Jumaat, 3 Jun 2011

05 di mambau - Google Blog Search

05 di mambau - Google Blog Search


chenta nadhiya&#39;s hafiez: first day <b>di</b> SMK <b>MAMBAU</b> N9

Posted: 09 May 2011 08:56 AM PDT

salam semua.. malam ni aku nak cite pasal pengalaman yang inchik apis cite dekat aku pasal

first time dia practikal tadi.... dari malam tadi asyik nebesss jek buah hati aku ni

tapi tadi katanya semuanya dalam keadaan yang baik2..

lagipun adeq sowang budak ex form 6 dengan kitaowg dlu pun ada practikal kat sana

misss hawani syafieraaa.. ada lah gang en hapish...

hari ni lum start ngajar lagi..

masuk perhimpunan pg tadi.. haaa tau pun deme ketar sbb ramai students 

pandang deme kat depan tuh..hahahaha sabar2 control henshem k

hahahaha...cian kamuuu en hapish...

katanya besok baru dia start ngajar.. budak form 1 4 kelas 

dan budak form 2 1 class... haaa sabar jek lah erk

coz ada dalam kalangan keas2 tu adalah kelas yang tercorot

nauzubillahhh.... kuatkan semangat yer...

jangan mudah naik angin tau tau tau tau tau tau tau

sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



so kalau nak tau pengalaman mengajar die, besok plak aku post k...

cuma malam ni nak bercerita tentang baju n tai y en hapish pakai di atas....

ok lah citenyer camni....

nad : jom saya belanja u beli baju nak..

apish : ala xpyhlah baju dah banyak

nad : ala nak jugak.. cpt siap dtg amik saya kat umah k... saya lapaaaaaaa

apish : laaa lapa erk.. jap erk abg siap...

setengah jam kemudian....

apish : kita nak makan kat ne...

nad : jom p makan kat sogo.. best leh tgk baju gak

apish : makan ok kalau nak beli baju xpayah k...

nad : ala nak jugak xkire..lalalaal

sesudah makan...

kitaorang lalu dekat bahagian pakaian lelaki..

pastu en hapish ternampak kemeja pierre cardin..belang2 lawa siap ada tai lagi

shuwettt sgt.. tapi dia diam jek...

nad : eh lawa lah.. ce abg try

apish : laaa nak buat pe..

nad : try jek.. adeq nak beli untuk ayah saya....

apish : ohhh...ok jap erk

nampak sesuai sgt baju tuh dengan en hapish...

harga baju tu masa tuh dalam RM199....lebih 

tapi kalau beli dua baju y kedua akan dapat pada harga RM 99...something kot

aku gtau dia.. haaa lawa dah tuh ambil lah satu k.. lagi satu untuk ayah...

pastu dia tertarik dengan tai yang dipasangkan dengan baju nih

mata dia bersinar2 mnat giler kat tai tuh 

aku tgk tai tuh biase jek.. tapi harga dia RM 71.90 

mak aihhh!! xberbaloi harga tai mahal cam tuh

dekat 10x gak ar aku tya apish sure ke nak tai tue... dia nganguk jugak dekat 10x...

errrrr....eiiiiii geyam.... ade plak nak tai mahal cam pe ntah....eiii xberbaloi...

tapi xpe..dah dia nak so aku pun bayarlah...

masa nak balik hujan lebat sgt.. so kami lepak2 ar dulu.. masa tuh dia tgk resit 

barang2 y kami beli tadi...

apish : ehhh... ape yang adeq beli RM 71.90 nih?

nad : tai kegemaran abg tuh lahhh....

apish : HAH???? bukan harga tai tue 17.90 ke????

nad : TIDAK SAMA SEKALI... 71.90 TAUUUU.....eiiii xberbaloi...

apish : alamak...sorry2 abg nampak 17.90 sorrryyyyyyyy sgt2

(muka nyesal giler apish masa tuh.. ye ar tai rm 10 pun berlambak y lawa)

sampai rumah aku..dan sampai rumah abg herzal kat shah alam...dia asyik minta maaaf jekkkkk

hahahaha..aku xkesah pun sbnya..tapi aku rasa cam xberbaloi jek harga tai sampai RM71.90....

adeiiiiiaiiiii...hahahahahaahahha

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads