Khamis, 21 Februari 2013

05 di kuala pilah - Google Blog Search

05 di kuala pilah - Google Blog Search


COD Produk Shaklee <b>di Kuala Pilah</b> dan kawasan sekitar

Posted: 18 Oct 2012 11:10 PM PDT

UPDATE TERKINI
COD PRODUK SHAKLEE DI KUALA PILAH DARI 23/1/2013 - 28/1/2013
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Salam semua,

Nak bagitau ni...tuan punye blog nak balik kampung minggu depan dari 23 Januari 2013 hingga 28 Januari 2013.

Jadi pada yang dah lama mencari pengedar Shaklee di Kuala Pilah dan dah lama teringin nak mendapatkan produk Shaklee secara COD di Kuala Pilah, boleh contact saya yer.

Kampung kat mana? Haa...kat Taman Bahagia Delima, Senaling. Dekat dengan Pusat Matrikulasi Negeri Sembilan.

Ini masa terbaik buat penduduk Kuala Pilah yang mencari Set Penyusuan, Set Skincare, Set Kurus, Set Resdung dan lain-lain produk/vitamin Shaklee untuk mendapatkan produk Shaklee dari saya secara COD.

Saya tahu ramai orang Kuala Pilah yang baca blog saya ni kan :-)
Sebab ramai orang Kuala Pilah yang beli produk Shaklee melalui pos dengan saya sebelum ni...heheee

Pada yang berminat,



BBM PIN : 2A7C16B0

* COD bagi Kuala Pilah dan kawasan sekitar dari 23/1/2013 hingga 28/1/2013.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads