Sabtu, 18 Jun 2011

05 di juasseh - Google Blog Search

05 di juasseh - Google Blog Search


PAKATAN RAKYAT N15 DUN <b>JUASSEH</b>: Tahniah......Sdr Adly Zahari..

Posted: 13 Jun 2011 08:14 AM PDT

Sdr Adly Zahari antara Pesuruhjaya negeri yang termuda yang pernah dilantik oleh PAS. Berlatar belakang bidang kejuruteraan, sdr. Adly Zahari sebelum ini adalah YDP PAS Alor Gajah dan Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Melaka.

"PR Jemapoh/Juasseh mengucapkan tahniah kepada semua AJK dan Pesuruhjaya PAS negeri yang baru di lantik pada Mesyuarat pertama Jawatan Kuasa Kerja PAS Pusat yang di pengerusikan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang hari ini. Sebagai warga PR Jemapoh juga mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Sdr. Adly Zahari sebagai Pesuruhjaya PAS Melaka yang baru menggantikan Ustaz Ghani.

Sdr Adly Zahari sememangnya rapat dengan dengan kami dan kerap memberi ceramah di "Dataran Rakyat Islah Jemapoh" Dan secara kebetulan pejabat perniagaan beliau di Simpang Pelangai/Beting adalah terlalu hampir dengan pejabat kami.

Tidak keterlaluan jikalau dikatakan Sdr. Adly Zahari adalah di antara calon yang layak memegang jawatan Ketua Menteri Melaka yang baru sekiranya Pakatan Rakyat memenangi PRU 13 nanti di Melaka. Dengan kredibilitinya memimpin PAS Melaka dan sifat karismatiknya, ia tidaklah mustahil...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads