for rent from top classifieds in Malaysia, namely Mudah.my, iProperty.com.my, Carlist.my and many others.
Get notified on real time updates when new updates posted on top classifieds.

About Us | Contact Us | Privacy Policy
Top 100 My Mudah Search History | Top 500 My Mudah Search History | Popular Searches | Blog
Follow 1mudah on Twitter | Find 1mudah on Facebook

Visit our classifieds search sites in other countries: annuncisubitoit.com  leboncoinannonces.com  caritokobagus.com

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Masjid Qariah <b>Lukut</b>: PERISTIWA ISRAK & MIKRAJ

Posted: 24 Oct 2009 12:00 AM PDT

Pengalaman Al-Imam Abu Bakar Ibnul 'Arabi

"Batu itu berdiri sendiri di tengah-tengah Masjidil Aqsa, tergantung-gantung dan terpisah daripada semua bahagiannya dengan bumi. Tidak ada yang memegangnya, melainkan Yang Memegang langit, daripada jatuh menimpa bumi."

"Di puncaknya dari arah selatan, itulah tempat kaki Nabi Sallallahu 'Alaihi Wasallam berpijak untuk menaiki Buraq, di sebelah itu agak condong. Dikatakan kerana kegerunannya atas kehebatan baginda Sallallahu 'Alaihi Wasallam maka batu itu tergantung, saya sendiri takut untuk berada di bawahnya, kerana takut batu itu menghempap saya kerana dosa-dosa saya."

Dalam kitab al-Israk wal-Mikraj oleh Khalid Saiyyid Ali di halaman 82, atas tajuk yang bermaksud 'Tempat Nabi bermikraj', disebut di bawahnya suatu penulisan (yang bermaksud): "Berkatalah al-Imam Abu Bakar Ibnul 'Arabi, ketika membuat penjelasan (syarah) Kitab al-Muwattak oleh Imam Malik disebutkan, batu besar di Baitulmaqdis adalah suatu keajaiban Allah SWT.

"Setelah beberapa ketika kemudian, saya pun memberanikan diri dan masuk berteduh di bawahnya, maka saya dapat melihat pelbagai keajaiban. Saya dapat menyaksikan ia dari semua arah. Saya benar-benar melihatnya terpisah dari bumi. Ada arah yang lebih jauh terpisah dari bumi daripada arah yang lain." Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BlOG NEGERI SEMBILAN

Copyright 2010 All Rights Reserved