Isnin, 30 September 2013

05 di seremban - Google Blog Search

05 di seremban - Google Blog Search


Tragedi Konvoi <b>Di Seremban</b> | Angel Love Soldier

Posted: 16 Sep 2013 06:55 AM PDT

Tadi sekali lagi aku terkejut sebab selepas baca artikel yang satu tu. Boleh tengok dekat sini. aku baca lagi artikel yang ini. Kali ini kemalangan dekat Seremban pulak. Maut. Terkejutlah aku sebab Incik Boss aku duduk kat Seremban. Mana tau kot-kot dia gatal badan nak join konvo tu jugak. Msglah aku tanya keadaan. Nasib baik. Orang tua tu cakap dia tak join sebab dia tengah on the way balik ke pengkalan udara Kuantan. Kalau tak, memang keluar lagilah kata-kata nasihat aku supaya kurangkan aktiviti konvo motosikal dia tu. 
Motosikal mangsa yang terbabas
Al-Fatihah kepada mangsa yang meninggal dunia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads