Ahad, 3 Februari 2013

05 di kuala pilah - Google Blog Search

05 di kuala pilah - Google Blog Search


Virgin Coconut Oil <b>di KUALA PILAH</b> | si lurus bendul

Posted: 12 Sep 2012 08:18 AM PDT

Assalamualaikum semua. ok. dah berzaman tak ber-blog. kali ni aku update sempena aku dah pindah pusat operasi penjualan VCO-Catalyst Softgel. (walaupon aku dah lama pindah. baru nak update) HAHA... tapi tu semua tak penting. yang penting adalah sekarang penjualan beroperasi di
ketiga tiga tempat ni aku boleh delivery secara percuma dan ada diskaun yang akan diberikan kalau pembelian melebihi dari 3 kotak VCO Softgel ni.
tempat tempat yang lain, boleh juga nak order, tapi aku akan hantar melalui post dan anda semua akan dikenakan cas post laju la. tapi jangan bimbang sebab untuk bulan september ini aku promosikan cas post hanyalah RM2 sahaja. 

ok. kalau berminat boleh carik aku kat facebook
https://www.facebook.com/nadzirahishak1901a

tau lebih mudah boleh call aku terus 
013-7045915 - nazirah

sekali lagi, VCO SOFTGEL HANYA RM39.90 SAHAJA

TERIMA KASIH SEMUA.

-nazishak, 2012-



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads