Ahad, 6 Oktober 2013

05 di port dickson - Google Blog Search

05 di port dickson - Google Blog Search


!!..911Bell119..!!: Tautan Mahabbah <b>di Port Dickson</b>

Posted: 29 Sep 2013 07:17 AM PDT

Hamdallah. Segalanya berjalan lancar.
Family besar syariah. Ini cuma sebahagian. Ada sebahagian lagi tertinggal kat UKM. haha

Final year sahaja :) 


Angin sangat kuat. Memang syok main layang2.

Program kali nie happy. Walaupun kali  nie aku ditugaskan dibahagian penerbitan dan dokumentasi, tapi gambar tetap ada sebab kak Ain bawak kamera dia sekali..yeayy!! So..win-win situation. Aku ambik gambar kak Ain, Kak Ain ambik gambar aku. hiks~!
Kak Dayah tak dapat ikut sebab sakit. Kesian kak dayah. Get well soon! Gambate! Final year hampir ke kemuncaknya kak dayah! :)

Seronok giler kacau si bella nie main. haha!


Not my team tapi menyibuk je. Team nie banyak main tipuu..tak acii!! Nasib baik aku tak jadi juri, Kalau tak pening kepala nak bagi markah. Kena berlaku adil gituuu~!
Tak puas bella, nur pun aku kacau. ngeh3x..stress!!


Cukuplah sekadar ini sahaja. Next programme adalah program aku pulak di Terengganu. Serius risau sangat. Berdasarkan masalah yang berlaku pada program-program yang lepas, aku akan ambik iktibar dan cuba improve better untuk program aku kali ini. Bukan setakat bawa nama Universiti, malah kelab, jabatan,fakulti dan imej Islam itu sendiri. Kerjasama dengan Jabatan Kemajuan Orang Asli dan juga Jabatan Agama Islam Terengganu. InsyaAllah. Doakan segalanya berjalan lancar. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads