Jumaat, 17 Jun 2011

05 di juasseh - Google Blog Search

05 di juasseh - Google Blog Search


PAKATAN RAKYAT N15 DUN <b>JUASSEH</b>

Posted: 15 Jun 2011 08:07 AM PDT


ENAM bulan lalu kerajaan Malaysia mencipta sejarah sebagai satu-satunya negara yang menggantung ketua pembangkang daripada meghadiri sidang parlimen. Hal ini tidak pernah berlaku di mana-mana negara komanwel, Anwar Ibrahim digantung selama 6 bulan oleh Parlimen Malaysia.

Perkara yang pelik tetapi benar telah berlaku di dalam negara kita, malah negara kita telah menjadi bahan lawak jenaka masyarakat antarabangsa di atas penggantungan ini. Turut sama digantung bersama-sama dengan Anwar selama 6 bulan ialah Azmin Ali, Sivarasa, dan Karpal Singh

Bagaimana pun esok, tamatlah sudah penggantungan yang penuh dengan kontroversi dan menjadi bahan gelak ketawa masyarakat antarabangsa ini. Anwar Ibrahim, seorang individu yang dilihat terus menjadi ketakutan gerombolan penyebar video lucah, UMporNO kembali mengaum di parlimen untuk meneruskan agenda perjuangan rakyat yang dibawanya.

Anwar Ibrahim dijangka akan kembali dengan penuh bergaya ke parlimen esok untuk meneruskan agenda perjuangan rakyat pada jam 9:30 pagi. Bagi anda yang mempunyai kesempatan, jom turun ke parlimen sebagai tanda simbolik memberi sokongan terhadap harimau rakyat ini.

"Demi rakyat, suara rakyat suara keramat"!!!!!!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads