Jumaat, 1 Februari 2013

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search


<b>Nilai</b> mas kahwin <b>di</b> Malaysia mengikut <b>negeri</b> - AiMi SyAhirAh

Posted: 30 Jan 2013 12:46 AM PST

Salam.. Haa kepada bakal-bakal pengantin tu, termasuklah saya hehe, jom tengok nilai mas kahwin di Malaysia yang terkini untuk rujukan anda semua..


Macam-macam nilai rupanya mas kahwin ni ya? Yang tak menahan di Negeri Sembilan dan Selangor. Ada beza-beza pula ikut taraf dan kedudukan. Erm.. Bukankah kita manusia sama je taraf? Mungkin ada sebab tertentu. So, yang paling mahal adalah di Selangor.. Untung incik tunang saya sebab saya Wilayah (Kuala Lumpur). Ahaks.. Pape pun yang penting nilai kasih sayang selepas berkahwin tu tak ternilai dek wang ringgit. :)
Cik Misya : Bertemu dengan beberapa pasangan yang salah sebelum berhasil ketemu yang terbaik.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads