Isnin, 11 Julai 2011

05 di jelebu - Google Blog Search

05 di jelebu - Google Blog Search


I Own This Blog: Himpunan 6 Bakal Belia <b>Di Jelebu</b>

Posted: 30 May 2011 05:15 AM PDT

Assalamualaikum.

Ceit. Hari tu kata taknak update blog sampai lepas bio paper 4. Sorry. Nak update jugak. Nak update cerita pasal anak-anak aku. Hoho. Anak-anak buah. 

Yang atas ni, baju pink tu anak buah sulung, Amirah dah darjah dua dah. Ini bermakna dah 8 tahun aku memegang title 'makcu'. Yang sebelah tu adik dia, Thaqif. Dah 5 tahun. Dua-dua banyak cakap. Termasuklah adik diorang, Danish (tiada dalam gambar). Oh ya, ni anak-anak kakak aku yang first.

Yang ni pulak, Thaqif tengah sedap betul tidur. Yang dua orang lagi tu, anak kakak aku yang third. Yang baby girl yang comel tu namanya Husna. Yang sebelah tu muka Jepun, abang dia, Nabil.

Cantiknya lah Husna. Husna ni baby pertama yang aku jumpa, yang tahu sebut "abah" dulu sebelum "mama". Bila aku ajar "mama", dia jawab "abah abah abah". Apataknya, kakak aku hari tu pergi kursus dua minggu, tinggallah Husna dengan abang ipar aku. Tup-tup kakak aku balik dari kursus, dah tahu sebut "abah". Geramnya makcu nak cubit muka dia!

Ini Firas. Dia tak berapa nak sihat. Tapi Firas ni tak sihat pun, dia still aktif ke hulu ke hilir. Hari tu jumpa, nampak dah kurus sikit. Ni mesti mak dia (kakak aku yang second) tak bagi makan cukup ni. Firas suka baby, tapi mak dia tak preggy lagi. Sabar je lah yer.

Hero-hero malaya.

Pasal holidays kat rumah. Haha. Seronok. Dan puas walaupun sekejap. And sedih pun ada. Lol. Kat rumah, dalam keadaan bising, dapat jugak lah curik masa nak study bio. Ada lagi topik tak habis, tapi aku simpan laa untuk esok after papers stats. Oyeah! Esok papers stats! And aku sedang update blog. Fuhh.

Sekian, nak pergi revise stats. Wassalam.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads